گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Monday, September 17, 2012

||_Tehroon-Online_|| رازهایی که هر زنی باید بداند! ؟



 
 
 
 
-------------------------
 
در این مطلب رازهایی را با شما خانم ها در میان می گذاریم که شما را در رسیدن به زندگی زناشویی ایده آلی که در ذهنتان پرورش داده اید یاری می رساند. آیا از زندگی مشترکتان رضایت کامل دارید یا احساس می کنید از بعضی جهات باید تغییراتی در روابطتان ایجاد کنید؟ در هر صورت راهکارهای زیر به شما کمک می کنند که روابط بهتر و پربارتری را با همسرتان تجربه کنید. این راهکارها حتی در روابطی که به مشکلات جدی برخورد کرده اند نیز موثر هستند. مطمئن باشید می توانید نیروی جدیدی در زندگی تان ایجاد کنید.

معمولا زنان هنگامی که شعله های عشق کم سو می شوند و زندگی زناشویی رو به سردی می گذارد شوهر خود را عامل اصلی سرد شدن زندگی مشترک می دانند و زمانی قسمتی از تقصیرها را شخصا گردن می گیرند که همسرشان از آنها فاصله گرفته و دور شده باشد اما واقعیت اینجاست که رفتار و افکار زنان موجب می شود مردان رفتاری سرد از خود نشان دهند.

 عشق میان زن و شوهر هرگز نمی میرد مگر زمانیکه زوجین با رفتار نادرست خود آن را کمرنگ و خاموش کنند. معمولا اگر زن نتواند رفتار درست و بجایی با همسرش داشته باشد مرد نیز عشق خود را پنهان کرده و کم کم عشق زندگی ناپدید می شود.

آگاهی از نکات زیر به زنان کمک می کند دریابند چگونه می توانند مجددا عشق را به زندگی مشترک خود بازگردانند.

1) راز اول: همسر شما نمیتواند تمام نیازهای عاطفی شما را برآورده کند

بیشتر مواقع مردان از همسرشان فاصله می گیرند چون احساس می کنند زن فشار زیادی بر او وارد کرده و مرد را برای برآوردن نیازهای عاطفی اش تحت فشار قرار داده است. هنگامی که مرد نمی تواند انتظارات همسرش را برآورده کند احساس شکست و ناکامی می کند و چون زن عامل اصلی ایجاد این احساس است مرد ناخودآگاه از همسرش فاصله می گیرد.

جالب اینجاست که در این میان زن، شوهرش را مقصر دانسته و حتی به فکر ترک زندگی مشترک افتاده و زندگی مشترکی که به دلیل اشتباهات ناآگاهانه خودش با مشکل مواجه شده را رها می کند. گاهی زنان انتظاراتی از همسرشان دارند که نه تنها شوهرشان بلکه هیچ مرد دیگری نیز قادر به برآوردن آن انتظارات نیست و فقط خداست که می تواند چنین زنانی را قانع سازد.

 


 
 
توجه به همین نکته ساده و کوچک بسیاری از زندگی ها را از جدایی نجات می دهد. مهمتر از همه اینکه هرگز از شوهرتان انتظار نداشته باشید مانند یک غیب گو از انتظارات و نیازهای شما مطلع شود. واقع بین و عادل باشید و انتظارات بجایی از همسرتان داشته باشید و این انتظارات را به موقع به همسرتان بگویید و هرگز او را تحت فشار نگذارید.

اجازه دهید آزادی عمل داشته باشد تا بتواند از روی میل باطنی آنچه را که می خواهید انجام دهد. هر مردی روی کره زمین هنگامیکه بیش از حد تحت فشار قرار بگیرد ناچار است سر به بیابان بگذارد.

2) راز دوم: همسرتان نیز نیازهایی دارد که درست به اندازه نیاز خود شما اهمیت دارند

توجه به این نکته بسیار مهم است. به یاد داشته باشید مردان نیز مانند زنان نیازهای احساسی دارند که به اندازه نیازهای زنان مهم هستند. معمولا تصور نادرستی وجود دارد که چون زنان در مقایسه با مردان، موجودات لطیف تر و حساس تری هستند نیازهای احساسی بیشتر و مهمتری دارند و مردان چون موجودات خشنی هستند هیچگونه نیاز عاطفی نداشته و یا اگر داشته باشند برآوردن آنها چندان اهمیتی ندارد.

زنان هنگامی که می بینند همسرشان به نیازهای آنها بی توجه بوده و نتوانسته کاری که خواسته اند را انجام دهد به او بی توجه و بی محبت میشوند. اینجاست که مردان از همسرشان فاصله می گیرند چون احساس می کنند آنگونه که باید با احترام با آنها برخورد نشده و به یاد داشته باشید حفظ ارزش و احترام از مهمترین و اساسی ترین نیازهای عاطفی مردان است.

 بسیاری از مردان در گفته های خود اعتراف می کنند: وقتی همسرم با جملات سرد و ناشی از بی اعتمادی و بی محبتی اش با من صحبت می کند ناخودآگاه مرا از برقراری رابطه گرم ناامید می کند. در این مواقع من به غارم پناه می برم و ترجیح می دهم در تنهایی با خودم خلوت کنم.

زنان باید بدانند اگر همسرشان را یکی از دوستانشان تصور کنند، با این شیوه رفتاری هرگز نمی توانند همسر (دوستشان) را برای مدت طولانی در کنار خود داشته باشند. زنان در محیط کار، با دوستان، اقوام و حتی فرزندانشان روابطی گرم و صمیمانه برقرار کرده و با آنها گرم و مهربانانه صحبت می کنند اما هنگام برخورد با همسرشان ناگهان فرد دیگری می شوند. این اصلا عادلانه نیست، چگونه از کسی که با او رفتار درستی ندارید انتظار واکنشی گرم و عاشقانه و بدون اشتباه دارید؟!

یکی دیگر از نیازهای بسیار مهم مردان که حتی از نیاز آنها به احترام و عشق مهمتر است این است که همسرشان را سرحال و خوشحال ببینند. زنان باید بدانند برای مردان هیچ چیز آزاردهنده تر از این نیست که ببینند همسرشان افسرده و ناامید است، چرا که مردان با دیدن این حالت احساس می کنند فردی بی لیاقت و ناتوان هستندکه نتوانسته اند همسرشان را شاداب نگه دارند. مردان خود را عامل اصلی خوشحالی و ناراحتی های همسرشان می دانند.

3) راز سوم: مردان دوست دارند رهبر خانواده باشند

راز سوم این است که زنان باید بدانند مردان ذاتا دوست دارند رهبر ومدیر خانواده باشند وهنگامی که زنی این واقعیت را نادیده می گیرد مشکل بروز می کند. برای مردان بسیار دردناک است که ببینند همسرشان آنها را نادیده گرفته و خودرا رهبر و مدیر خانه می داند.

زنان نباید طوری رفتار کنند که مردان احساس کنند آنها برتری خود را به رخ می کشند. حتی اگر از جهات مختلفی از همسرتان برتر هستید هرگز این نکته را به رخ او نکشید. گام به گام با همسرتان پیش نروید، یک قدم عقب تر از او بایستید، اجازه دهید همسرتان بداند شما به او به عنوان رهبر خانه باور دارید. این یک قدم کوچک، تاثیر بزرگی در بهبود زندگی زناشویی شما ایفا می کند.

4) راز چهارم: بیشتر مردان از صمیم قلب می خواهند زندگی موفق و پرباری داشته باشند

برخلاف تصور عموم معمولا مردان به اندازه زنان به زندگی مشترکشان احساس تعهد می کنند و به اندازه زنان به زندگی مشترکشان باور دارند اما فرهنگ جوامع، زنان را وادار می کند که تصوری خلاف واقع داشته باشند. بسیاری مواقع مردان با تمام وجود بر حفظ و نجات زندگی مشترکشان تلاش می  کنند و در این زمینه از هیچگونه تلاشی دریغ نمی کنند.

مردان دوست دارند همسرانشان را خوشحال کنند، دوست دارند اعضای خانواده را کنار یکدیگر جمع کنندو صحیح ترین کارها را انجام دهند. در چنین وضعیتی وظیفه زنان است که با ایجاد جو احساسی سالم و مناسب مردان را در انجام این کارها یاری داده و آنها را تشویق کنند تا همچنان به زندگی مشترکشان متعهد باقی بمانند.

سال هاست که جامعه، مردان را موجوداتی بی قید و بی توجه به تعهدات در زندگی مشترک معرفی کرده است و همین امر علت بروز مشکلات بسیاری در روابط زناشویی شده است. به خصوص در دهه های گذشته بسیار می شنویم که علت نارضایتی و ناراحتی زنان در زندگی زناشویی مستقیما به اشتباهات مردان بازمی گردد.

متاسفانه چنین نظریاتی مردان را به انزوا و گوشه گیری و در بسیاری مواقع بدخلقی کشانده است، اکنون زمانی است که دریابیم نتیجه چنین افکار و نظریاتی فقط سردتر شدن روابط و دور شدن زن و شوهر از یکدیگر است. البته به یاد داشته باشید که زنان نیز هرگز عمدا مرتکب چنین اشتباهاتی نشده اند و آنها هرگز نمی دانستند رفتارشان چه اثر بدی بر همسرشان می گذارد، در واقع بیشتر اشتباهات زنان کاملا ناآگاهانه و غیرعمدی بوده و هست.

باید کمی به زنان آگاهی داده شود تا دریابند رفتار و گفتار آنها چه آثار و پیامدهایی در رفتار مردان بر جای می گذارد. نتایج آزمایشات محققان بر روی هزاران زوج، نشان می دهد که ایجاد اندکی آگاهی در زوجین نتایج شگفت آوری در روابط آنها با همسرانشان ایجاد می کند.

5) نکته آخر:


زمانی که زوجین سعی دارند در طرف مقابل احساس رضایت و خوشحالی ایجاد کنند بخش اعظم مشکلات به سادگی برطرف می شود. سعی کنید برای ایجاد عشق و پایداری آن در زندگی مشترکتان از هیچ تلاشی دریغ نورزید و مطمئن باشید با ایجاد اندکی تغییر در رفتارتان می توانید همسرتان را به بهترین مرد کره زمین مبدل کنید.
ژورنال آتلیه عروس و داماد
 
مثل ستارگان هالیوود عکس بگیرید
عکس های هنری عکس های آتلیه و عکس های عروسی هنرمندان
عکس های خاطره انگیز ترین شب زندگیتان را منحصر بفرد کنید
فیگورهای فوق العاده زیبا و جالب برای عروس و داماد
مجموعه ای استثنایی و ضروری برای مراسم عروسی
مجموعه ای بی نظیر تایید شده عکاسان حرفه ای
مراسم خود را با عکسهای بی نظیر برای همیشه ماندگار کنید
مجموعه ای کامل و بی نظیر حتی برای عکاسان حرفه ای
حاوی عکس های مراسم ازدواج هنرمندان مشهور
همراه کتاب رمز و راز شیک پوشی به عنوان هدیه
قيمت : 6000تومان
قيمت : 5000
تومان
خريد پستي           خريد پستي
 
بسته ای کامل از انواع فیگورهای عروس و دامادهای اروپایی
بیش از 1500 عکس ویژه و استثنایی
عکس های هنری عکس های آتلیه و عکس های عروسی هنرمندان
عکس های خاطره انگیز ترین شب زندگیتان را منحصر بفرد کنید
تصاویری متفاوت و یکتا از شب عروسی تان به یادگار داشته باشید
شما متفاوت ترین عروس و داماد دنیا هستید
این عکس است که می ماند
عکس های متفاوت برای زوج های متفاوت
قيمت : 6000تومان
قيمت : 5000
تومان
خريد پستي           خريد پستي
 
فیگورهای آتلیه عروس یکی از مهمترین نیازمندیهای گرفتن عکس های متفاوت و جذاب از مراسم های مختلف عروس و ازدواج است که این روزها طرفداران زیادی بین عکاسان حرفه ای و بیشتر عکاسان آماتور دارد.
در این مجموعه ما بیش از 1500 فیگور و ژست هنری مختلف از عروس و داماد را گرداوری کردیم که شما می تونید با الهام از این فیگورها ،
عکس های حرفه ای و جذابی رو هم در آتلیه و هم در فضای باز از عروس و داماد و مراسم ازدواج بگیرید .
 
قيمت : 6000تومان
قيمت : 5000
تومان
خريد پستي           خريد پستي
با داشتن چنین مجموعه ای شما می توانید فقط با یک دوربین خوب عکس های بیاد ماندنی و حرفه ای از مراسم  عروسی بگیرید .
تصاویر این مجموعه از سایز کوچک با رزولوشن 72 Dpi تا سایز بزرگ و رزولوشن 300 Dpi می باشد .
این مجموعه توسط حرفه ای ترین عکاسان حرفه ای ژورنال های معتبر از سراسر جهان آماده شده است .
 
قيمت : 6000تومان
قيمت : 5000
تومان
خريد پستي           خريد پستي
 
 
لوازم التحرير Ben 10
هديه اي فوق العاده براي كودكان
5,400 تومان
ساعت كاسيو Casio 2012
جديد ترين و مدرن ترين ساعت سال 2012
34,900 تومان
بند انداز برقي اتوماتيك بانوان
رفع موهاي زائد شما در منزل تنها در ۵ دقيقه بدون نياز به تخصص صورت خود را بند بين
34,900 تومان
مدل هاي آماده دكوراسيون داخلي
يك بانك عظيم شامل تمامي مدل هاي روز دنيا ويژه دانشجويان رشته معماري و طراحي
6,500 تومان
آشناي محبوب اورجينال
(آشناي محبوب) ويژه سال ۹۱ فيلم راهنماي زناشويي و بهداشت جنسي اورجينال
6,500 تومان
فن كباب پز مسافرتي
مورد استفاده هم در مسافرت و هم در منزل
15,000 تومان
صابون لايه بردار جنسينگ
صابون خارق العاده و منحصر بفرد براي جواني داراي پوستي با طراوت و شاداب باشيد
8,900 تومان
دندان دراكولا
تبديل به دراكولا شويد!!!
4,000 تومان
آموزش ترفندهاي عكاسي
بدون نياز به هزينه هاي گزاف با ساده ترين شيوه ها در منزل عكسهاي حرفه اي بگيريد.
5,500 تومان
ساعت swatch 2012
جديدترين مدل از كمپاني Swatch
12,500 تومان
راهنماي گردشگري مالزي
تابستاني خاطره انگيز در كنار خانواده
5,500 تومان
كنترل لوازم منزل با موبايل
كولر، يخچال يا وسايل برقي منزل را وقتي در مسافرت هستيد براحتي خاموش/روشن كنيد
29,900 تومان
بازي رسمي المپيك 2012
تجربه ي بازي هاي المپيك لندن
5,500 تومان
راهنماي گردشگري استانبول
مجموعه كامل از تمامي اطلاعات مورد نياز شهر استانبول
5,500 تومان
استيكر 3D دكوري اتاق كودك
جديدترين، زيباترين و ارزانترين انتخاب براي تغيير دكوراسيون
6,500 تومان
ست پوست كن و رشته كن
سليقه تان را در آشپزي بيشتر از هميشه به رخ ديگران بكشيد!!!
14,900 تومان
ماشين جادويي با سوخت آب نمك
باورتون ميشه بدون شارژ يا بدون باتري وسيله اي كار كنه؟!!
24,900 تومان
پد ضد تب
معجزه درمان شگفت انگيز از كشور ژاپن
15,900 تومان
سروش ايمان 3
5,500 تومان
آموزش سريع زبان تركي استانبولي
كمپاني رزتا استون با تكنيك خاص خود توانسته در زمينه آموزش كليه زبان ها نفر اول
7,500 تومان
كلاه fedora
همگام با ستارگان هاليوود شويد
21,900 تومان
محافظ دست با طرح تاتو
محافظت در برابر اشعه هاي مضر خورشيد
7,500 تومان
ست عينك شنا
يك عينك شناي حرفه اي تضمين موفقيت شما ميباشد
7,500 تومان
سرم موي كريستال اصل
محافظ مناسب براي موهاي آسيب ديده 100 % اورجينال
15,900 تومان
بازي PES 2013 داغ داغ
پيش فروش ويژه بازي PES 2013 يك ماه زودتر از بازي رسمي
4,900 تومان
 
 

 
 
 
 


__._,_.___


~~~~~~~~~ Tehroon-Online-Group ~~~~~~~~
~~~~~~> THE BIGGEST GROUP IN IRAN <~~~~~~
________________________________________________________

__000000___00000
_00000000_0000000
_0000000000000000
__00000000000000
____00000000000
_______00000
_________0
Tehroon Online
________*__000000___00000
_______*__00000000_0000000
______*___0000000000000000
______*____00000000000000
Tehroon*____00000000000
________*______00000
_Online___*_____ 0
_000000___00000___*
00000000_0000000___*
0000000000000000____*
_00000000000000_____*
___00000000000_____*
______00000_______*
Tehroon Online  *
________*__000000___00000
_______*__00000000_0000000
______*___0000000000000000
______*____00000000000000
______*______00000000000
_______*________00000
________*_________0
Tehroon__*________*
__________*_______*
_Online____*
___________*____*
____________*___*
_____________*__*
_______________**
Tehroon Online _*


http://groups.yahoo.com/group/Tehroon-Online-group/join
http://groups.yahoo.com/group/Tehroon-Online-group/join
_______________________________________________________

~~~~~~~~~ Tehroon-Online-Group ~~~~~~~~
~~~~~~> THE BIGGEST GROUP IN IRAN <~~~~~~




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive