گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Sunday, February 27, 2011

[Tehroon-Online] ::Download Jadid Tarin NarmAfzar Haye Roz 28 Bahman::



 
Send Pm Mehrad
Send Pm  Hamed

Your Advertisement

دانلود جدیدترین نرم افزار های روز 28 بهمن ماه 88!

 

NETGATE Registry Cleaner 1.0.305 - نرم افزار یکپارچه و پاک سازی رجیستری

NETGATE Registry Cleaner 1.0.305 - نرم افزار یکپارچه و پاک سازی  رجیستری

قلب ویندوز کامپیوتر شما دائما در حال تپیدن است و اطلاعات همیشه در حال اضافه و پاک شدن در آن هستند، بله رجیستری قلب ویندوز است و تمام تنظیمات در آن ذخیره شده و از طریق داده های آن ویندوز و برنامه ها کنترل می شوند. سایت دانلود نرم افزار رایگان برنامه ای را معرفی می کند تا رجیستری ویندوز را سر حال آورده و ویندوز به راحتی در جریان بی افتد.
NETGATE Registry Cleaner نرم افزاری معروف برای پاک کردن و یکپارچه سازی رجیستری می باشد. این نرم افزار رجیستری را پاک و Defrag می کند. علاوه بر این فایل های اضافی را پاک می کند که در نتیجه سرعت کامپیوتر بالا و بهبود می بخشد. با استفاده از این نرم افزار می توانید برنامه های Start up و حذف برنامه های نصب شده را مدیریت کنید. برای امنیت بالاتر می توانید برنامه ریزی این نرم افزار را برای اسکن و گرفتن پشتیبان تنظیم کنید.

 

Tehroon-Online.Com

Alive Address Book 1.9.19.12 - نرم افزار دفترچه تلفن پویا کامپیوتر

Alive Address Book 1.9.19.12 - نرم افزار دفترچه تلفن پویا  کامپیوتر

سایت دانلود رایگان نرم افزار برنامه ای کاربردی و مفید را معرفی کرده که امکانات دنیای دیجیتال را به دفترچه تلفن های قدیمی وارد کرده و شما را با امکانات فوق العاده خود از آن بی نیاز می کند. Alive Address Book یک نرم افزار کاربردی دیجیتالی مانند دفترچه تلفن است که می تواند جایگزینی برای مشابه های آنالوگی خود باشد: دفترچه تلفن، لیست آدرس، محفظه کارت های اعتباری و غیره... Alive Address Book به شما این امکان را می دهد تا کل اسامی موجود در داخل لیست خود را به صورت فولدر مانند با چینش موضوعی در آورید. شما می توانید لیست اسامی را به شکل های مختلفی به نمایش در آورید ( مانند آیکون ها، کارت های اعتباری، جداول و غیره)، در میان اسامی جستجو کنید، شخص یا فایل جدیدی را اضافه کنید، حذف کنید، ویرایش نمایید و اسامی مختلف را کپی کرده و کار های دیگری را انجام دهید.
 

 

Tehroon-Online.Com

Download Movavi Video Converter 9.0 - نرم افزار و ابزار تبدیل فیلم

Download Movavi Video Converter 9.0 - نرم افزار و ابزار تبدیل  فیلم

نرم افزار Movavi Video Converter از عمده نرم افزار های تبدیل فایل های ویدئویی می باشد که می توانید از آن برای تبدیل فایل های صوتی و تصویری، ذخیره سازی فایل برای دستگاه های قابل حمل، ریپ و رایت DVD استفاده نمایید. این نرم افزار قدرتمند در زمینه تبدیل فیلم همراه با ابزار جانبی برای ویرایش و اجرای فیلم را سایت دانلود رایگان نرم افزار برای افراد حرفه ای در زمینه کار با فایل های تصویری تهیه و به اشتراک گذاشته است.
فایل های صوتی ، تصویری و تبدیل دی وی دی انجام دهید. فایل های صوتی، تصویری و DVD تبدیل DVD را با پشتیبانی بیش از 170 فرمت تصویری از جمله HD به یکدیگر تبدیل نمایید. اگر شما تجربه تبدیل فایل های ویدئویی را داشته باشید و یا اینکه اولین بارتان باشد، نرم افزار مبدل ما به شما دو گزینه تنظیمات اتوماتیک و تنظیمات دستی را پیشنهاد می کند.
فایل های خروجی را برای دستگاه های قابل حمل ذخیره نمایید و یا با تبدیل به DVD بر روی DVD رایت کنید. تنظیمات از پیش تعیین شده نرم افزار مبدل ویدئویی به شما این امکان را می دهد تا فایل ویدئویی خود را برای اجرا در دستگاه های قابل حمل از جمله Apple iPod® and iPhone™, Sony PSP™, Microsoft Zune™, PDAs, BlackBerry تبدیل نمایید . فایل های ویدئویی خود را بر روی DVD در حالت رایت DVD خود نرم افزار مبدل رایت نمایید.

 

Tehroon-Online.Com

Raxco Perfect Speed PC Optimizer 2.0.0.116 - نرم افزار حرفه ای بهینه سازی کامپیوتر

Raxco Perfect Speed PC Optimizer 2.0.0.116 - نرم افزار حرفه ای  بهینه سازی کامپیوتر

آیا سرعت کامپیوتر شما پایین است؟ آیا در سیستم شخصی شما امنیت ندارد؟ سایت نرم افزار دانلود رایگان برنامه اپتیمایز را پیشنهاد می کند که سیستم نرم افزاری شما را سریعتر، تمیزتر و امن تر از همیشه تحویل خواهد داد و دارای تائیده مدیریت دیسک Microsoft® و PerfectDisk® است.
یکپارچه سازی هارد دیسک
به صورت اتوماتیک سرعت سیستم شما را بهبود می بخشد و سیستم کارارتر می شود. در حقیقت ویندوز Fragment هایی را ایجاد میکند. هرچه مقدار این پراکندگی ها بیشتر باشد، سرعت کامپیوتر کمتر خواهد بود. موتور یکپارچه سازی Defrag ویندوز سریعترین و کارآمدترین روش برای بهینه سازی سیستم است و در نتیجه 300% کارایی آن افزایش پیدا میکند. شما دقیقا خواهید دانست که چه زمانی سیستم خود را باید Defrag کنید. برنامه ریزی کاملا قابل تنظیم است: روزانه، هفته ای و یا اجازه دهید StealthPatrol™ خود کنترل نگهداری کارکرد ایده آل سیستم شما را به دست بگیرد.
 

 

Tehroon-Online.Com

CyberLink MediaShow 5.5.1321.23021 - نرم افزار کامل قدرتمند تبدیل ویدئو

CyberLink MediaShow 5.5.1321.23021 - نرم افزار کامل قدرتمند تبدیل  ویدئو

فایل های ویدئویی را برای اجرا در نرم افزار پلیر دلخواه خود به سرعت تبدیل نمایید. برنامه قدرتمندی که سایت دانلود نرم افزار رایگان تهیه دیده نرم افزار تبدیل گر MediaShow Espresso یک نرم افزار بی دردسر برای تبدیل فایل های ویدئویی قابل اجرا در iPhone, PSP, Xbox 360, on YouTube, و غیره می باشد. به آسانی نرم افزار پلیر ترجیحی خود را انتخاب کرده و بقیه کار ها را به MediaShow Espresso بسپارید.
فایل های ویدئویی با هر فرمتی را تبدیل کنید. نرم افزار تبدیل MediaShow Espresso کلیه فرمت فیلم های تصویری را جهت اجرا در هر دستگاه پلیری به یکدیگر تبدیل می نماید. شما به راحتی می توانید از هر منبعی با فرمت هایی از جمله MPEG-2, WMV, H.264, TiVo, MKV, RM/RMVB, flash, AVI و غیره فایل ها را جهت تبدیل وارد برنامه نمایید.
فایل خروجی برای تمامی دستگاه ها بگیرید. این نرم افزار از عمده دستگاه های پلیر مانند: کنسول های بازی، Smart Phone ها، دستگاه Google Android و ویندوز موبایل، iPhone ها و اکثر گوشی ها از انواع برند ها پشتیبانی می کند .
فایل های ویدئویی را بدون دردسر تبدیل نمایید. نیازی به بازی کردن با تنظیمات و مسائل سازگاری فایل با نرم افزار ها نیست؛ تنهای چیزی که باید بدانید، این است که فایل مورد نظر را برای استفاده در کدام دستگاه می خواهید. این نرم افزار تبدیل ویدئو با پشتیبانی از اکثر فرمت های ویدئویی و دستگاههای پلیر و صرفه جویی از وقت ارزشمند، یک تبدیل عالی و بی دردسر را برای شما به ارمغان می آورد.
تبدیل دسته ای فایل ها امکان پذیر است. وقت ارزشمند خود را با تبدیل دسته ای فایل ها به صورت همزمان ذخیره نمایید. چند فایل ویدئویی یا حتی پوشه هایی حاوی فایل هایی ویدئویی را به صورت همزمان انتخاب کرده و فقط با یک کلیک عملیات تبدیل را انجام دهید.

 

 

Tehroon-Online.Com

Magic Maze PC Game - بازی سحر و جادوی شهر ماز

Magic Maze PC Game - بازی سحر و جادوی شهر ماز

جادوی شهر ماز کاراکتر بازی را بدون هیچ حامی به سیاه چال خطرناکی می اندازد و شما را با اسلحه گرم حس بویایی قوی خود برای یافتن گنجینه تنها می گذارد. شما میبایست از معابر پر پیچ و خم عبور کرده، بینی خود را به کار انداخته و به جمع جواهرات بپردازید و با هیولاهای عظیم الجثه روبرو شوید. مهارت های شما در طول مراحل بازی ساده به صورت خودکار به روز شده و افزایش پیدا می کند به طوری که شما می توانید دشمنان را منجمد یا گاز سمی رها کرده تا راه را باز کنید و پیش بروید. سایت بازی کامپیوتر دانلود رایگان نرم افزار این بازی ماجراجویی در سرزمین سحر و جادوی ماز را بدون نیاز به نصب و نیاز کم سخت افزاری به اشتراک عموم گذاشته است. پس به پیش بروید و مهارت های خود را آشکار کنید زیرا که شما تنها هستید و باید خود یک تنه با هیولا ها روبرو شده و راه خروج را باز کنید.

 

Tehroon-Online.Com

Valentine Mobile Animation Wallpapers - تصاویر انیمیشن ویژه روز ولنتاین

Valentine Mobile Animation Wallpapers - تصاویر انیمیشن ویژه روز  ولنتاین

در میان ما ایرانیان مسلمان آدابی وجود دارد که از مرز های دیگر وارد این خاک شده اند ولی به دلیل زیبایی و مورد پسند بودن این آداب روسوم در بین ما جای گرفته اند. روز ولنتاین که یکی از روزهای مقدس در بین مسیحیان می باشد روزی است که هدیه دادن به فردی که دوستش دارید در آن روز اتفاق می افتد. این هدیه می تواند یک شیرینی ساده،یک شاخه گل و ... باشد. سایت دانلود رایگان برای این روز عزیز بسته ای شامل 58 والپیپر متحرک مخصوص موبایل را آماده کرده است. این تصاویر ویژه را می توانید به عنوان تصویر پشت زمینه و یا محافظ صفحه نمایش خود استفاده کنید. این بسته تصاویر انیمیشن ولنتاین در اندازه 240*320 بوده و آن را به همه شما هواداران پیشنهاد می دهیم.

 

Tehroon-Online.Com

Ashampoo Burning Studio 9.21 - نرم افزار رایت اطلاعات بر روی سی دی و دی وی دی

Ashampoo Burning Studio 9.21 - نرم افزار رایت اطلاعات بر روی سی دی  و دی وی دی

نرم افزار سی دی و دی وی دی Ashampoo Burning Studio یکی از جالبترین و بهترین نرم افزار های رایت اطلاعات بر روی سی دی و دی وی دی است. Ashampoo Burning Studio 9.21 امکان لایت اسکریب را برای شما کاربران این نرم افزار به ارمغان می آورد. اینک با این نرم افزار میتوانید به صورت مستقیم Label دلخواه خود را روی دیسک های Lightscribe چاپ کنید و از این امکان لیزری درایو خود بهره ببرید.

درواقع ورژن جدید نرم افزار Ashampoo Burning Studio امکانات و خصوصیات جدید زیادی را به وجود آورده است. همچنین این نرم افزار از چاپ نبر لایت اسکریب به صورت مستقیم برخوردار است و همچنین اینک میتوانید با استفاده از ابزار Movie Editor قبل از رایت فیلم، آن را ویرایش و یا فیلم خود را ایجاد کنید. این ابزار دارای امکاناتی مانند برش، انتقال، تعویض تصویر، زیرنویس، و عنوان و غیره برخوردار است. علاوه بر این با استفاده از امکان منوساز این نرم که معروف به point-and-click DVD menu editor است میتوانید تم مورد علاقه خود برای زیبا کردن فیلم DVD خود را بسازید.

ورژن جدید این نرم افزار با پیشرفت جدید خود که شامل امکاناتی جدید است موجب سهولت کار رایت کاربرد این نرم افزار شده است. کسانی که با نرم افزار های رایت پیچیده کار کرده اند از شیوه کار این نرم افزار متحیر خواهند شد. بجای اینکه وقت خود را صرف مطالعه چگونگی کار با نرم افزارهای پیچیده بکنید، به راحتی کاری را که میخواهید انجام دهید را انتخاب و مراحل را سپری کنید. برای مثال، برای ساختن یک DVD کافی است Create a Video DVD را کلیک کنید تا نرم افزار به شما راهنمایی کرده و وارد مراحل اضافه کردن فایل ها و ساخت منو و رایت کند. اضافه میکنیم که این نرم افزار دارای امکاناتی هست که هر کابر حرفه ای آنها را لازم دارد و این امکانات در بیشتر نرم افزارهای مشابه وجود ندارد. امیدواریم از دانلود این نرم افزار لذت ببرید.

 

Tehroon-Online.Com

Fresh Java Games For Mobile Phone - بازی جدید جاوا برای موبایل

Fresh Java Games For Mobile Phone - بازی جدید جاوا برای موبایل

یک مجموعه بازی جدید موبایل و تازه نفس برای انواع موبایل هایی که فرمت جاوا را پشتیبانی می کنند در کلکسیون دانلود بازی بهترین های بازی جاوا سایت دانلود رایگان نرم افزار جا گرفت تا بازی خورهای موبایل را سرخوش آورده و ساعات خوشی را با گوشی همراه خود با این بازی های موبایل داشته باشند.
این سری شامل دانلود بازی موبایل سه بعدی ماشین مسابقات محرمانه و زیر زمینی، و بازی ماجراجویی چگونه می توان همسایه را گرفت، جورچین لوله های آب در بازی دختر آتش، بازی مبارزه بروس لی، بازی محافظت از قلعه فلزی و بازی استراتژیک رنج عظیم می باشد. شما می توانید دانلود بازی جاوا را در انواع موبایل های نوکیا، سونی اریکسون، سامسونگ، موتورولا، اپل، اچ تی سی و ... که دارای صفحه نمایش نوشته شده زیر بوده و فرمت java را پشتیبانی می کنند اجرا کنید.

 

Tehroon-Online.Com

Saint Valentine Day Love Wallpapers - عکس پشت زمینه والنتاین

Saint Valentine Day Love Wallpapers - عکس پشت زمینه والنتاین

والنتاین به روز عشاق معروف است که هر ساله در 14 فوریه میلادی و 25 یا 26 بهمن ماه همراه است که بسیاری روز والنتاین را 29 بهمن (سپندارمذگان ایرانیان باستان) روز عشاق و روز مادر می دانند. والنتین روزی است که عاشقان بیشتر از همیشه به هم ابراز عشق می کنند و با هدایای متعدد مانند کارت و گل این روز را به هم تبریک می گویند. عشق ورزی در این روز پیشینه تاریخی دارد و عشاق بعد از گذشت فرن ها هر ساله این روز را گرامی داشته و جشن می گیرند. سایت دانلود رایگان نرم افزار نیز به نوبه خود هدیه این روز را در یک پک زیبا از تصاویر ولنتاین و عشق ورزی به کاربران خود هدیه می کند. این عکس ولنتاین با فرمت JPG در 21 تصویر روز ولنتاین و اندازه های 1920*1080 و 2560*1600 مناسب برای چاپ روی کارت ولنتاین و پشت زمینه دسکتاپ می باشد.

 

Tehroon-Online.Com

Animals Mobile Ringtones - زنگ موبایل آواز حیوانات

Animals Mobile Ringtones - زنگ موبایل آواز حیوانات

می توان به جرات گفت این مجموعه زنگ موبایل یکی از زیباترین و شنیدنی ترین پک آهنگ موبایل و اس ام اس از نظر شگفتی و میکس صدای حیوانات برای همراهی در آواز خواندن آن ها است که سایت دانلود رایگان جمع آوری و در اختیار کاربران گوشی موبایل قرار داده است. این مجموعه فوق العاده از آواز میکس شده حیواناتی مانند سگ، گربه، جوجه، پرنده، فیل، الاغ، گاو، شیر و ... گرفته تا آواز دسته جمعی حیوانات به همراه موزیک شاد و زیبا که در مجموع قطعه صداهای صوتی خارق العاده را روی هم تشکیل می دهند و به دلیل انتخاب نوع و سبک ترانه موجودات، نه تنها برای زنگ موبایل تلفن همراه قابل استفاده هستند بلکه بسیار مناسب برای آهنگ اس ام اس می باشند. موسیقی حیوانات موجود با فرمت MP3 و کیفیت 128 میکس شده برای Mobile Ringtone و SMS Ringtone در پک 58 تایی تنظیم و تهیه دیده شده است.

 

Tehroon-Online.Com

Net Limiter Pro 2.0.10 - نرم افزار محدود کردن شبکه

Net Limiter Pro 2.0.10 - نرم افزار محدود کردن شبکه

اگر با کافی نت ها و یا سرور ها در ارتباط باشید می دانید که ایجاد محدودیت برای رایانه های موجود در این سری ها بسیار مشکل و گاه پیچیده می باشد. نرم افزار Net Limiter Pro که آخرین نسخه ارایه شده برای این نرم افزار است این مشکل را برای شما حل خواهد کرد. این نرم افزار مدیریت شبکه که سایت دانلود برنامه رایگان به شما پیشنهاد می کند قادر است تمام رایانه ها و نرم افزار های اینترنتی را مدیریت در اجرا و استفاده از آنها را تحت مدیریت قرار دهد.
این نرم افزار شبکه قادر است برای آی پی هایی که از سرویس استفاده می کنند نیز محدودیت ایجاد نماید و در استفاده از هر امکانی که اشتراکی باشد ایجاد محدودیت کند. نرم افزار همچنین قادر است سرعت استفاده هر برنامه از اینترنت را محدود و در ذخیره پهنای باند تاثیر بسزایی بگذارد. با نصب این برنامه کافی نت شما قادرید سرعت لود صفحات وب را به حداکثر و سرعت دانلود را به حداقل برسانید که در مدیریت کافی نت این عمل برای ذخیره ی پهنای باند بسیار مفید واقع می شود.

 

Tehroon-Online.Com

WinX HD Video Converter 4.1 - نرم افزار تبدیل فرمت ویدئو های HD

WinX HD Video Converter 4.1 - نرم افزار تبدیل ویدئو های HD

WinX HD Video Converter قابل اعتمادترین نرم افزار  است که میتواند فرمت های معمول HD مانند HD TS, HD MTS, HD M2TS, HD MKV, HD MPEG, HD AVI, HD WMV, HD MPG, HD MP4, HD MOV, HD ASF, HD MOD و غیره را تبدیل کند. علاوه برموارد ذکر شده این نرم افزار توانایی تبدیل فایل های HD و SD به یکدیگر را دارد. از نمونه فایل های SD میتوان به AVI, MP4, MOV, WMV و غیره اشاره کرد.

با محیط کاری ساده، WinX HD Video Converter تجربه راحتی در تبدیل ویدئو برای شما خواهد آورد. با توجه به نیاز خود میتوانید با چند کلیک فایل های HD را به SD و فایل های SD را به HD تبدیل کرده و از آنها لذت ببرید. در قسمت های تنظیمات این نرم افزار می توانید پارامترهای صوتی و کیفیت تصویر را تنظیم کنید. هدف این نرم افزار تبدیل فرمت فرمت , ساده کردن امر تبدیل فایل های HD است که این راحتی در این نرم افزار فراتر از انتظارات شما است.

Tehroon-Online.Com

Aneesoft 3D Flash Gallery 2.1.0.0 - نرم افزار ساخت گالری عکس فلش

Aneesoft 3D Flash Gallery 2.1.0.0 - نرم افزار ساخت گالری عکس فلش

ممکن است تا به حال گالری عکس های فلش را در اینترنت و یا در سی دی هایی که خریداری می کنید دیده باشید. در نگاه اول طراحی چنین گالری هایی با نرم افزارهای پیچیده ی موجود در بازار ممکن است کار مشکلی به نظر بیاید. اما امروز شما را با نرم افزار 3D Flash Gallery 2.1.0.0 که ارایه ای بی نظیر از شرکت Aneesoft می باشد آشنا خواهیم کرد که کار طراحی گالری های فلش را به سادگی آب خوردن خواهد کرد.
نرم افزار گالری جالب و کاربردی، ساخت گالری های فلش را در 3 مرحله ساده برای شما ایجاد خواهد کرد.برای اضافه کردن عکس به گالری خودتان نیز فقط عکس را کشیده و در داخل صفحه ی نرم افزار رها می کنید و نرم افزار خود کار طراحی و کد نویسی لازم را انجام خواهد داد. این نرم افزار به شما توان ویرایش بخش گالری از جمله پس زمینه و نحوه نمایش گالری تصاویر را خواهد داد. لازم به ذکر است این نرم افزار امکان ساخت گالری هایی با فرمت SWF را نیز فراهم خواهد کرد که می توانید از محصول خود در صفحات وب نیز استفاده نمایید.
این نرم افزار همچنین قابلیت اضافه کردن موسیقی و صوت به گالری فلش را دارد. در این نرم افزار می توانید صفحات تماس با ما و ارسال ایمیل نیز برای ارتباط با کاربران خود بسازید که از امکانات بی نظیر این نرم افزار به شمار می رود. هم اینک سایت نرم افزار دانلود رایگان این برنامه فوق العاده با امکانات بسیاری برای ساخت گالری عکس را برای شما تهیه دیده است.

Tehroon-Online.Com

FTPRush 1.1.30 Portable - نرم افزار آپلود به سرور

FTPRush 1.1.30 Portable - نرم افزار آپلود به سرور

اگر با وب سایت و سرور ها در ارتباط باشید می دانید که FTP یکی از بهترین پروتکل های انتقال اطلاعات در بین سرور ها و در آپلود فایل به وب هاستینگ می باشد. نرم افزار های متعددی برای ارتباط موثر و بهینه با FTP ها وجود دارد که نرم افزار FTPRush نیز یکی از بهترین ابزار اینترنت در این زمینه می باشد. امروز در سایت دانلود نرم افزار رایگان نسخه ی جدید و بدون نیاز به نصب این نرم افزار یعنی FTPRush 1.1.30 Portable را به اشتراک گذاشته ایم که نسبت به نسخه های قدیمی بسیار بهینه و سریع تر گشته است. با این نرم افزار شما قادر خواهید بود با سرعت بسیار بالا تری از سرویس های FTP موجود در سرور ها استفاده کنید. این نرم افزار با ایجاد یک رابطه و تماس مطمئن امکان قطع ارتباط را به حداقل می رساند و قادر است در بهینه کردن استفاده از پهنای باند وب سایت بسیار موثر واقع شود.

این نرم افزار امکان ارتباط بین دو سرور را برای شما فراهم می سازد و شما قادرید با این نرم افزار تمام اطلاعات موجود در یک سرور را با کشیدن و رها ساختن اطلاعات موجود در سروری دیگر اطلاعات را به راحتی انتقال دهید. با این نرم افزار شما قادر خواهید بود پوشه ها را نیز با تمام محتویات آن از طریق FTP انتقال و یا آپلود و دانلود نمایید. رابط کاربری ساده و گرافیک این نرم افزار نیز محیط جالب و آرامی برای کار شما فراهم خواهد ساخت. در این نرم افزار شما قادر هستید به راحتی هر چه تمام تر و تنها با یک کلیک در دسترس بودن FTP یک سرور را تست و نتیجه را به طور آنی مشاهده نمایید. این نرم افزار همچنین قابلیت گرفتن گزارش به صورت متنی را برای شما فراهم می سازد.

Tehroon-Online.Com

muvee Reveal 8 - نرم افزار مالتی مدیا ساخت فیلم های خانگی

muvee Reveal 8 - نرم افزار مالتی مدیا ساخت فیلم های خانگی

با muvee Reveal می توانید فیلم خانگی خود را به صورت دلخواه و حرفه ای در طول چند مرحله ایجاد کنید. با قابلیت تشخیص حرکت و چهره، عکس ها و ویدئوهای شما با موسیقی مورد علاقه شما هماهنگ خواهد شد. با استفاده از تنظیمات خصوصی سازی پیشرفته این نرم افزار مالتی مدیا شامل زیرنویس، قطع موسیقی در حین صحبت آنگونه که دوست دارید به شرح داستان بپردازید. ویدئو ساخته شده را به راحتی به YouTube، Facebook، ارسال کنید یا به روی DVD رایت کنید. ساخت فیلم های خانگی هرگز به این سادگی نبوده است.

Tehroon-Online.Com

Bubble Town 1.1.0.1 PC Game - بازی کامپیوتر شهر حباب

Bubble Town 1.1.0.1 PC Game - بازی کامپیوتر شهر حباب

بازی انیمیشن و کارتونی هم اینک به پر طرفدارترین بازی های بازار تبدیل گشته اند و طرفداران این بازی کودکان نیستند بلکه بزرگ سالان به این بازی ها بیشتر علاقه دارند و امروزه دیگر این بازی ها کوچک و بزرگ نمی شناسد. بازی زیبای Bubble Town که امروز در وب سایت دانلود رایگان نرم افزار برای شما عزیزان تهیه نموده ایم محصولی از مای اسپیس و فیس بوک می باشد که یک بازی زیبا، مهیج و اعتیاد آور منتشر شده است.
حتما با بازی موبایل آن آشنایی داشتید که سایت دانلود بازی رایگان بازی کامپیوتر آن را برای دانلود گذاشته است. در این بازی شما یک ماموریت بزرگ دارید و با شخصیت های فراموش نشدنی به انجام یک ماجراجویی خواهید پرداخت. این بازی مهیج که با شلیک به شکلک های حبابی بازی به سمت هم شکل های خود باعث ترکیدن آن ها و امتیاز آوری و پیش بردن مراحل می گردد، طوری طراحی شده که باید در هر مرحله منتظر یک اتفاق تازه باشید و آن را حل کنید. این بازی زیبا به شما لذت یک بازی زیبا را خواهد داد.

Tehroon-Online.Com

R.U.S.H EX Mobile Java Game - هیجان و سرعت در جنگ ماشین ها

R.U.S.H EX Mobile Java Game - هیجان و سرعت در جنگ ماشین ها

مبارزه و جنگ در دنیای ما یک روایت بسیار عادی است اما جنگ بین ماشین های مسابقه شگفتی است که هر بیننده ای نمی تواند آن را تجربه کند. بازی جنگ ماشین ها از سری بازی های جاوا می باشد که در شهر و در یک مسیر مشخص می توانید با ماشین های در حال حرکت برخورد کرده و آتش بازی به راه بیاندازید. مهمترین مواردی که در این مسابقه به چشم می آیند محیط کاملا سه بعدی بازی و افکت صوتی در این بازی می باشد که در این محیط زیبا باید با سرعت به خط پایان برسید.

Tehroon-Online.Com

Windows Security Officer 7.5.5.4 - نرم افزار امنیتی ویندوز کامپیوتر

Windows Security Officer 7.5.5.4 - نرم افزار امنیتی ویندوز  کامپیوتر

امروزه امنیت در رایانه یک امر ضروری است که باعث می شود امنیت اطلاعات شما در مقابل نفوذ افراد و برنامه های مخرب در امان بماند. راه جلوگیری از نفوذ دیجیتالی نصب نرم افزار های آنتی ویروس می باشد، اما آنتی ویروس ها قادر نیستند امنیت خارجی رایانه ی شما را نیز فراهم سازند. منظور از امنیت خارجی این است که مثلا شخصی در غیاب شما، رایانه را روشن و شروع به خراب کاری و دستبرد اطلاعات بپردازد.اینجاست که اهمیت امنیت خارجی و نرم افزار های نگهبان نمایان می شود. هر سیستم عامل کامپیوتر یک نرم افزار نگهبان پیش فرض را داراست ، ولی این نرم افزار ها بسیار ضعیف عمل می کنند. این بخش فقط قادر است شناسه و رمز عبور تعیین کند که آن هم با نرم افزار های هک و یا دست کاری در سخت افزار قابل حذف است.

نرم افزار قدرتمند امنیت نرم افزار Windows Security Officer 7.5.5.4 که سایت دانلود نرم افزار رایگان شما را با آن آشنا خواهد کرد یکی از بهترین نرم افزار های نگهبان سیستم می باشد که قادر است از سیستم شما در مقابل تمام موارد محافظت کند. این نرم افزار با داشتن امکانات فوق العاده به شما قدرت اختیار بیشتری می بخشد و شما می توانید امنیت رایانه ی خود را به طور کامل تامین کنید. با این نرم افزار امنیتی شما قادر خواهید بود علاوه بر رمز و شناسه برای کاربران سیستم خود مدت زمان استفاده نیز تعیین کنید که بعد از آن تا تعیین زمان بعدی آن یوزر قابل استفاده نباشد. با این نرم افزار همچنین شما می توانید برای بخش های مختلف کاربردی سیستم همانند کنترل پنل ها رمز و شناسه تعیین کرده و از دسترسی و بر هم زدن تنظیمات خود جلوگیری کنید. از این برنامه می توان به عنوان یک برنامه امنیتی تمام عیار در خانه ، مدارس ، کالج ها ، دانشگاه ها و ادارات استفاده نمود.

Tehroon-Online.Com

Field of Glory 2010 Game - بازی جنگ تاریخ باستان

Field of Glory 2010 Game - بازی جنگ تاریخ باستان

آیا دوست دارید یک جنگ واقعی را فرماندهی کنید؟ پس دانلود بازی جنگی تاریخی Field of Glory 2010 را که به تازگی از طرف Matrix Games منتشر گشته است از دست ندهید. این بازی زیبا بر اساس یک افسانه ی قدیمی ساخته شده است و در آن شما فقط با ذهن خود به بازی خواهید پرداخت. در این بازی کامپیوتر شما یک جنگ واقعی را مدیریت خواهید کرد. در این راه شما مراحل زیادی را پشت سر خواهید نهاد و باید با گرفتن مدال های افتخار مراحل را یک به یک بپمایید تا به یک موفقیت ملی دست یابید.
این بازی در دسته بازی فکری بازی های جنگی قرار گرفته است و شاید ساعت ها شما مجذوب خود نماید. مدیریت و استراتژیک گروهان و جنگ با سیاست بالا، در این بازی شما را یاری خواهد داد تا به مراحل بعدی صعود کنید و در غیر این صورت با شکست و سقوط مواجه خواهید بود. این بازی از نظر گرافیک نیز بسیار عالی بوده و می توانید از آن نهایت لذت را ببرید.
از ویژگی های جالب این بازی می توان به این نکته اشاره کرد که لازم نیست شما تاریخ را تکرار کنید، بلکه قادرید با استراتژی و فکر خود به نتیجه ی مورد نظر و از هر راهی دست یابید. با دانلود بازی کامپیوتر شما قادرید این بازی را به صورت تکی و گروهی انجام دهید که محبوبیت این بازی را دو چندان می کند. اگر به بازی های فکری و با سیاست علاقه ی زیادی دارید سایت بازی دانلود رایگان نرم افزار این بازی کامپیوتری زیبا را به شما پیشنهاد می کند.

Tehroon-Online.Com

Google Picasa 3.6 Build 95.25 - مدیریت و ساماندهی تصاویر با نرم افزار پیکاسا

Google Picasa 3.6 Build 95.25 - مدیریت و ساماندهی تصاویر با نرم  افزار پیکاسا

پیکاسا نرم افزار مدیریت تصاویر شما است که به شما کمک می‌کند تا تصاویر خود را در یک مکان جمع‌آوری کنید و تغییرات لازم را روی آن‌ها اعمال کنید. پیکاسا نرم افزار رایگان و یکی از محصولات نرم افزاری گوگل است، گوگل در سال ۲۰۰۴ این نرم افزار را از شرکت Idealab خریداری کرد و آن را به صورت رایگان در اختیار کاربران خود قرار داد، این نرم افزار هم‌اکنون روی تمام سیستم‌عامل‌های مطرح از قبیل ویندوز، لینوکس و مکینتاش قابل اجرا است.

هدف اصلی این نرم افزار مدیریت تصاویر موجود بر روی کامپیوتر شما است، پیکاسا در اولین راه‌اندازی بعد از نصب، تمام یا قسمتی از سیستم را جستجو می‌کند و تمام تصاویر موجود روی کامپیوتر را با توجه به معیارهای متفاوتی دسته‌بندی و نگه‌داری می‌کند، بنابراین شما در محیط نرم افزار می‌توانید تمام تصاویر خود را مشاهده کنید، در قسمت اصلی نرم افزار، عکس‌ها با همان دسته‌بندی انجام شده توسط شما یعنی دسته‌بندی انجام شده توسط پوشه‌ها به نمایش در می‌آیند ولی می‌توانید ترتیب نمایش پوشه‌ها را تغییر دهید.

Tehroon-Online.Com

Icon Converter Plus 4.8 - نرم افزار تبدیل و ساخت آیکن

Icon Converter Plus 4.8 - نرم افزار تبدیل و ساخت آیکن

برنامه Icon Converter Plus نرم افزار گرافیکی قدرتمند برای ویرایش، ساخت و تبدیل آیکون است. از نرم افزار یا صفحه کار خود عکس بگیرید و به آیکون تبدیل کنید. توانایی تبدیل عکس به آیکن و برعکس با استفاده از چندین فیلتر در این نرم افزار موجود است. با این نرم افزار میتوانید آیکون های ویندوز را از داخل نرم افزار ها استخراج کرده و به صورت آیکون در آرشیو خود ذخیره کنید. این نرم افزار مجهز به براش و ابزارهای نقاشی کاربردی است. سایت دانلود رایگان نرم افزار این برنامه قدرتمند در زمینه تبدیل و ساخت آیکون را که قادر است هر تصویری را تبدیل آیکون کند و ویرایش آیکون را انجام بدهد با امکانات ویرایش تصویر در اختیار شما قرار داده است.

Tehroon-Online.Com

Iceni Technology InfixPro PDF Editor 4.11 - ویرایش فایل پی دی اف

Iceni Technology InfixPro PDF Editor 4.11 - ویرایش فایل پی دی اف

سایت دانلود برنامه رایگان نرم افزار ویرایش فایل های PDF با نام Infix PDF Editor را معرفی کرده تا به راحتی مانند نرم افزار Word بتوانید تمامی فایل های PDF را ویرایش کنید. با نرم افزار ویرایش pdf متن مورد نظر را ویرایش و فونت، رنگ، موقعیت و اندازه آن را تغییر دهید. حتی میتوانید موقعیت و اندازه عکس ها موجود در فایل را تغییر و تنظیم کنید. با Infix PDF Editor میتوانید فایل های متنی و pdf را ویرایش کنید.
این نرم افزار از جمله برنامه های کاربردی است که برای اینکه تضمین کند کیفیت فایل ویرایش شده در حد عالی است این برنامه pdf نرم افزاری به امکانات حرفه ای hyphenation و justification مجهز کرده که این ابزار در نرم افزار های مانند Adobe InDesign و Quark Express موجود است. با داشتن ابزارهای کنترل حروف، کلمات و فاصله خطوط، ویرایش های شما قابل شناسایی نخواهد بود. نرم افزار ویرایشی Infix امکان ویرایش متن پی دی اف به سادگی را با کیفیتی بالا در فرمت متن برای شما به ارمغان آورده است. علاوه بر موارد فوق این نرم افزار pdf مجهر به تمامی ابزار های مورد نیاز برای ویرایش متن شامل Cut، Paste، حاشیه نویسی، و آرایش متن و غیره در محیط PDF می باشد.

Tehroon-Online.Com

PcWinTech Simple Internet Meter 2.2.2 - نرم افزار مانیتورینگ پهنای باند اینترنت و شبکه محلی

Simple Internet Meter نرم افزاری جدید برای مانیتورینگ پهنای باند است. بعد از نرم افزار مدیریت شبکه CS Fire Monitor که چند سال پیش ساخته شده است، درخواست های زیادی برای امکانت جدیدی بوده تا این که شرکت سازنده مجبور به عدم استفاده از Windows API شد. برای مثال امکان دیدن ترافیک اینترنت و ترافیک شبکه LAN این گونه خواسته ها بود. تنها راه برای ایجاد این امکانات توجه به Pocket Data بود. بنابراین این نرم افزار در محیط WinPcap و PacketX.dll ساخته شد.

همانطور که کابران از کاربرد نرم افزارهای دیگر ما می دانند، هدف ما کارایی نرم افزار است. هدف ایجاد نرم افزاری سریع و کامل است کمتر از سیستم کار بکشد. روی این نرم افزار بیش از اندازه کار شده است تا هیچ تاثیری در سیستم نداشته باشد. درصورتی که مموری (رم) سیستم بیش از 10MB پرشده باشد این نرم افزار به صورت اتوماتیک رم استفاده شده توسط خودش را پاک می کند. این نرم افزار طوری طراحی شده است که میتواند در طول هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز فعالیت کنید.

 

Tehroon-Online.Com

J.River Media Center 14.0.137 - نرم افزار مرکز رسانه مالتی پلیر

J.River Media Center 14.0.137 - نرم افزار مرکز رسانه مالتی پلیر

همواره کاربران برای مشاهده عکس ، ویدئو و موزیک از دو یا چند برنامه اجرا کننده و پلیر استفاده می کنند که معمولا باعث کند شدن سیستم عامل به دلیل نصب نرم افزار های متعدد می شود. نرم افزار J.River Media Center 14.0.137 که وب سایت دانلود نرم افزار رایگان برای شما تهیه دیده به تمام این مشکلات پایان خواهد داد. این نرم افزار یک نرم افزار کاربردی چند رسانه ای چند منظوره می باشد که قادر است تمام عکس ها و فایل های صوتی و ویدئویی شما را اجرا نماید.
در نگاه اول می توان از طراحی فوق العاده ی این نرم افزار پی برد که رابط کاربری کامل و بسیار زیبایی بر خوردار است و به عنوان یک مالتی پلیر می تواند مورد استفاده قرار گیرد. امکانات این نرم افزار فقط به یک مولتی پلیر محدود نمی شود؛ نرم افزار قادر است با ریموت کنترل (remote) و مدیریت تلویزیون، دستگاه های کنترل از راه دور، دوربین های دیجیتال، اسکنر، و دستگاه های پخش را به طور کامل بر عهده گیرد. این نرم افزار می تواند از بیش از 80 نوع فرمت رسانه ای را مورد پشتبانی قرار دهد که در نوع خود بی نظیر است.

Tehroon-Online.Com

Avalanche Snowboarding Java Game - بازی جاوا مهیج اسکی بر روی برف

Avalanche Snowboarding Java Game - بازی مهیج اسکی بر روی برف

در فصل زمستان و در این هوای سرد همیشه دوست دارید که به ارتفاعات رفته و مشغول بازی در برف شوید و یا گلوله های برف را به سمت یکدیگر پرتاب کنید و ... اما بعضی از شما به دلیل مشکلات فراوانی که دارید نمی توانید از این موقعیت استفاده کنید و به بازی های زمستانی مشغول شوید.

تیم دانلود رایگان بازی مهیج اسکی بر روی برف را برای شما فراهم آورده تا بتوانید به صورت مجازی به قله کوه رفته و شروع به اسکی کنید و ساعت ها مشغول بازی شوید. بازی اسکی بر روی برف با ویژگی هایی مثل دارا بودن 20 مسابقه در 4 فصل محتلف و همچنین عبور از موانع در جنگل ها، استادیوم های ورزشی و ... لذت یک بازی دلچسب را به شما هدیه می دهد. هنگام مشغول شدن به این بازی جاوا گاهی اوقات به دلیل گرافیک و طبیعی بودن محیط بازی احساس می کنید که زمین در زیر پای شماست و احساس بسیار خوبی را تجربه می کنید. این بازی مهیج جاوا را می توانید به رایگان از سایت ما دریافت کنید.

Tehroon-Online.Com

uTorrent 2.0 Build 17920 - نرم افزار مدیریت دانلود از تورنت

uTorrent 2.0 Build 17920 - نرم افزار مدیریت دانلود از تورنت

پروتوکل BitTorrent فایل‌ها را به تکه‌های کوچک، معمولاً یک چهارم مگابایت (۲۵۶ KB) می‌شکند. هر چه اندازهٔ فایل بزرگ‌تر باشد، تکه‌ها نیز بزرگ‌تر خواهند بود. به طور پیش فرض اندازه تکه‌ها برای یک فایل ۴٫۳۷ گیگا بایتی، ۴ مگابایت می‌باشد. Peerها تکه‌هایی را که ندارند از یکدیگر دانلود می‌کنند و تکه‌هایی را که Peer‌های دیگر ندارند برایشان آپلود می‌کنند. این پروتوکل به اندازهٔ کافی هوشمند است که Peerای را انتخاب کند که بهترین اتصال را داشته باشد. برای بالا بردن کارایی کل swarm، کلاینت‌های BitTorrent قسمت‌هایی را درخواست می‌کنند که کمیاب ترند. به عبارت دیگر قسمت‌هایی که در Peer‌های کمتری وجود دارند، می‌توانند برای Peer‌های بیشتری مفید باشند. تکه‌های فایل‌ها معمولاً به ترتیت دانلود نمی‌شوند و احتیاج به مرتب سازی در ماشین دریافت کننده دارند. توجه داشته باشید که کلاینت‌ها قبل از اینکه کل فایل دانلود شود، تکه‌ها را برای Peerهای دیگر آپ لود می‌کنند. بنابراین اشتراک گذاری برای هر Peer با یک فایل کوچک با پسوند.torrent آغاز می‌شود که یک فایل اشاره گر (pointer) است که شامل اطلاعاتی از قبیل نام فایل و اندازه آن دارد.

Tehroon-Online.Com

NetScream 1.2.1.2010 - نرم افزار افزایش سرعت اینترنت

NetScream 1.2.1.2010 - نرم افزار افزایش سرعت اینترنت

همواره کاربران اینترنت در ایران از مشکل کم بودن سرعت اینترنت در سختی و تنگنا بوده اند، گرچه بیشتر کاربران از نرم افزار های مدیریت دانلود برای بیشتر کردن سرعت دانلود های خود استفاده می کنند ولی این کار تاثیری در سرعت لود وب سایت ها و سرعت وبگردی کاربر نخواهد داشت. به لطف تکنولوژی امروز، کاربران ایرانی نیز قادرند از اینترنت های پر سرعت استفاده نمایند ولی با این همه نمی توانند از تمام قدرت و سرعت اتصال خود استفاده کنند. اینجاست که اهمیت نرم فزار های مدیریت اینترنت نمایان می شود. نرم افزار فوق العاده قدرتمند NetScream 1.2.1.2010 که آخرین نسخه ی این نرم افزار محبوب مدیریت اینترنت می باشد قادر است سرعت اتصال شما به اینترنت را تا حد بسیار زیادی بهینه و افزایش دهد و نیازی به ترفند سرعت اینترنت نیست.
با نصب و اجرای این نرم افزار سرعت ارسال و دریافت اطلاعات از طریق مودم شما تا حد زیادی افزایش می یابد که قادر است با تمام مدل های مودم همانند Dial-up, DSL, سرعت ADSL, Cable, ISDN سازگاری یابد.لازم به ذکر است استفاده از این نرم افزار اینترنت در استفاده از اینترنت ماهواره ای نیز به طور قابل توجهی سرعت اینترنت شما را افزایش خواهد داد. منظور از افزایش سرعت اینترنت تنها افزایش سرعت لود نیست، بلکه سرعت بارگذاری و دانلود اطلاعات و همچنین آپلود یا ارسال اطلاعات در رایانه ی شما افزایش چشم گیری خواهد داشت. این نرم افزار هوشمند بوده و به طور خودکار با نوع مودم شما و یا هر راه ارتباطی که با اینترنت داشته باشید تنظیم شده و شروع به بهینه سازی عمل اتصال می نماید و سرعت شما را افزایش می دهد. این نرم افزار همچنین قادر است سرعت شبکه محلی مرتبط با رایانه ی شما را افزایش دهد. نرم افزار دارای رابط کاربری بسیار ساده و قابل فهمی است و تنظیمات آن سریع و در عرض چند ثانیه صورت می گیرد. این نرم افزار جالب و کاربردی توسط وب سایت دانلود رایگان نرم افزار برای شما عزیز مهیای دانلود گشته است.

Tehroon-Online.Com

TuneUp Utilities 2010 9.0.3100.16 Final - نرم افزار بهینه سازی سیستم

TuneUp Utilities 2010 9.0.3100.16 Final - نرم افزار بهینه سازی  سیستم کامپیوتری

نرم افزار تنظیم ویندوز می تواند سیستم عامل شما را سریعتر، راحت تر و امن تر کند و تمام این عملیات تنها با یک کلیک امکان پذیر است. با TuneUp Utilities تمام عملیات بر روی سیستم عامل امن انجام می شود، چرا که کلیه تغییرات توسط مرکز نجات TuneUp نظارت شده و می تواند در هر زمانی متوقف شود. تمام امکانات آن قابل دسترسی از طریق یک صفحه که به شش عنوان تقسیم شده قابل دسترسی است. نرم افزار هم به مبتدیان و خبره ها کمک می کند تا هنگام مشکلات ویندوز، نیاز های آن را از یک راه بهتر، آسان تر و مطمئن تر برطرف سازند. تمام گزینه های مهم سیستم به یک روش ساده توضیح داده شده و با یک کلیک موس می توانند فعال یا غیر فعال گردند. نرم افزار TuneUp Utilities تمام تنظیمات و تغییرات لازم در رجیستری یا بوت ویندوز را به صورت خودکار انجام می دهد. شرکت سازنده به کاربران این نرم افزار اطمینان می دهد که بالاترین ثبات سیستم را برای شما فراهم خواهد کند و ویندوز شما هیچ گاه متوقف نشود.

Tehroon-Online.Com

 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید!

 
Click Here To Join Tehroon-Online

Your Advertisement

Your Advertisement
Ham3d Your Advertisement

All Right Reserved By Tehroon-Online



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive