گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Thursday, June 9, 2011

[Tehroon-Online] ::Tamame FilmHa ra 3Bo'di (3D) Bebinid (NEW) !!! + Photoshop CS5 ME & Office 2010 Final::



     
 


سینمای 3 بعدی در كامپیوتر شماست!

آیا تا کنون فیلمهای 3 بعدی را تجربه کرده اید ؟

از این پس تمام فیلم ها، بازی ها و کارتون ها را بصورت سه بعدی ببینید !



با عینك سه بعدی و سه بعدی كننده كامپیوتر، دیگر سینمای سه بعدی در خانه شماست!

آیا فیلم آواتار و یا فیلم های تاپ دیگر را سه بعدی دیده اید ؟

آیا بازی های محبوب كامپیوتری را سه بعدی بازی كرده اید ؟

آیا علاقه دارید كارتون شرك یا كارتون های جدید دیگر را سه بعدی ببینید ؟

آیا دوست دارید كل صفحه كار كامپیوتر شما سه بعدی شود ؟

از این به بعد لذت دیدن فیلم های 3 بعدی را با عینکهای آناگلیف تجربه کنید!



فروش ویژه و فوق العاده عینك 3 بعدی
+
درایورهای سه بعدی ساز كامپیوتر به همراه راهنمای نصب

و همچنین به همراه  انیمیشن ها ، كارتون ، تصاویر و کلیپ های کوتاه سه بعدی

قیمت این محصول استثنایی
فقط 7000 تومان - ارزانتر از هرکجا و بصورت استاندارد و شیک

خرید پستی - تحویل در محل


اگر هیجان را دوست دارید! اگر دوست دارید فیلم های سه بعدی ببینید ! اگر دوست دارید بازیهای سه بعدی انجام دهید! عینك سه بعدی به همراه كلیپ و كارتون و تصاویر سه بعدی + نرم افزار درایو سه بعدی ساز كامپیوتر با كمترین قیمت نسبت به تمام فروشگاه های اینترنتی و حتی بازار (این عینك در بازار با قیمت 12 هزار تومان بفروش می رسد) بصورت فروش ویژه، تنها از طریق همین ایمیل در اختیار شما قرار گرفته است !

نکته قابل توجه در مورد این عینک ها این است که شما می توانید با نصب درایور سه بعدی (مخصوص همه کارت های گرافیک کامپیوتری) و با داشتن عینک سه بعدی آناگلیف تمام بازی را به صورت کاملا سه بعدی (مجازی) دنبال کنید و از بازی های کامپیوتری بیشتر از آنچه تصور می کنید لذت ببرید! راهنمای نصب بازی و درایور سه بعدی داخل دی وی دی موجود است.

تجربه استفاده از عینک های سه بعدی برای کاربران بسیار بسیار لذت بخش و تعجب برانگیز میباشد ... این عینک مناسب با هر نوع مانیتور بوده و با شیشه های مخصوص فیروزه ای و قرمز، بسیار شیک و با استاندارد بین المللی میباشد!



فروش ویژه و فوق العاده عینك 3 بعدی
+
درایورهای سه بعدی ساز كامپیوتر به همراه راهنمای نصب

و همچنین به همراه  انیمیشن ها ، كارتون ، تصاویر و کلیپ های کوتاه سه بعدی

قیمت این محصول استثنایی
فقط 7000 تومان - ارزانتر از هرکجا و بصورت استاندارد و شیک

خرید پستی - تحویل در محل



هم اکنون پکیج مجموعه بالا را به همراه فیلم آواتار
از طریق لینک خرید زیر نیز تهیه نمایید!

با بهترین کیفیت صوتی و تصویری
HD
و با زیرنویس فارسی



فقط 9200 تومان !

خرید پستی - تحویل در محل

عینك سه بعدی + درایورهای سه بعدی ساز كامپیوتر
و همچنین به همراه انیمیشن ها ، كارتون ، تصاویر و کلیپ های کوتاه سه بعدی

+

فیلم آواتار با زیرنویس فارسی و با بهترین کیفیت صوتی و تصویری HD

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


اطلاعاتی راجع به فناوری سه بعدی برای دوستان علاقمند :

تا همین چند سال پیش دیدن با یک عینک سه بعدی به معنای کور شدن بوسیله ی دو شیشه ی آبی و قرمز کاملا تیره بود …
اگر چه این تکنولوژی در زمان خود معرکه بود ولی اکنون ممکن است کمی ساده و ابتدایی بنظر برسد. اما تکنولوژی ۳D پیشرفت کرده، دانشمندان اکنون از همیشه بیشتر میدانند این عینک چگونه کار میکند و رایانه های ما از همیشه قدرتمندترند.
خیلی از ما هیچ اطلاعاتی از قطعات موجود در کامپیوتر نداریم و اینکه چگونه به گرافیک، طبیعت خاصی می بخشد و با خیال راحت نشسته و فقط تماشا میکنیم. تمام کاربران رایانه با بازیهای سه بعدی آشنا هستند …
به دهه ی ۹۰ بازمیگردیم؛ وقتیکه بازی Castle Wolfenstein ۳D همه را شوکه کرد. قلعه ای مارپیچ مانند، که با کاشیهای بلوکی ساخته شده بود و در اطراف صفحه ی نمایش چیده شده بودند. همه میدانستند این بلوک ها از تصاویر دو بعدی در رایانه بوجود آمده ولی حقیقت اینجا بود که نمیتوانستند باور کنند که چطور بازیکن توسط این بلوک ها احاطه شده است.
میتوانستیم به عقب و جلو برویم یا به چپ و راست بپیچیم و یک چرخ ۳۶۰ درجه بزنیم و تمام قسمتها را بطور ۳ بعدی نگاه کنیم. این بازی برای آن زمان یک حرکت انقلابی به حساب می آمد و بزرگترین تحول در صنعت بازی سازی محسوب می شد.
امروزه بازیکنان بازی هایی هرچه پیچیده تر را میپسندند؛ گرافیک فوق العاده، سختی بازی، محیط های سه بعدی کاملا طبیعی با نورپردازی واقعی و شبیه سازیهای فیزیکی واقعی …
اما، تنها مشکل اینجاست؛ صفحه نمایش، اگر چه بازی ها و محیط آنها سه بعدی کامل هستند ولی بر روی یک صفحه نمایش دیده میشوند که کاملاً تخت است.
این دقیقا زمانیست که عینک های سه بعدی کامپیوتر (۳D PC Glasses) وارد میدان میشوند و بازی را از چیزی که هست پیچیده تر میکنند. این عینک ها برای این طراحی شده اند که اجسامی که در حال نمایش داده شدن است مانند یک منظره ی کاملا سه بعدی به مغز شما القاء شوند.
برای پی بردن به اینکه چرا ما اینچنین تصویر سه بعدی را بر روی یک عینک میبینیم باید این مساله را درک کنیم که مغز ما چه اعمالی را بر روی اطلاعات دریافتی از چشم ها انجام میدهد تا اطراف را اینگونه که می‌بینیم ببینیم.
کلید برجسته بینی عمق است و مغز ما از نگهداری آن خوشحال! مشروط بر اینکه از این اطمینان حاصل شود که در وهله ی اول اطلاعاتی که چشم ما دریافت میکند درست است. این دقیقا کاریست که این عینکهای آبی و قرمز انجام میدهند.

‌● آشنایی با اعمالی که مغز در این رابطه انجام میدهد
انسانها، مانند تمام موجودات دیگر به دو چشم تجهیز شده اند؛ این دو چشم در کنار هم و در یک زاویه قرار دارند. این جایگذاری بدین معناست که هر چشم منطقه ی دید چشم دیگر را دارد و هردو در یک لحظه یک منطقه را می بینند. البته این منطقه ی دید اختلاف زاویه ی بسیار اندکی دارد، بطوری که وقتی با یک چشم به یک جسم نگاه کنید و بار دیگر چشم دیگر را ببندید و با دیگری همان جسم را ببینید تفاوت زاویه‌ی آن را احساس می کنید.
هر چشم اجسامی را که می بیند، بطور مجزا به مغز میرساند و مغز آنها را به یک تصویر مجزا تبدیل میکند و بهمین ترتیب تفاوتهای جزئی را به شکل چیزی بنام عمق ترجمه میکند و پس میدهد.
این تابع یک تصویر با سه بعد میسازد ؛ جسمی شامل طول، عرض و ارتفاع.
این دانش اضافه شده بر عمق است که تصویر سه بعدی، یا برجسته بینی را بسیار مهم جلوه میدهد. با دید برجسته (برجسته بینی) ما معمولا با دقتی بسیار زیاد ارتباط بدنمان را با دنیای اطراف درک میکنم. مخصوصا در این حالت اجسامی که به ما نزدیک میشوند و یا از ما دور میشوند را بهتر تشخیص میدهیم. دور بودن چشمان ما از هم به این معناست که ما میتوانیم اطراف یک جسم را بدون نیاز به گرداندن سرمان ببینیم. خیلی راحت میتوان فهمید که برجسته بینی از عوامل بقاست؛ یکی از نیازهای واجب ما برای دیدن همین دید برجسته است. و کاملا طبیعی است که این دید برای بعضی از اعمال ساده مانند پرتاب کردن، گرفتن یا زدن توپ، راندن یا پارک کردن اتومبیل یا حتی نخ کردن سوزن واجب است.
اما نباید بگوییم اینگونه کارها بدون دید سه بعدی غیرممکن است ولی فقدان این خاصیت تمام این کارهای ساده و ابتدایی را برای ما به مشکلی اساسی تبدیل می کند.

‌● نقطه ی دید متفاوت

هر رنگ قسمتی از تصویر را تصفیه میکند و باعث تغییری کوچک در دید هر چشم میشود؛ مغز دو تصویر متفاوت را در کنار هم قرار میدهد و بدین ترتیب تصاویر مرکب آبی و قرمز به تصاویر تخیلی، کمیک یا حتی فیلم های تلویزیونی تبدیل میشود.
استریوگرام ها (زوج عکسهایی که برای برجسته بینی بکار میروند) که به عکسهایی با چشم الکترونیکی هم موسوم اند از الگوهای تقریبا اتفاقی نقطه ای استفاده میکنند ولی:
به ببیننده تکیه میکنند تا نقطه ی دید خود را به طرف راه درست بگرداند یا به تصویر تا وقتی که قسمت اصلی را ببیند نگاه کند و به مغز اجازه دهد تا اطلاعات مخفی عمق را رمز گشایی کند.
البته هر دو متد اشکالات خاص خود را دارند. عینکهای آبی و قرمز دیدن رنگ را در تصاویر سه بعدی سخت میکنند و دیدن استریو گرام ها برای خود هنریست!
اما هیچ کدام از این متدها کاملا ً برای بازی مناسب نیستند.
بهرحال قانون اصلی همان است: ساختن و پرداختن؛ یعنی بوجود آوردن و کنترل کردن هر دو نقطه ی دید متفاوت ؛ ولی ساختن این دو تصویر مجزا برای هر چشم به چه میزان آسان است؟
جواب دقیقا به این خلاصه میشود که چگونه بازی ساخته میشود؛ در مدتی نه چندان قبل گرافیک هایی را که ما میدیدیم کاملا با دقت بر روی رایانه نقاشی میشدند. هر فریم از یک انیمیشن، دید یک کاراکتر از هر جهتی، هرنمایی از محیط و … همه و همه یکی یکی به کامپیوتر داده میشدند. بعنوان مثال اگر شما میخواستید یک دایناسور را در زوایای مختلف داشته باشید باید هر کدام از زوایا را بطور جداگانه نقاشی میکردید اما حالا با خیال راحت جلوی رایانه ی خود مینشینید و با یک نرم افزار گرافیکی ۳D دایناسور خود را با سه بعد میسازید.
وقتی که انجام شد. دیگر نگران زاویه های مختلف نیستید. کامپیوتر یک مدل 3D از دایناسور در حافظه دارد و پردازش فقط بر روی قسمت قابل دیدن انجام میشود و نمای سه بعدی درستی از دایناسور بدست میدهد که هر موقع که اراده کنیم زاویه های دیگر آنرا مشاهد میکنیم.
در واقعا تمام اجسامی که شما روی صفحه در یک بازی مدرن ۳ بعدی میبینید از همان راه ساخته شده اند. یک بازی درست مانند یک مدل سه بعدی بسیار بزرگ است که فقط کامپیوتر بر روی قسمتی که لازم به نمایش دادن روی صفحه نمایش شماست عملیات انجام میدهد.
از آنجایی که کامپیوتر به ساخت یک نقطه ی دید راضی است مشکلی در تغییر دادن جزیی نقطه ی دید و ساخت یک نقطه ی دید دیگر پیدا نمیشود. از این به بعد تمام چیزی که شما نیاز دارید راهیست که تصویر درست را به چشم مربوطه منتقل کنید. همه ی این وظایف بر عهده ی یک نمایشگر کریستال مایع، Liquid Crystal Display یا همان LCD میباشد.
این درست مثل کریستالی است که در بعضی از ساعتها وجود دارد و در بعضی مواقع روشن و بعضی مواقع تاریک میشوند؛ لنزهای ۳D PC Glasses هم میتوانند از شفاف به مات تبدیل شوند. به بیان دیگر، عینکها میتوانند تصویری را که هر چشم روی تصویر می بیند کنترل کنند و با زمان بندی دقیق شما تصویر سه بعدی خارق العاده ای را روبروی خود میبینید.
هنگامیکه دید چپ آماده میشود چشم راست با عینک LCD مسدود شده و چیزی مشاهده نمیکند، بهمین صورت وقتی که دید راست آماده میشود چشم چپ چیزی مشاهده نمیکند. البته این اتفاقات خیلی با سرعت عملی میشود ؛ همچنین که مغز ناخود آگاه دو تصویر را بهم ترکیب کرده و به یک دید برجسته تبدیل میکند. این همان اتفاقیست که وقتی ما یک فیلم را با یک پروژکتور قدیمی تماشا میکنیم و هنگام ترکیب شدن تصاویر لرزش ایجاد میشود.

 
     

 



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive