گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Monday, December 12, 2011

[Tehroon-Online] ::Download Full Software,Game 2010 ~~~> NEW<~~~::



 

 

 

 

 

 

دانلود رايگان جديد ترين نرم افزارها, بازي ها , ابزار موبايل و فيلم ها فقط در ميهن دانلود

www.MihanDownload.com

---------------------------------------------------

دانلود نرم افزار آنتی ویروس AVG Anti-Virus 2011 11.20 Build 3152

AVG_Anti-Virus_2011_11.20_www.mihandownload.com.jpg

شاید بتوان امنیت را مهم ترین مسئله در دنیای مجازی نامید. با گسترش فوق سریع انواع مخرب های رایانه ای از قبیل ویروس ها ، تروجان ها ، فایل های جاسوسی و بسیاری دیگر، امنیت اطلاعاتی که ما در رایانه های خود و یا در فضا های مجازی در اختیار داریم در گرو این است که تا چه حد به امنیت اطلاعات خود اهمیت داده ایم و به این باور رسیده ایم که اینترنت اصلا جای امنی نیست و تلاش کرده ایم تا ضریب امنیت اطلاعات خود را تا حد امکان افزایش دهیم. در راستای تحقق این هدف که بتوانیم امنیتی نسبی برای اطلاعات خود ایجاد کنیم ، نرم افزارهای بسیاری ارائه شده اند که در آنها سعی شده است تا امنیت کاربران را به بهترین نحو تأمین کرد. از جمله فعال ترین کمپانی های تولید کننده نرم افزارهای آنتی ویروس می توان به AVG اشاره کرد که در سال های اخیر پیشرفت بسیار سریع و چشم گیری داشته و توانسته اعتماد بسیاری از کاربران را جلب کند. کاربرانی که امنیت رایانه خود را به نرم افزار تولید شده این شرکت می سپارند و امیدوارند تا بدین وسیله اطلاعاتشان از هرگونه تهدید در امان باشد. AVG Anti-Virus یکی از کامل ترین محصولات این شرکت است. این نرم افزار که دارای سازگاری کامل را با سیستم عامل های سون و ویستا دارد ، قادر است تا از رایانه شما در مقابل انواع تهدیدات محافظت کند. این آنتی ویروس را می توانید همواره با استفاده از سرور های قدرتمند کمپانی AVG بروز نگاه دارید و از این رو خیال خود را از جهت ویروس های جدیدی که امکان ورود آنها به سیستم وجود دارد راخت کنید. این آنتی ویروس را می توان در رایانه های دارای پایین ترین مشخصات سخت افزاری نیز نصب نمود و این مسئله را می توان یک مزیت بسیار عالی برای یک آنتی ویروس دانست چراکه AVG حداقل استفاده از منابع سیستم را دارد. 80 میلیون کاربر این آنتی ویروس را می توان گواه بر این مسئله دانست که تا چه حد این آنتی ویروس می تواند قابل اطمینان باشد ، چراکه می تواند از رایانه شما در مقابل انواع و اقسام ویروس ها ، نرم افزارهای جاسوسی ، کرم ها ، تروجان ها و دیگر تهدیدات محافظت کند. عملکرد بسیار خوب این نرم افزار در کنترل ورود و خروج اطلاعات از طریق اینترنت را می توان یکی دیگر از مزایای این آنتی ویروس دانست. آخرین ورژن این آنتی ویروس را می توانید به صورت دو نسخه مجزای 32 و 64 بیتی از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.

برای توضیحات تکمیلی و دانلود نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

Download  دانلود  

------------------------------------------------------------

دانلود رایگان بازی کامپیوتری اکشن G.B.R Special Commando Unit

G.B.R_Special_Commando_Unit_www.mihandownload.com.jpg

یکی از پرطرفدارترین سبک های بازی را می توان سبک اکشن اول شخص نامید. این بازی ها از بدو ورود خود به بازار با استقبال بازی کننده ها مواجه شدند و به همین دلیل کمپانی های تولید کننده بازی نیز با توجه به این علاقه بازی کننده ها به بازی های اکشن اول شخص تولیدات خود را در این زمینه گسترش دادند. از جمله محبوب ترین بازی های این سبک می توان به سری بازی های ندای وظیفه (Call of Duty) اشاره کرد که در هر کدام از این سری بازی ها می توان به وضوح استفاده از آخرین تکنولوژی های بازی سازی را مشاهده نمود. اما در سال های اخیر به دلیل افزایش تعداد حملات تروریستی در نقاط مختلف دنیا و آسیب های ناشی از این حملات ، دولت های کشورهای مختلف تلاش کرده اند تا یک سازمان بین المللی را برای مبارزه با این گونه حملات برپا کنند تا با ردیابی حملات تروریستی ، گروه هایی از نیروهای آموزش دیده و حرفه ای را در این زمینه برای مقابله با تروریست ها اعزام کنند. بطور کلی اموری که در این سازمان انجام می شود را می توان مبارزه با تروریسم با استفاده از آخرین تکنولوژی های نظامی و در بالاترین سطح امنیتی نظامی نامید. موارد ذکر شده موضوع بازی است که امروز قصد معرفی آن به شما را داریم. نام این بازی G.B.R Special Commando Unit است و همانطور که گفته شد ، بازی در سبک اکشن اول شخص ساخته شده و داستان آن درباره ترورسیم و مبارزه علیه آن است. در این بازی شما به عنوان یکی از نیروهای ضد تروریسم تلاش می کنید تا عملیات ترورسیتی را خنثی کنید و در این راه با مجبور خواهید شد تا با تروریست ها درگیر شوید. بازی در 3 ناحیه عملیاتی در خاک کشور روسیه و 12 عملیت نهایی در شرق اروپا انجاک می شود. بازی از گرافیک بسیار خوبی برخوردار است و با توجه به حجم بسیار مناسب بازی ، می تواند طرفداران این سبک را رازی نگاه دارد. یکی از نقاط قوت بازی را می توان تنوع در انتخاب سلاح دانست چراکه در طول بازی می توانید با استفاده از 40 مدل اسلحه به مبارزه بپردازید. همچنین درون بازی فروشگاهی وجود دارد که می توانید با مراجعه به آن ، سلاح های جدید ، مهمات و انواع ابزار آلات جنگی را خریداری نمایید. بازی G.B.R Special Commando Unit را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.

Download  دانلود  

------------------------------------------------------------

دانلود رایگان فیلم آموزش بستن شال و روسری

http://www.mihandownload.com/ali/shal.jpg

 

در این مجموعه شما با چندین روش بستن شال به سبک های مختلف آشنا می شوید.در این مجموعه نحوه بستن شال کاملا ساده و به صورت تصاویر ویدئویی توضیح داده می شود. مژده برای خانمهای اسلامی و  مسلمان که به ظاهر خود اهمیت میدهند . اولین وتنها آموزشی بستن شال و روسری برای بانوان خوش سلیقه . حاوی مدلهای متنوع بستن شال و روسری با ویژیگیهای فرهنگ ایرانیان این محصول شما را جذاب وزیبا می نماید بیاد بسپارید که رمز ماندگاری زیبائی وجذابیت شماست در این مجموعه شما با چندین روش بستن شال به سبک های مختلف آشنا می شوید.در این مجموعه نحوه بستن شال کاملا ساده و به صورت تصاویر ویدئویی توضیح داده می شود.شما می توانید با آموختن این روش ها بسیار جذاب تر شوید.
یکی از مهمترین عوامل زیبا به نظر رسیدن خانم های مسلمان ایرانی پوشش سر آنهاست مطمئن باشید با دیدن این مدل ها شما هرگز شال خود را به روش قبلی نمیبندید... این مدل ها را ببینید و به دوستان خود هم توصیه کنید... پس این فرصت استثنایی و بی نظیر را از شدست ندهید...
حتما شما هم از روش یکنواخت بستن شال خود خسته شده اید! به دنبال مدل های جدید و متنوع هستید؟
حتما از تأثیر نحوه بستن شال در زیبایی و جذابیت چهره تان آگاه هستید!
تقدیم به خانوم هایی که شیک و به روزهستند...
چطور شال خود را زیباتر سر کنیم؟!
فقط با آرایش چهره زیبا نمی شوید.
اگر روسری و شال خود را به زیبایی سر کنید جذاب ترو زیباتر خواهید شد.
شما با یاد گرفتن این مدل های زیبا و جدید همواره متفاوت و متمایز از دیگران خواهید بود.
شیک ترین و به روز ترین مدل های بستن شال
این روش ها توسط بهترین طراحان و آرایشگران تدوین شده است.
هرکدام از این روشها به صورت مرحله به مرحلهو کامل توضیح داده شده است.

Download  دانلود  

------------------------------------------------------------

دانلود نرم افزار تغییر صفحه خوش آمد گویی ویندوز سون Windows 7 Logon Tweaker 1.5

 

Windows_7_Logon_Tweaker_1.5_www.mihandownload.com.jpg

تغییر در ظاهر ویندوز می تواند باعث جذابیت بیش از پیش آن برای کاربر رایانه باشد. کاربران معمولا دوست دارند تا ظاهر سیستم عامل خود را بر اساس علایق خود تغییر دهند. متداول ترین کاری که همواره از سوی کاربران صورت می گیرد ، تغییر عکس پس زمینه است. اما شاید برای شما جالب باشد که بتوانید بدون تغییر تم ویندوز ، صفحه Logon ویندوز خود را تغییر دهید. Windows 7 Logon Tweaker نرم افزاری است که برای کاربران خوش ذوق سیستم عامل سون طراحی شده است. این نرم افزار به کاربر امکان تغییر صفحه Logon را به ساده ترین شکل ممکن و با کامل ترین امکانات می دهد ، بطوری که می توانید هرآنچه در این صفحه می بینید و هر صدایی که می شنوید را دچار دگرگونی سازید. این نرم افزار با فراهم آوردن محیطی زیبا و ساده و در عین حال پیشرفته ، به شما این امکان را می دهد تا بتوانید برای صفحه خوش آمد گویی ویندوز خود عکسی را به دلخواه انتخاب کنید ، امکانات اضافی را که بصورت پیش فرض در این صفحه موجود است را حذف کنید ، صدای مربوط به ورود به ویندوز را به صورت مستقیم تعویض کنید ، نوشته های موجود در این صفحه را حذف کنید و یا پیام دلخواهی را جایگزین آنها کنید و از دیگر امکانات منحصر به فرد این نرم افزار بهره مند شوید. به طور حتم شما نیز در صفحه خوش آمد گویی ویندوز سون به این مسئله توجه کرده اید که در این صفحه نام نسخه ای از ویندوز سون که قصد ورود به آن را دارید ، درج شده است. یکی از امکانات جالب و قابل توجه این نرم افزار ، امکان تعویض نام نسخه ویندوز در این صفحه است ، به گونه ای که می توانید آن را به هرکدام از نسخه های مختلف ویندوز تغییر دهید و یا آن را حذف نمایید. نرم افزار فوق الذکر را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید و با مراجعه به ادامه مطلب عکس هایی از نمونه های طراحی شده توسط این نرم افزار را مشاهده نمایید.

برای دانلود نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

Download  دانلود  

------------------------------------------------------------

دانلود بازی فوق العاده آسفالت 4 برای تمامی گوشی های موبایل Asphalt 4

http://mihandownload.com/ali/Asphalt%204_Elite%20Racing%5Bwww.MihanDownload.com%5D.jpg

 

بازی Asphalt 4 یکی از بازی های جدید و بسیار زیبای موبایل می باشد که به تازگی منتشر شده است.این بازی دارای محیطی جذاب بوده و دارای گرافیکی بسیار عالی می باشد.این بازی یکی از بهترین شبیه ساز های مسابقه های درون شهری میباشد.مسابقه های غیر قانونی درون شهر که به صورت سه بعدی میباشد!. به همراه اتومبیل های فوق العاده از قبیل : Ferrari - Bugatti - Ducati - Nissan و ... که لذت خاصی به بازی شما میبخشد.

جهت دریافت این بازی و توضیحات کامل تر و دیدن عکسهای بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

Download  دانلود  

------------------------------------------------------------

دانلود نرم افزار موبایل Alternate Reader 1.08

 

Alternate_Reader_[www.mihandownload.com].jpg


بسیاری از افراد درون موبایل خود به مطالعه کتاب های الکترونیکی می پردازند. امروز در میهن دانلود قصد معرفی نرم افزار بسیار مفیدی داریم که توسط آن قادرید فایل های پی دی اف را مطالعه کنید.
این نرم افزار برای گوشی های سری 60 طراحی شده است که بسیار سبک و ساده و قدرتمند است. این نرم افزار به خوبی از گوشی های لمسی پشتیبانی می کند.
 

Download  دانلود  

------------------------------------------------------------

برنامه مخفی کردن فایل ها +اس ام اس ها برنامه Onward Mobility MobiSecretPremium v1.03

secret.jpg
 

با استفاده از برنامه بسیار کاربردی میتوانید امکانات زیر را در موبایل خود افزایش دهید:
- مخفی کردن اس ام اس ها و شماره های ذخیره شده به صورت دلخواه
- مخفی سازی پوشه های مختلف در زمانی بسیار کوتاه
- مخفی کردن اواع فایل ها اعم از ویدیو،عکس،موزیک و ...
- قابلیت انتخاب پسورد
و ........
این برنامه برای گوشی های سیمبین s60v5 & s60v3 مناسب هست.
جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.
 

Download  دانلود  

------------------------------------------------------------

دانلود مجموعه 10 براش فتوشاپ با موضوع گل

flower_brushes_[mihandownload.com].jpg
مجموعه 10 براش با کیفیت با موضوع گل را برای شما عزیزان در میهن دانلود قرار داده ایم. این براش ها در سایز بزرگ و با کیفیت بالا هستند.
این براش ها را می‌توانید در طراحی کارت پستال و سایر امور گرافیکی خود مورد استفاده قرار دهید. در ادامه می توانید این مجموعه زیبا و مفید را دانلود کنید.

Download  دانلود  

------------------------------------------------------------

دانلود مجموعه عکس های بسیار زیبا از مناظر دنیا

 

World_Photography_[mihandownload.com].jpg

مجموعه ای که امروز برای شما عزیزان آماده کرده ایم مجموعه 60 تصویر بسیار زیبا از مناظر و اماکن مختلف دنیا است. این مجموعه عکس را با حجم بسیار مناسب، هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.

Download  دانلود  

------------------------------------------------------------

دانلود اسکرین سیور زیبای Sky Clock Screensaver

Sky_Clock_Screensaver_www.mihandownload.com.jpg

کم نیستند آنان که دوست دارند ساعت ها به آسمان بنگرند و ابرها را در آسمان آبی نظاره کنند. این منظره را می توان یکی از بهترین  و خیره کننده ترین مناظر طبیعی جهان دانست. اگر شما نیز از علاقه مندان مشاهده ابرها در آسمان هستید و به همان اندازه نیز به زمان اهمیت می دهید ، پیشنهاد ما این است که به هیچ عنوان نرم افزاری را که امروز قصد معرفی آن را داریم از دست ندهید. امروزه اسکرین سیورهای بسیاری را می توان با موضوعات مختلف یافت که برخی صرفأ تصاویری را بدون هدف خاصی و تنها در راستای انجام وظایف عمومی یک اسکرین سیور (محافظ صفحه نمایش) انجام می دهند. اما در مقابل در برخی از این نرم افزارهای اسکرین سیور می توان خلاقیت سازنده را به وضوح مشاهده نمود. Sky Clock Screensaver را می توان یک اسکرین سیور زیبا و با طرحی نو و خلاقانه نامید. در  این محافظ صفحه نمایش می توانید تصویری زیبا از آسمان آبی را مشاهده نمایید که ابرهایی که در آن قرار دارند ، زمان را به شما یاد آور می شوند. این اسکرین سیور زیبا را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.

برای دانلود نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

Download  دانلود  

------------------------------------------------------------

مجموعه ای فوق العاده از آیکون ها Elan Icon Pack

http://www.mihandownload.com/ali/Elan%20Icon%20Pack.jpg

 

در این مجموعه آیکون های زیبایی برای شما قرار گرفته شده است. این آیکون ها با فرمت PNG,ICO در سایز 256x256 پیکسل تهیه شده است. شما می توانید از این آیکون های کریستالی ویندوز به عنوان آیکون های سایتها و وبلاگ ها و همچنین آیکون فولدرها استفاده کنید. این آیکون های زیبا هم اکنون از سایت میهن دانلود قابل دریافت است.

Download  دانلود  

------------------------------------------------------------

مجموعه ای از فونت های فانتزی انگلیسی

http://www.mihandownload.com/ali/Fantastic%20Fonts%20Collection.jpg

 

در این مجموعه تعدادی فونت زیبای انگلیسی قرار گرفته است که به طراحان برای ایجاد آثار گرافیکی و تبلیغاتی کمک خواهد کرد. شما می توانید از این فونت های زیبا در امور مختلفی استفاده نمائید. فونت های موجود در این مجموعه به همراه پیش نمایش بوده که هر کدام بصورت جداگانه قرار دارند. کلکسیون زیبای فونت انگلیسی هم اکنون از میهن دانلود آماده دریافت است.

Download  دانلود  

------------------------------------------------------------

مجموعه ای از تصاویر فوق العاده با کیفیت با موضوعات مختلف

http://www.mihandownload.com/ali/1285606334463.jpg
 

در این مجموعه تصاویری فوق العاده با موضوعات مختلف در اختیار شما قرار گرفته است. این مجموعه شامل 132 تصویر با فرمت JPG می باشد. سایز تصویر این تصاویر نیز 4288x2848-3000x2000-2560x1600-1920x1200 پیکسل بوده و از کیفیت بالایی برخوردار است. شما می توانید با این تصاویر حیرت انگیز روح تازه ای به دسکتاپ خود داده و از محیط زیبای دسکتاپ خود لذت ببرید.

Download  دانلود  

------------------------------------------------------------

دانلود سری جدید عکس پس زمینه برای موبایل Mobile Wallpaper Pack 360x640

http://www.mihandownload.com/ali/Mobile%20Wallpaper%20Pack-9%20360x640%5Bwww.MihanDownload.com%5D.jpg

 

سایت میهن دانلود مجموعه تصاویر پس زمینه ی جدید را برای گوشی های موبایل جمع آوری نموده است که این مجموعه شامل 25 تصویر پس زمینه ی فوق العاده زیبا می باشد.این تصاویر از کیفیتی بسیار بالا برخوردار بوده و پسوند همگی آنها Jpg می باشد.رزولوشن این تصاویر 360x640 بوده و هم اکنون می توانید با مراجعه به ادامه ی مطلب این مجموعه را بصورت یک فایل فشرده از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.

Download  دانلود  

------------------------------------------------------------

دانلود نرم افزار از پاکسازی ردپای وبگردی PC Tools Privacy Guardian v4.5.0.136

 

PC_Tools_Privacy_Guardian_v4.5.0.136_www.mihandownload.com.jpg

یکی از مسائلی که همواره مورد توجه کاربران و شرکت های سازنده نرم افزارهای امنیتی بوده، بقایای بجا مانده از گشت و گذارهای اینترنتی است. مرورگرها بسته به تنظیماتی که بر روی آنها اعمال می شود فایل هایی را بر روی رایانه شما ذخیره می کنند که شامل اطلاعات مختلفی است. کوکی ها و فایل های Temporary را می توان از جمله فایل هایی دانست که برای کاربران نیز آشنا هستند و شاید شما نیز تاکنون با این فایل ها برخورد کرده باشید. اما جدای از این مسئله که ممکن است نخواهید فرد دیگری از گشت و گذارهای شما در اینترنت مطلع شود ، فایل های کوکی از جمله خطرناک ترین فایل ها هستند و می توان از آن ها به نام یکی از اصلی ترین راه های نفوذ هکرها به رایانه فرد قربانی نام برد. و البته شایان ذکر است که نرم افزارهای دیگر نیز اثراتی را بر روی رایانه برجای می گذارند. مجموعه این فایل هایی که معمولا به صورت ناخواسته از سوی کاربران بر روی رایانه ذخیره می شود ، علاوه بر پایین آوردن ضریب امنیت  ، گاهی بخش عمده ای از هارد رایانه را اشغال می کنند و موجب کاهش سرعت رایانه می شوند. PC Tools Privacy Guardian نام نرم افزاری است که امروز قصد معرفی آن به شما را داریم ، چرا که مشکلات فوق الذکر را بطور کل حل خواهد کرد. با استفاده از این نرم افزار می توانید تمامی اثرات بجا مانده از وب گردی های خود را مشاهده نمایید و در صورت لزوم آنها را از رایانه خود حذف نمایید که این مسئله علاوه بر افزایش امنیت اطلاعات ، سرعت رایانه را نیز به طور محسوسی افزایش می دهد. این نرم افزار از انواع مرورگرهای اینترنتی پشتیبانی می کند و از این نظر محدودیتی در انتخاب مرورگر نخواهید داشت. با استفاده از این نرم افزار همچنین می توانید نگرانی خود های خود را از بابت فاش شدن اطلاعات مربوط به وب گردی های انجام شده توسط رایانه خود ، فراموش کنید چراکه اطلاعاتی که توسط نرم افزار از بین می روند ، قابل بازیابی نخواهند بود. آخرین نسخه این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.

برای دانلود نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

Download  دانلود  

------------------------------------------------------------

دانلود مجموعه نرم افزاری Aiseesoft Multimedia Software Ultimate 5.0.36

 


 

Aiseesoft_Multimedia_Software_Ultimate_5.0.36_www.mihandownload.com.jpg

شرکت Aiseesoft یکی از بهترین شرکت های ارائه دهنده نرم افزارهای رایانه ای مفید است که تاکنون نرم افزارهای کاربردی متعددی را در زمینه های مختلف تولید کرده و با استقبال کاربران نیز روبه رو شده است. حال آنکه این با توجه به تعداد زیاد این نرم افزار ها در صورتی که بخواهید از امکانات همه آنها بهره مند شوید نیازمند نصب همه آنها به صورت جداگانه هستید و این مسئله ممکن است برای بسیاری از کاربران خوشایند نباشد. به همین جهت Aiseesoft نرم افزاری به نام Aiseesoft Multimedia Software Ultimate را ارائه کرده است. این نرم افزار مجموعه ای کامل از نرم افزارهای تولید شده این شرکت است. با نصب این نرم افزار تقریبأ به همه نرم افزارهای تولید شده این شرکت به صورت یک نرم افزار جامع دسترسی خواهید داشت و به سادگی می توانید آن را جایگزین نرم افزارهای متعدد دیگر که دارای کاربرد مشابه هستند کنید. با استفاده از نرم افزار فوق الذکر می توانید از عکس های مورد علاقه خود اسلاید شو های حرفه ای تهیه کنید ، به رایت و ریپ دی وی دی بپردازید ، تمامی فایل های ویدیویی خود را با کم ترین میزان افت کیفیت به یکدیگر تبدیل نمایید ، برای گوشی آیفون خود رینگتون بسازید ، تمامی فرمت های صوتی را به یکدیگر تبدیل نمایید و از دیگر امکانات فوق العاده این نرم افزار استفاده نمایید. کاربرد های وسیع این نرم افزار به طور قطع می تواند سهولت و سرعت را در انجام کارهایتان دوچندان سازد. آخرین نسخه از این نرم افزار را که با آخرین نسخه های نرم افزار های تک کاربردی این شرکت مطابقت دارد، می توانید هم اکنون از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.

برای توضیحات تکمیلی و دانلود نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

Download  دانلود  

------------------------------------------------------------

دانلود رایگان فیلم آموزش نرم افزار افتر افکت After effects Tutorial

http://www.mihandownload.com/ali/After-Effects.jpg
 


 

با اين اموزش به آسانی به یک متخصص جلوه های ویژه و میکس مونتاژ ویدیویی و سینمایی مبدل شوید !
خريد پستي اين مجموعه نيز براي علاقه مندان اضافه گرديد.

امروزه فیلم های آموزشی  در سراسر جهان از علاقه مندان بسیار زیادی بر خوردارند زیرا این فیلم ها در امر آموزش به افراد کمک بسیار زیادی می کنند. از همین رو امروز در سایت میهن دانلود فیلم آموزشی را با نام After effects Tutorial برایتان آماده کرده ایم. این فیلم آموزشی که معنی لغوی آن به فارسی، دانلود رایگان فیلم آموزش نرم افزار افتر افکت می باشد، طریقه فراگیری نرم افزار فوق العاده افتر افکت را به شما نمایش میدهد. شما بعد از مشاهده این فیلم به راحتی می توانید به خوبی یک متخصص ویرایش فیلم شوید!.همچنین .جالب است بدانید تا به حال هیچ کدام از سایت های ایرانی اقدام به قرار دادن این فیلم آموزشی برای دانلود نکرده اند و سایت میهن دانلود مفتخر است که به عنوان اولین سایت ایرانی این فیلم را به صورت کاملآ رایگان و با لینک مستقیم از سرورهای پر سرعت برای دانلود شما کاربران محترم قرار داده است.

جهت دریافت فیلم آموزشی و توضیحات کامل به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

Download  دانلود  

------------------------------------------------------------

دانلود رمان زیبای چشم های بارانی تحت جاوا

Ebook.MD.jpg
 

رمان بسیار زیبا و جالب و خواندنی چشم های بارانی که رمانی ساده،زیبا،قابل فهم و بسیار احساسی می باشد.به شما پیشنهاد می کنیم این رمان بسیار جالب و احساسی را که تحت فرمت جاوا می باشد و بر روی اکثر گوشی های قابل اجرا می باشد را از سایت میهن دانلود دریافت کنید و در اوقات فراغت از آن استفاده نمایید.
جهت دریافت برنامه به ادامه مطلب مراجعه کنید.

Download  دانلود  

------------------------------------------------------------

دانلود رایگان فیلم اموزش رازهای فتوشاپ Photoshop Top Secret

http://mihandownload.com/ali/photoshop-top-secret.jpg
 

دي وي دي شماره 5 اين اموزش تصويري راز هاي فتوشاپ اضافه شد!(دی وی دی شماره 5 دی وی دی پایانی این مجموعه میباشد.)

امكان خريد پستي اموزش راز هاي فتوشاپ نسخه اصلي و نسخه دوبله فارسي فراهم شد
 

Download  دانلود  

------------------------------------------------------------

عکس فورد Ford Verve

http://www.mihandownload.com/ali/Ford_Verve_Sedan_Concept%5Bwww.MihanDownload.com%5D.jpg

 

مجموع عکس های زیبا و دیدنی از Ford Verve که به تمامی طرف داران عکس های ماشین تقدیم می کنیم امیدواریم از این عکس های زیبا و دیدنی لذت ببرید این عکس با کیفیت تصویری 1024x768 در یک بخش 10 تایی برای شما قرار داده شده است .

Download  دانلود

------------------------------------------------------------

دانلود مجموعه تصاویر جدید برای سلیقه های مختلف

http://www.mihandownload.com/ali/Wallpapers_for_every_taste%5Bwww.MihanDownload.com%5D.jpg
 

در این مجموعه تصاویری فوق العاده با موضوعات مختلف در اختیار شما قرار گرفته است. این مجموعه شامل 98 تصویر با فرمت JPG می باشد. سایز تصویر این تصاویر نیز 4288x2848-3000x2000-2560x1600-1920x1200 پیکسل بوده و از کیفیت بالایی برخوردار است. شما می توانید با این تصاویر حیرت انگیز روح تازه ای به دسکتاپ خود داده و از محیط زیبای دسکتاپ خود لذت ببرید.

Download  دانلود  

------------------------------------------------------------

دانلود مجموعه ای از وکتور های گرافیکی

http://www.mihandownload.com/ali/Stock_Vectors_Fresh_Green%5Bwww.MihanDownload.com%5D.jpg

 

اگر از نرم افزارهای گرافیکی استفاده می کنید حتما با نرم افزارهای معروفی همچون فتوشاپ آشنا هستید. این نرم افزار عظیم و قدرتمند، امکانات زیادی را به کاربران خود می دهد. یکی از این امکانات که به کاربر برای طراحی و خلق اثر هنری کمک می کند، وکتورها هستند. در این قسمت مجموعه ای از وکتورهایی جذاب را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم. این وکتورها چند رنگ بوده و می توانید آن ها را تا هر اندازه ای که می خواهید بزرگ کنید، بدون اینکه کیفیت خود را از دست بدهد. در واقع این از ویژگی های وکتورهاست.

Download  دانلود  

------------------------------------------------------------

برنامه پیشگویی و فال گیری برای موبایل ThinkChange Magic 8ball v1.2

8ball.jpg

شاید تا به حال به فکر این افتاده باشید که در عرض چند ثانیه فال بگیرید و جواب مثبت یا منفی خود را بگیرید و دیگر سر دو راهی نباشید.ما به شما برنامه ی ThinkChange Magic 8ball v1.2 را پیشنهاد می کنیم.زیرا هم بسیار کم حجم هست و کار با آن بسیار آن است.در موبایل خود فال بگیرید و استخاره کنید و پاسخ خود را همان لحظه بگیرید
این برنامه مخصوص نوکیا سری 60 ویرایش پنجم می باشد.

Download  دانلود

 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید!

شاد باشید و همیشه لبخند بزنید!

 

 



__._,_.___



~~~~~~~~~ Tehroon-Online-Group ~~~~~~~~
~~~~~~> THE BIGGEST GROUP IN IRAN <~~~~~~
________________________________________________________

To Join Tehroon-Online-Group Click This Url:
http://www.Tehroon-Online.Com
________________________________________________________

http://www.Tehroon-Online.Com
  http://www.Tehroon-Online.Com
    http://www.Tehroon-Online.Com
      http://www.Tehroon-Online.Com
        http://www.Tehroon-Online.Com
          http://www.Tehroon-Online.Com
            http://www.Tehroon-Online.Com
              http://www.Tehroon-Online.Com
                http://www.Tehroon-Online.Com
http://www.Tehroon-Online.Com
  http://www.Tehroon-Online.Com
    http://www.Tehroon-Online.Com
      http://www.Tehroon-Online.Com
        http://www.Tehroon-Online.Com
          http://www.Tehroon-Online.Com
            http://www.Tehroon-Online.Com
              http://www.Tehroon-Online.Com
                http://www.Tehroon-Online.Com
http://www.Tehroon-Online.Com
  http://www.Tehroon-Online.Com
    http://www.Tehroon-Online.Com
      http://www.Tehroon-Online.Com
        http://www.Tehroon-Online.Com
          http://www.Tehroon-Online.Com
            http://www.Tehroon-Online.Com
              http://www.Tehroon-Online.Com
                http://www.Tehroon-Online.Com




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive