گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Tuesday, August 9, 2011

||_Tehroon-Online_|| شایع ترین بیماری آمیزشی چیست؟



 

شایع ترین بیماری آمیزشی چیست؟
 

The image

کلامیدیایی هم زنان و هم مردان را در تمام گروهای سنی مبتلا می‌کند، البته شیوع آن در جوانان بیشتر است. طبق آمار سازمان بهداشت جهانی، سالیانه 90 میلیون مورد جدید عفونت کلامیدیایی در جهان اتفاق می‌افتد.
عفونت‌های کلامیدیایی شایع‌ترین بیماری آمیزشی باکتریایی در دنیا و عامل آنها میکروبی به اسم «کلامیدیا تراکوماتیس» است. درگذشته، مهم‌ترین بیماری ناشی از کلامیدیا، «تراخم» بود که یک بیماری چشمی و از شایع‌ترین دلایل نابینایی است ولی درحال‌حاضر گونه‌ای از این باکتری بیشتر شایع شده که باعث عفونت دستگاه تناسلی می‌شود. كلامیدیاها انگل‌‌های داخل سلولی هستند و بسیاری از خصوصیات فیزیكی آنها مانند ویروس‌هاست. این میكروب‌ها باعث التهاب مجرای ادرار، واژن، گردن رحم، لوله‌های رحمی، مقعد و تخمدان‌ها می‌شوند. کلامیدیا یک عفونت داخل سلولی است، بنابراین تشخیص آن با روش‌های معمول آزمایشگاهی مشکل خواهد بود.
این بیماری ممکن است بدون علامت یا با علایم خفیف و زودگذر باشد، ولی با گذشت زمان، عوارض خود را به‌ ویژه در زنان نشان می‌دهد. بیشتر افراد مبتلا به بیماری‌های آمیزشی کلامیدیایی به علت بی‌اطلاعی از آلودگی خود به این میکروب، دنبال آزمایش یا درمان نمی‌روند. اگر همسر نیز درمان نشود، فرد پس از درمان، دوباره مبتلا خواهد شد.
کلامیدیا با هر نوع رابطه زناشویی قابل‌انتقال است و می‌تواند هنگام زایمان طبیعی از مادر به نوزاد منتقل شود. از آنجا كه گردن رحم در خانم‌ها و دختران جوان هنوز به خوبی تکامل نیافته است، امکان ابتلای این افراد بیشتر است.
علایم عفونت کلامیدیایی
بیشتر بیماران مبتلا به کلامیدیا بدون علامت هستند، این بیماری را بیماری خاموش نیز می‌نامند. این بیماری، یک دوره نهفته دارد و كه عبارت از مدت زمانی است که طول می‌کشد تا علایم بیماری پس از آلوده شدن به میکروب یا ویروس ظاهر شوند. طول دوره نهفته در عفونت کلامیدیایی 14-3 روز است. در خانم‌ها عفونت، ابتدا گردن رحم و مجرای ادرار را گرفتار می‌كند. 75 درصد خانم‌های مبتلا بدون علامت هستند. در صورت وجود علایم، عبارت خواهند بود از ترشح غیرطبیعی واژن و سوزش هنگام ادرار. حتی اگر عفونت از گردن رحم به لوله‌‌های رحمی منتشر شود، باز هم امكان دارد بیمار بدون علایم و نشانه باشد.
در عده‌ای از خانم‌ها، درد در قسمت تحتانی شکم، درد در قسمت پایین کمر، درد هنگام برقراری روابط زناشویی، تهوع، تب و خونریزی در فواصل عادت ماهیانه‌ها رخ می‌دهد. گاهی عفونت کلامیدیایی گردن رحم به ناحیه مقعد نیز منتشر می‌شود. بیشتر مردان مبتلا نیز بدون علامت هستند ولی برخی از آنها ترشح سفید یا روشن از مجرای ادرار و سوزش هنگام ادرار دارند. مردها همچنین ممکن است دچار سوزش و خارش در نوک مجرای ادرار شوند.
افراد در معرض خطر

خطر ابتلا به کلامیدیا در یک رابطه‌ زناشویی حفاظت نشده در این افراد بیشتر است:
1. دختران و خانم‌های جوان
2. مبتلایان به دیابت یا همان بیماری قند
3. كسانی كه وضعیت سلامت عمومی آنها نامناسب است.
4. افرادی كه در هوای گرم حضور دارند یا به هر علت دیگری، رطوبت و گرمای
ناحیه تناسلی‌شان ممكن است افزایش یابد.
5. خانم‌هایی كه از دوش واژینال استفاده می‌كنند.
عوارض عفونت کلامیدیایی
کلامیدیا برخلاف سوزاک که یک بیماری پر سر و صداست، معمولا هیچ علامتی ندارد، ولی عواقب آن خطیرتر از سوزاک است. «اپیدیدیم» یک از ضمایم بیضه در مردان است. عفونت آن باعث بزرگی و قرمزی کیسه بیضه به همراه درد شدید می‌شود.
عفونت اپیدیدیم را در اصطلاح پزشکی «اپیدیدیمیت» می‌گویند. شایع‌ترین علت اپیدیدیمیت، ابتلا به عفونت کلامیدیایی است. قطر اپیدیدیم در بعضی نقاط آن، کمتر از یک میلی‌متر است و عفونت ممکن است باعث بسته شدن آن شود. اسپرم از بیضه به‌وسیله اپیدیدیم خارج و از طریق لوله منی وارد منی می‌شود.
اگر مردی در هر دو طرف به اپیدیدیمیت مبتلا شود، بسته شدن دو طرفه اپیدیدیم باعث ناباروری وی خواهد شد. در این مردان با اینکه اندازه بیضه کاملا طبیعی است ولی تعداد اسپرم در مایع منی صفر گزارش می‌شود. گاهی بعضی از مردان جوان از اینکه تعداد اسپرم در مایع منی‌شان صفر گزارش شده است، تعجب می‌کنند گاهی هم زوجی قبلا صاحب یک فرزند شده‌اند و زمانی‌ كه می‌خواهند صاحب فرزند دوم شوند، مرد متوجه می‌شود که نابارور شده است. یکی از دلایل هر دو مورد، عفونت دو طرفه اپیدیدیم و بسته شدن آن است.
حدود 75 درصد زنان مبتلا به عفونت کلامیدیایی بدون علامت و 40 درصد آنها به بیماری التهابی لگن مبتلا می‌شوند که از عوارض آن دردهای مزمن لگنی و ناباروری است. گاهی یک مرد مبتلا به عفونت کلامیدیایی كه کاملا بدون علامت است، عفونت را به همسر خود منتقل می‌کند و با ابتلای همسر، زوج نابارور می‌شوند. مخاط واژن خانم‌ها در مقابل ‌کلامیدیا نسبتا مقاوم ولی مخاط گردن رحم حساس است و زود گرفتار می‌شود. زنان مبتلا به عفونت کلامیدیایی ممکن است ترشح مخاطی چرکی از دهانه رحم داشته باشند. گرفتاری لوله‌های رحمی با کلامیدیا باعث ناباروری زن می‌شود. 10 تا 40 درصد خانم‌های مبتلا به عفونت کلامیدیا كه درمان نمی‌شوند، بعدها به بیماری التهابی لگنی مبتلا خواهند شد.
در بعضی نقاط دنیا 40-30 درصد علت آسیب لوله‌‌های رحمی به‌علت عفونت‌های کلامیدیایی اتفاق می‌افتد. خطر بارداری خارج رحمی در زنان مبتلا به بیماری التهابی لگنی 10-6 برابر افراد عادی است و 50-40 درصد علت بارداری‌های خارج رحمی، بیماری التهابی لگن است. خطر ابتلا به بیماری ایدز در افراد مبتلا به عفونت کلامیدیایی 5 برابر افراد غیر آلوده خواهد بود. از عوارض دیگر کلامیدیا، عفونت چشم‌هاست اگر دست آلوده به ترشحات حاوی کلامیدیا با چشم تماس پیدا كنند عفونت چشمی «التهاب ملتحمه» ایجاد می‌شود در صورت عدم درمان، منجر به نابینایی خواهد شد. عفونت کلامیدیایی درمان نشده در خانم‌ها می‌تواند باعث زایمان زودرس شود. عفونت کلامیدیایی گردن رحم خانم باردار، هنگام زایمان به نوزاد منتقل خواهد شد و چشم، دهان، حلق و دستگاه تنفس نوزاد می‌تواند گرفتار شود.
تشخیص
امروزه در بسیاری از کشورها برنامه‌ای برای غربالگری این عفونت در زنان وجود دارد. با دریافت شرح حال مناسب، می‌توان در خانمی ‌که احتمال عفونت دارد، برای غربالگری اقدام كرد. در سال 1382، 1052 زن 49-15 ساله که به 5 درمانگاه زنان- مامایی در شهر تهران مراجعه کرده‌بودند، از نظر وجود عفونت کلامیدیایی بررسی شدند. حدود 12 درصد این تعداد خانم، تست PCR مثبت برای کلامیدیا داشتند. در جامعه‌ای که بیش از 4 درصد خانم‌های آن به کلامیدیا مبتلا هستند، غربالگری خانم‌ها از نظر وجود عفونت کلامیدیایی، توصیه می‌شود.
امروزه تست‌های بسیار حساسی وجود دارند که با استفاده از آنها می‌توان بیماری را هم در ترشحات گردن رحم و هم از طریق ادرار تشخیص داد. در مردان، برای تشخیص، از نمونه‌‌هایی که از داخل مجرای ادرار گرفته شده‌اند، استفاده می‌‌شود. بهترین تست تشخیصی هم در مرد و هم در زن استفاده از PCR است. برای درمان عفونت‌های کلامیدیایی، داروهای بسیار موثری وجود دارند.

كرم جمع كننده ، كوچك كننده و  فرم دهنده سينه( فلورانس ) - ليفتينگ سينه ها

   

مارك محصول :

 كرم جمع كننده و فرم دهنده سينه

محتوا :

  50 گرم

قيمت محصول :

10000 تومان

ساخت كشور :

  تحت كنترل كيفي فرانسه

       

عالي ترين نوع كرم جمع كننده ، كوچك كننده و فرم دهنده سينه با مارك بسيار معروف فلورانس فرانسه .( اصل ) . اين كرم از مواد كاملا طبيعي و گياهي دانه هاي روغني سوياي ( آماده شده اختصاصي براي سينه ) و جين سينگ تهيه شده است .

اين كرم با خواص بسيار موثر طبيعي خود موجب جمع شده سينه و كوچك شدن آن شده و به اصطلاح سينه را كوچك ، زيبا و بسيار خوش تركيب مي نمايد . اين كرم موجب صافي سطح پوست سينه ها شده و از ترك خوردگي و ساير عوارض مشابه پوستي ناحيه سينه جلوگيري مي نمايد . اين كرم مانع شل شدگي و افتادگي سينه ها شده و باعث جمع شدن آن ها مي شود .

اين كرم با كارآيي بسيار بالا تاثيرات خود را به طرز شگفت انگيزي نشان داده و موجب شادابي پوست سينه ها نيز مي شود.

طريقه مصرف :

 كرم را به نرمي بر روي سينه و به مقدار كافي ماليده و به آهستگي و نرمي دور سينه ها را به مدت 2 الي 5 دقيقه در هر صبح و هر شب ( هر روز ) ماساژ دهيد تا براي هميشه موجب جمع شدن و ليفتينگ سينه ها گردد .

 هشدار :  

 اين دارو فقط براي مصرف خارجي است . تاكنون هيچگونه عوارض جانبي از مصرف اين دارو گزارش نشده است .

محتويات :  

 گليسيريل مونو استريت - ستيل الكل - ايزوپروپيل ميريستيت - گليسيرين - متيل پارابن - پرفوم - آكوا - تري گليسيريد -   فرمنت - پروتئين سويا  و ...

 

مارك محصول :

 كرم جمع كننده و فرم دهنده سينه

محتوا :

  50 گرم

قيمت محصول :

{price}

ساخت كشور :

  تحت كنترل كيفي فرانسه

       


اسپري جنسي رومتانتيك

   

مارك محصول :

اسپري مردانه رومانتيك

ساخت كشور : تايلند
رده مصرف :  مخصوص مردان
وزن :   40 گرم

قيمت محصول :

  13000

      

بهترين نوع اسپري مخصوص افزايش ميل و قدرت جنسي . كاركرد بسيار مطمئن و موثر براي افزايش شهوت و ميل جنسي براي آقايان. مهمترين تاثير اين دارو افزايش طول مدت نزديكي همراه با افزايش لذت جنسي مي باشد . لذا براي آقاياني كه از انزال زودرس و عدم هماهنگي با شريك جنسي خود رنج مي برند توصيه مي شود . اسپري بيوتي اصل رومانتيك با داشتن مواد برگرفته از مواد گياهي و حيواني داراي سه نوع عملكرد  تاخيري ، افزايش لذت و بزرگ كنندگي مي باشد .

اين اسپري مي تواند هم براي آقايان و هم براي بانوان ( جهت جلوگيري از درد ) مورد استفاده قرار بگيرد .

طريقه مصرف : محتويات را در حدود  5  الي  10 بار بر روي آلت اسپري نمائيد . اثر مفيد آن پس از  8  الي  10 دقيقه خواهد بود

 هشدار :  اين دارو فقط براي مصرف خارجي است . در صورت تماس با چشم و دهان فورا با مقدار فراوان آب بشوئيد .از دسترس اطفال دور نگه داشته شود .

مارك محصول :

اسپري مردانه رومانتيك

ساخت كشور : تايلند
رده مصرف :  مخصوص مردان
وزن :   40 گرم

قيمت محصول :

  13000

      


ژل چهار كاره جنسي زنان

 

   

مارك محصول :

  ژل چهار كاره جنسي زنان

محتوا :

  50 گرم

قيمت محصول :

11000

ساخت كشور :

  تايلند

      

بهترين نوع ژل جنسي براي زنان با چهار كاربرد مفيد . اين ژل قابليت چهار كارآيي مختلف تنگ كنندگي ، ضد سوزش و درد و خارش ، ضد باكتري هاي عفونت زا و همچنين افزايش شهوت و ميل جنسي ( به خاطر تنگ شدگي) زنان را دارد . اين ژل بسيار مفيد و موثر براي بانواني كه از عفونت هاي شايع و مكرر و يا خارش هاي عذاب آور ناحيه جنسي خود رنج مي برند و همچنين زناني كه مايل به درك بيشتر و احساس بهتر عضو تناسلي شريك جنسي خود و نيز افزايش ميل و كشش بيشتر جنسي مي باشند اكيدا توصيه مي گردد .  

 طريقه مصرف : براي استفاده اين ژل در داخل ناحيه جنسي زنان قرار گرفته و سپس عمل جنسي انجام گيرد . براي حصول نتيجه دائمي و بهتر توصيه مي شود روزي دوبار از اين ژل استفاده گردد . ( حتي بدون انجام عمل جنسي ) .

 


حلقه ویبراتور

مکس من 12  عددی اصل

این محصول حلقه ویبراتوری است که برای حداکثر تحریک جنـ ـسی طراحی شده و به صورت استریل در بسته بندی یکبار مصرف قرار گرفته است. با نصب مناسب ، حلقه ویبراتور یک تحریک ملایم برای آلـ ـت تناسـلی مرد بوجود می آورد که به همسر او نیز منتقل میشود. این وسیله دارای باطری کوچک و قابل تعویضی می باشد که با به وجود آوردن ارتعاشات ضعیف و ویبره های خفیف موجب افزایش زمان انـ ـزال در آقایان می شود و باعث می شود زنان زودتر به اوج لذت برسند . این ابزار وسیله بسیار مناسب و مفیدی است برای کسانی که واقعا از عدم رضایت جنـ ـسی رنج می برند . حلقه ویبراتور به دوام نعوظ کامل برای مدت طولانی معاشرت جنـ ـسی کمک کرده و حتی با استفاده طولانی مدت می تواند به افرادی که ناتوانی جنـ ـسی دارند کمک نماید . این ابزار زمان ارگــ.اسم در زنان را بسیار پایین آورده و باعث لذت بیشتر و سریعتر در زنان می گردد. این وسیله بدلیل نداشتن عوارض جانبی ، برای افراد مبتلا به بیماریهای قلبی، فشارخون، دیابت ، کلیوی و….

این ویبراتورها از باطری ساعت استفاده میکنند ، طول عمر باطری بین ۴۰ تا ۸۰ دقیقه است و قابل تعویض میباشد.

طریقه مصرف :
۱٫ بسته داخل جعبه را پاره کرده و حلقه ویبراتور را در آورید.
۲٫ در صورت استفاده از کاندوم ابتدا کاندوم را در محل خود نصب کرده سپس حلقه ویبراتور را روی کاندوم قرار دهید و اگر از کاندوم استفاده نمی کنید کافیست آن را بر روی آلـ ـت خود به شرح زیر نصب نمایید.
۳٫ حلقه ویبراتور باید در انتهای آلـ ـت و بصورتی نصب گردد که قسمت برجسته آن به سمت بیرون بدن قرار گیرد.
۴٫ کلید کوچک روی حلقه ویبراتور را در حالت روشن قرار دهید. حلقه ویبراتور شروع به ایجاد لرزش های تحریک کننده می کند.
لازم به ذکر است که استفاده مکرر از حلقه ویبراتور باعث افزایش لذت در طرفین می شود. این وسیله کاملا تست شده و منجر به از بین رفتن ناتوانی جنـ ـسی در طول زمان می گردد .

هشدار :

این محصول هم با کاندوم و هم بدون کاندوم می تواند مورد استفاده قرار بگیرد . به دلیل رعایت مسائل بهداشتی اکیدا توصیه می شود پس از مصرف کاندوم را در یک دستمال کاغذی پیچیده و سپس درون یک عدد کیسه فریزر قرار داده و دور بیندازید . حلقه ویبراتور در صورت استفاده با دقت و شستشوی کامل و استریل کاملا صحیح بعد از عمل جنـ ـسی و نگهداری در محیط کاملا خنک چندین بار قابل استفاده است و قابلیت تعویض باطری را هم دارد .( کاندوم فقط برای یک بار استفاده است اما خود ویبراتور قابلیت چندین بار مورد استفاده قرارگرفتن را دارد ). مزایای عمده حلقه ویبراتور : افزایش لذت جنـ ـسی در طول معاشقه - تحریک کردن آلـ ـت تناسـ ـلی مرد و زن - کمک به نعوذ (شـ ـق شدگی) سفت تر - تحریک چوچـ ـوله و افزایش میزان و مدت زمان اوج لذت جنـ ـسی (climax)

 

قیمت 6000 تومان

خرید اینترنتی - تحویل در محل

برخی از امکانات و قابلیتها:

این محصول هم با کاندوم و هم بدون کاندوم می تواند مورد استفاده قرار بگیرد افزایش لذت جنـ ـسی در طول معاشــقه تحریک کردن آلـ ـت تناسـ ـلی مرد و زن کمک به نعـ ـوظ (شـق شدگی) سفت تر شدن آلــ ت تحریک چوچـ ـوله و افزایش میزان و مدت زمان اوج لذت جنـ ـسی (climax)

 

 

 
كرم معجزه گر و مغذي آلوئه ورا
[i]
حاوي گياه و عصاره تغليظ شده گياه معجزه گر آلوئه ورا+كولاژن+ويتامين E
قيمت: 11500  تومان 
پزشکی و سلامت
[t] [k]
 
 
جامسواكي اتوماتيك
[i]
جلوگيري از نفوذ ميكروبها ، باكتريها و ذرات معلق هوا بر روي مسواك شما
قيمت: 11000  تومان 
پزشکی و سلامت
[t] [k]
 
 
كپسول ضد چين و چروك
[i]
تركيب معجزه آساي آلوئه ورا و ويتامين E  ضد چروك، آبرسان و سفت كننده صورت
قيمت: 12000  تومان 
پزشکی و سلامت
[t] [k]
 
 
چاي لاغري معجزه قرن
[i]
لاغري فقط با نوشيدن يك فنجان چاي باورتون ميشه؟!!
قيمت: 12000  تومان 
پزشکی و سلامت
[t] [k]
 
 
موكن twizze
[i]
موكن twizze يك وسيله براي اصلاح موهاي زائد است
قيمت: 19000  تومان 
پزشکی و سلامت
[t] [k]
 
 
قلم دافع حشرات (جديد)
[i]
بهترين و تاييد شده ترين راه حل براي دفع حشرات
قيمت: 5000  تومان 
پزشکی و سلامت
[t] [k]
 
 
شامپو رفع سفيدي مو
[i]
فقط در 10-15 دقيقه با موهاي سفيد خداحافظي كنيد
قيمت: 5000  تومان 
پزشکی و سلامت
[t] [k]
 
 
كرم موبر دائمي Balea آلمان
[i]
با اين موبر بدون احساس حتي كوچكترين درد  براي هميشه از شر موهاي زائد خلاص شويد .
قيمت: 25000  تومان 
پزشکی و سلامت
[t] [k]
 
 
دستگاه سفيد كننده دندان
[i]
سفيدي دندانهايتان را از ما بخواهيد با دستگاه سفيد كننده دندان
قيمت: 22000  تومان 
پزشکی و سلامت
[t] [k]
 
 
ماساژور گردن
[i]
خستگي را فراموش كنيد
قيمت: 10000  تومان 
پزشکی و سلامت
[t] [k]
 
 
ماساژورچشم
[i]
خستگي را فراموش كنيد
قيمت: 16500  تومان 
پزشکی و سلامت
[t] [k]
 
 
ماساژور 5 كاره صورت
[i]
با ماساژور 5 كاره صورت، زيباتر از هميشه خواهيد بود
قيمت: 12000  تومان 
پزشکی و سلامت
[t] [k]
 
 
ماساژورusb
[i]
ريلكس كردن عضلات , بدن و صورت .
قيمت: 12000  تومان 
پزشکی و سلامت
[t] [k]
 
 
ماساژور جادويي سر
[i]
ماساژور جادويي سر براي اولين بار در ايران
قيمت: 7500  تومان 
پزشکی و سلامت
[t] [k]
 
 
قلم ترك پا
[i]
آيا از ترك پاشنه و زبري كف پا رنج مي بريد .
قيمت: 4500  تومان 
پزشکی و سلامت
[t] [k]
 
 
سفيد كننده زير بغل
[i]
با خاصيت خنك سازي بدن
قيمت: 7500  تومان 
پزشکی و سلامت
[t] [k]
 
 
پودر سفيد كننده دندان
[i]
انگيزه اي براي لبخند
قيمت: 4900  تومان 
پزشکی و سلامت
[t] [k]
 
 
ماساژر دلفيني كوچك
[i]
بهترين وسيله براي بيرون راندن خستگي از بدن بعد از يك روز سخت كاري
قيمت: 6500  تومان 
پزشکی و سلامت
[t] [k]
 
 
ماساژور طرح شاندرمن
[i]
ميني ماساژور هوشمند شاندرمن . -سبك-زيبا -كم مصرف-قابل انعطاف....
قيمت: 12000  تومان 
پزشکی و سلامت
[t] [k]
 
 
ليف جادويي صورت
[i]
محصولي بي نظير و متفاوت در صنعت لوازم آرايش و بهداشتي
قيمت: 7000  تومان 
پزشکی و سلامت
[t] [k]
 
 
كمربند لاغري سونا بلت اصل
[i]
كمربند لاغري با سنسور ديجيتالي و عملكرد 100 درصد تضميني، داراي مكانيسم عمل سريع
قيمت: 25000  تومان 
پزشکی و سلامت
[t] [k]
 

 

 


__._,_.___


~~~~~~~~~ Tehroon-Online-Group ~~~~~~~~
~~~~~~> THE BIGGEST GROUP IN IRAN <~~~~~~
________________________________________________________

__000000___00000
_00000000_0000000
_0000000000000000
__00000000000000
____00000000000
_______00000
_________0
Tehroon Online
________*__000000___00000
_______*__00000000_0000000
______*___0000000000000000
______*____00000000000000
Tehroon*____00000000000
________*______00000
_Online___*_____ 0
_000000___00000___*
00000000_0000000___*
0000000000000000____*
_00000000000000_____*
___00000000000_____*
______00000_______*
Tehroon Online  *
________*__000000___00000
_______*__00000000_0000000
______*___0000000000000000
______*____00000000000000
______*______00000000000
_______*________00000
________*_________0
Tehroon__*________*
__________*_______*
_Online____*
___________*____*
____________*___*
_____________*__*
_______________**
Tehroon Online _*


http://groups.yahoo.com/group/Tehroon-Online-group/join
http://groups.yahoo.com/group/Tehroon-Online-group/join
_______________________________________________________

~~~~~~~~~ Tehroon-Online-Group ~~~~~~~~
~~~~~~> THE BIGGEST GROUP IN IRAN <~~~~~~




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive