گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Sunday, August 7, 2011

||_Tehroon-Online_|| بازگشت به روزهاي رويايي یک رابطه



 
بازگشت به روزهاي رويايي یک رابطه
http://coolpanti.com/wp-content/uploads/2011/07/know-how-to-bring-more-to-your-relationship.jpg
 

يادتان هست وقتي يك دختر كوچولو بوديد در خيال‌هاي‌تان يك شاهزاده سفيدپوش قرار بود شما را به قصر روياهاي‌تان ببرد؟ زندگي واقعي هيچ وقت كاملا منطبق با روياها نمي‌شود مگر اين‌كه بيش از حد خوش‌شانس باشيم، شايد شما هم جزو خانم‌هايي هستيد كه مدام از همسر يا نامزدشان گلايه مي‌كنند كه چرا رمانتيك نيست و در دل‌شان آرزو مي‌كنند تا بتوانند كمي از رفتارهاي همسرشان را تغيير دهند ولي باور كنيد، اين امكان وجود دارد كه همسرتان شبيه مرد روياهاي‌تان شود. البته بايد بگوييم كه به هيچ وجه با دعوا و غرزدن راه به جايي نمي‌بريد و نمي‌توانيد روش او را در زندگي عوض كنيد. در اين‌جا به شما ياد مي‌دهيم كه چه كارهايي انجام دهيد كه همسرتان براي‌تان گل بخرد يا در كارهاي خانه به شما كمك كند يا... بدون اين‌كه نياز باشد كه به او 10‌بار هر كدام از اين مسائل را  بگوييد.

 

 
اگر دوست داريد غافلگير شويد
 

آرزوي شما: دوست داريد مردتان با خريدن گل يا يك كادو هيجان‌انگيز يا... بعضي اوقات شما را غافلگير كند.

واقعيت: مطمئن باشيد هيچ وقت نمي‌توانيد با سركوفت زدن به همسرتان ياد دهيد كه چگونه رمانتيك باشد. دكتر اسكات هالتزمن، نويسنده كتاب «رازهاي زنان متاهل شاد» مي‌گويد:«يكي از بزرگ‌ترين اشتباهات بيشتر زنان اين است كه فكر مي‌كنند، شوهرشان بايد خودش حدس بزند كه براي خوشحالي همسرش چه بايد بكند اما بهتر است بدانيد كه اگر ميل داريد، زندگي مشترك‌تان همانگونه باشد كه مي‌خواهيد بايد با شوهرتان صحبت كنيد و خواسته‌هاي‌تان را با او درميان بگذاريد. اين غلط است كه تصور كنيد، شوهرتان مي‌داند كه شما چه مي‌خواهيد. چون احتمالا شما 2 نفر شيوه‌هاي متفاوتي براي اظهار عشق و قدرداني داريد.»

براي اين‌كه شوهرتان را به مرد روياهاي‌تان نزديك كنيد بايد ابتدا آنچه را كه مي‌خواهيد از او درخواست كنيد و سپس هنگامي كه او آن خواسته را برآورده كرد يا حداقل سعي كرد كه برآورده كند او را تشويق و تاييد كنيد. دكتر هالتزمن مي‌گويد:«به مرور زمان تشويق‌ها و تمجيد‌هاي باعث مي‌شود او رغبت بيشتري پيدا كند كه همانگونه باشد كه شما دوست داريد، باور كنيد خيلي زود گل خريدن و شام‌هاي عاشقانه وارد زندگي‌ مشترك‌تان مي‌شود. نكته ديگر اين‌كه، فقط مردها مسئول داشتن زندگي عاشقانه و رمانتيك نيستند، اگر خود شما رفتارهاي عاشقانه‌اي را در زندگي‌تان آغاز كنيد، مطمئنا به‌زودي همسرتان نيز پاسخ شما را خواهد داد.»

 

 
اگر با مادر شوهرتان مشكل داريد
 

آرزوي شما: دوست داريد مادرشوهري داشته‌باشيد كه به همه كارهاي شما انتقاد نكند.ولي اگر مادر شوهرتان ايرادگير است حداقل شوهري داشته‌باشيد كه از شما دفاع كند.

واقعيت: شوهر شما فقط وقتي به حرف‌هاي مادرش توجهي مي‌كند كه او يك راه‌حل  ديگري براي بزرگ كردن بچه‌ها يا تميز كردن خانه پيشنهاد كند. در اين حالت شما به همسرتان مي‌گوييد اين حرف‌ها آزارتان مي‌دهد و اما او اصرار مي‌كند كه مادرش فقط قصد كمك دارد.

ممكن است وقتي شوهرتان در حال توجيه كردن يا توضيح رفتار مادرش است شما ناراحت شويد و احساس كنيد همسرتان به شما توجهي ندارد و حتي مي‌خواهد شما را ناراحت كند اما بايد بدانيد كه شوهرشما در چنين مواقعي در موقعيتي دشوار است، بنابراين تمام تلاش خود را مي‌كند كه بين شما 2 نفر صلح برقرار كند. دكتر تري اوبوش، نويسنده «كتاب 5 قدم براي داشتن یك ازدواج فوق‌العاده» می‌گوید:«به جای این‌كه از دست او ناراحت شوید، از او كمك و راهنمایی بخواهید.» شوهر شما بهتر می‌داند كه چرا مادرش از شما ایراد می‌گیرد. برای شوهرتان توضیح دهید كه عمل مادرش چه احساسی را در شما به‌وجود آورده ‌است اما مواظب باشید كه نه شوهرتان را سرزنش كنید و نه از مادرش انتقاد كنید و از او بخواهید به شما كمك كند اما از او انتظار نداشته‌باشید كه رابطه شما با مادرشوهرتان را تغییر دهد چون این تغییر به‌عهده خودتان است. شما باید سعی كنید، بدون این‌كه حالت دفاعی داشته باشيد كنترل رابطه را به دست بگیرید. به شوهرتان بگویید خودتان بهتر می‌دانید كه شما و مادرشوهرتان تفاوت‌های زیادی با هم دارید و درك می‌كنید كه او به شیوه‌ای خاص خودش فكر می‌كند اما شما با نظر او یا روشي كه رفتار می‌كند موافق نیستید.

 

 
اگر همكاري او را مي‌خواهيد
 

آرزوي شما:  مردتان ظرف بشويد، آشغال‌ها را بيرون ببرد و در كارهاي خانه كمك كند،  بدون اين‌كه مدام به او غر بزنيد.

واقعيت: همسرتان متوجه سينك ظرفشويي پر از ظرف كثيف يا سطل پر از زباله نمي‌شود و شما نيز اگر از او بخواهيد كه سهمش را در كارهاي خانه انجام دهد حس بدي خواهيد داشت.

اما باور كنيد به راحتي مي‌توانيد همسري داشته باشيد كه كارهاي خانه را انجام دهد فقط كافي است از او بخواهيد. يك تحقيق منتشر شده در مجله شخصيت و روان‌شناسي اجتماعي در انگليس نشان مي‌دهد، بيشتر مردم چندان نسبت به جواب مثبت به درخواست‌ كمك‌ديگري خوش‌بين نيستند. وقتي انتظار خود را از او نخواهيد و بعد به دليل انجام نشدن آن كار، عصباني شويد فقط روز به روز در زندگي‌تان دعوا بيشتر مي‌شود و مطمئن باشيد هيچ تغييري به وجود نخواهد آمد. سعي نكنيد با سركوفت زدن يا سرزنش كردن شريك ‌زندگي‌تان او را مجبور به كمك‌كردن كنيد، اين راهبرد به ندرت جواب مي‌دهد.

 به جاي آن خيلي واضح و روشن خواسته خود را براي او بيان كنيد، البته بايد در بيان خواسته خود خيلي ملايم و مهربان باشيد، مثلا اين‌كه بگوييد (عزيزم، من خيلي خوشحال مي‌شوم اگر قبل از شروع فوتبال براي من سطل زباله را بيرون ببري.) براي اين‌كه از غرزدن و بحث كردن جلوگيري كنيد.

فهرستي از كارهاي خانه تهيه كنيد و باهم تصميم بگيريد كه چگونه تقسيم كار كنيد؟ دكتر جين اوكل، روان‌شناس ارتباطات مي‌گويد:«از اصرار براي سريع‌تر انجام دادن كارها پرهيز كنيد، اجازه دهيد شوهرتان به روش خودش كارها را انجام دهد و به دليل اين‌كه كارها را دقيقا مثل شما انجام نمي‌دهد، مدام از او ايراد نگيريد.»

 

http://static.howstuffworks.com/gif/happy-relationship-1.jpg

 
اگر مي‌خواهيد احساساتش را بگويد
 

آرزوي شما: مردتان به راحتي با شما صحبت كند و احساساتش را به شما بگويد همانگونه كه شما با او هستيد.

واقعيت:وقتي موضوعي او را ناراحت مي‌كند، كاملا در خود فرو مي‌رود، شما مي‌خواهيد كمكش كنيد اما وقتي از او مي‌‌پرسيد چه مشكلي پيش آمده است، جواب مي‌دهد: من خوبم.

دكتر اوكل مي‌گويد:«بسياري از مردها خيلي براي‌شان خوشايند نيست كه درباره احساسات‌شان صحبت كنند، به‌خصوص رو در رو. آن‌ها ترجيح مي‌دهند، وقتي شروع به صحبت كنند كه ديگر فشاري روي‌شان نباشد و همچنين زماني كه شما هم مشغول كار ديگري نباشيد.»اگر تشخيص مي‌دهيد كه همسرتان استرس زيادي دارد، سعي كنيد يك تفريح 2نفره را برنامه‌ريزي كنيد مثلا به پياده‌روي يا رستوران برويد يا حتي فقط با ماشين دوري در خيابان‌ها بزنيد، بعد مثل هميشه از او درباره كارش بپرسيد (يا آنچه را كه احساس مي‌كنيد باعث آزارش شده‌است) اجازه دهيد او بفهمد كه در كنارش هستيد و به هرآنچه مي‌خواهد از سينه‌اش بيرون بريزد گوش كنيد. دكتر اوكل ادامه مي‌دهد:«بعضي از مردها مسائل‌شان را نمي‌گويند چون نمي‌خواهند شما را ناراحت كنند يا مشكلات‌شان را به شما تحميل كنند. اجازه دهيد همسرتان بداند در هر شرايطي دركش مي‌كنيد و كاملا به او اعتماد داريد.»اما اگر همان موقع حرف‌هايش را بيرون نمي‌ريزد به او فشار نياوريد. اگر براي حرف زدن به او استرس وارد كنيد، نتيجه معكوس خواهيد گرفت. ممكن است او بخواهد قبل از حرف‌زدن با شما موقعيتش را به‌خوبي ارزيابي و تحليل كند.

 

 
اگر شوهري ماجراجو مي‌خواهيد
 

آرزوی شما: شوهری پرجنب وجوش و ماجراجو دوست دارید كه همیشه برای امتحان رستوران‌های جدید آمادگی دارد و تعطیلات هیجان‌انگیزی را برنامه‌ریزی می‌كند.

واقعیت: شوهرتان كاملا روی عادت‌هايش رفتار می‌كند و دقیقا قابل پیش‌‌بینی است.

در این مواقع این شما هستید كه باید پیش‌قدم شوید. مثل این‌كه برای تعطیلات جایی را پیشنهاد كنید كه هیچ وقت نرفتید یا اورا با خود به یك رستوران جدید ببرید یا...و این را درنظر داشته‌باشید كه در حال انجام دادن كاری هستید كه شما دوست دارید و شما را خوشحال می‌كند(حتی اگر او هم از این برنامه لذت ببرد) بعد تا جایی كه می‌توانید به او بازخورد مثبت بدهید، تا او هم مشتاق شود كه دوباره یك چیز جدید را امتحان كنید. شب خاصی را مشخص كنید تا او برنامه‌ای را برای آن شب تنظیم كند وتنها قانون در اینجا این است كه قرار است كاری را انجام دهید كه تا به حال تجربه نكرده‌اید اما باید هر2 لذت ببرید. این به هردوي شما كمك می‌كند كه مشتاق تجربه‌های جدید
 باشید.

 

 
اگر می‌خواهید مرد خانواده باشد
 

آرزوی شما: شوهری كه در كارش موفق باشد و هر شب شام در خانه و در كنار خانواده باشد. برنامه مدرسه بچه‌ها را بداند و با همسرش نیز قرارهای عاشقانه داشته‌ باشد.

واقعیت: شما با مردی ازدواج كرده‌اید كه به كارش معتاد است و در حقیقت در دفتر كارش زندگی می‌كند. شما فكر می‌كنید او كارش را بیشتر از شما و بچه‌ها دوست دارد اما او اصرار دارد كه فقط برای تامین آینده تلاش می‌كند.

به هیچ وجه فكر نكنید كه برنامه كاری همسرتان نشا‌ن‌دهنده احساسات اوست یا این‌كه مدام در دفتر كارش است چون می‌خواهد از خانواده دوری كند.دكتر هالتزمن می‌گوید:«بیشتر مردها خودشان را در كارشان غرق می‌كنند چون به لحاظ امنیت مالي خانواده نگران هستند. به جای این‌كه مدام با شوهرتان دعوا كنید كه هیچ وقت  در خانه نیست و به استرس‌هایش اضافه كنید، با ریشه این مشكل بجنگید. با او درباره راه‌های صرفه‌جویی و كم‌كردن خرج خانه صحبت كنید و این‌كه شما می‌توانید در بخشی از خرج خانه با او شریك شوید. بنابراین او می‌تواند كمی از كارش كم كند و در نتیجه بیشتر در خانه باشد. حتما به همسرتان بگویید كه در خانه دلتنگ او هستید و دوست داريد همچون یك زوج خوشبخت زمان بیشتری را با او باشید.»
كرم جمع كننده ، كوچك كننده و  فرم دهنده سينه( فلورانس ) - ليفتينگ سينه ها
   
مارك محصول :
 كرم جمع كننده و فرم دهنده سينه
محتوا :
  50 گرم
قيمت محصول :
10000 تومان
ساخت كشور :
  تحت كنترل كيفي فرانسه
       
عالي ترين نوع كرم جمع كننده ، كوچك كننده و فرم دهنده سينه با مارك بسيار معروف فلورانس فرانسه .( اصل ) . اين كرم از مواد كاملا طبيعي و گياهي دانه هاي روغني سوياي ( آماده شده اختصاصي براي سينه ) و جين سينگ تهيه شده است .
اين كرم با خواص بسيار موثر طبيعي خود موجب جمع شده سينه و كوچك شدن آن شده و به اصطلاح سينه را كوچك ، زيبا و بسيار خوش تركيب مي نمايد . اين كرم موجب صافي سطح پوست سينه ها شده و از ترك خوردگي و ساير عوارض مشابه پوستي ناحيه سينه جلوگيري مي نمايد . اين كرم مانع شل شدگي و افتادگي سينه ها شده و باعث جمع شدن آن ها مي شود .
اين كرم با كارآيي بسيار بالا تاثيرات خود را به طرز شگفت انگيزي نشان داده و موجب شادابي پوست سينه ها نيز مي شود.
طريقه مصرف :
 كرم را به نرمي بر روي سينه و به مقدار كافي ماليده و به آهستگي و نرمي دور سينه ها را به مدت 2 الي 5 دقيقه در هر صبح و هر شب ( هر روز ) ماساژ دهيد تا براي هميشه موجب جمع شدن و ليفتينگ سينه ها گردد .
 هشدار :  
 اين دارو فقط براي مصرف خارجي است . تاكنون هيچگونه عوارض جانبي از مصرف اين دارو گزارش نشده است .
محتويات :  
 گليسيريل مونو استريت - ستيل الكل - ايزوپروپيل ميريستيت - گليسيرين - متيل پارابن - پرفوم - آكوا - تري گليسيريد -   فرمنت - پروتئين سويا  و ...
 
مارك محصول :
 كرم جمع كننده و فرم دهنده سينه
محتوا :
  50 گرم
قيمت محصول :
{price}
ساخت كشور :
  تحت كنترل كيفي فرانسه
       

اسپري جنسي رومتانتيك
   
مارك محصول :
اسپري مردانه رومانتيك
ساخت كشور : تايلند
رده مصرف :  مخصوص مردان
وزن :   40 گرم
قيمت محصول :
  13000
      
بهترين نوع اسپري مخصوص افزايش ميل و قدرت جنسي . كاركرد بسيار مطمئن و موثر براي افزايش شهوت و ميل جنسي براي آقايان. مهمترين تاثير اين دارو افزايش طول مدت نزديكي همراه با افزايش لذت جنسي مي باشد . لذا براي آقاياني كه از انزال زودرس و عدم هماهنگي با شريك جنسي خود رنج مي برند توصيه مي شود . اسپري بيوتي اصل رومانتيك با داشتن مواد برگرفته از مواد گياهي و حيواني داراي سه نوع عملكرد  تاخيري ، افزايش لذت و بزرگ كنندگي مي باشد .
اين اسپري مي تواند هم براي آقايان و هم براي بانوان ( جهت جلوگيري از درد ) مورد استفاده قرار بگيرد .
طريقه مصرف : محتويات را در حدود  5  الي  10 بار بر روي آلت اسپري نمائيد . اثر مفيد آن پس از  8  الي  10 دقيقه خواهد بود
 هشدار :  اين دارو فقط براي مصرف خارجي است . در صورت تماس با چشم و دهان فورا با مقدار فراوان آب بشوئيد .از دسترس اطفال دور نگه داشته شود .
مارك محصول :
اسپري مردانه رومانتيك
ساخت كشور : تايلند
رده مصرف :  مخصوص مردان
وزن :   40 گرم
قيمت محصول :
  13000
      

ژل چهار كاره جنسي زنان
 
   
مارك محصول :
  ژل چهار كاره جنسي زنان
محتوا :
  50 گرم
قيمت محصول :
11000
ساخت كشور :
  تايلند
      
بهترين نوع ژل جنسي براي زنان با چهار كاربرد مفيد . اين ژل قابليت چهار كارآيي مختلف تنگ كنندگي ، ضد سوزش و درد و خارش ، ضد باكتري هاي عفونت زا و همچنين افزايش شهوت و ميل جنسي ( به خاطر تنگ شدگي) زنان را دارد . اين ژل بسيار مفيد و موثر براي بانواني كه از عفونت هاي شايع و مكرر و يا خارش هاي عذاب آور ناحيه جنسي خود رنج مي برند و همچنين زناني كه مايل به درك بيشتر و احساس بهتر عضو تناسلي شريك جنسي خود و نيز افزايش ميل و كشش بيشتر جنسي مي باشند اكيدا توصيه مي گردد .  
 طريقه مصرف : براي استفاده اين ژل در داخل ناحيه جنسي زنان قرار گرفته و سپس عمل جنسي انجام گيرد . براي حصول نتيجه دائمي و بهتر توصيه مي شود روزي دوبار از اين ژل استفاده گردد . ( حتي بدون انجام عمل جنسي ) .

حلقه ویبراتور

مکس من 12  عددی اصل
این محصول حلقه ویبراتوری است که برای حداکثر تحریک جنـ ـسی طراحی شده و به صورت استریل در بسته بندی یکبار مصرف قرار گرفته است. با نصب مناسب ، حلقه ویبراتور یک تحریک ملایم برای آلـ ـت تناسـلی مرد بوجود می آورد که به همسر او نیز منتقل میشود. این وسیله دارای باطری کوچک و قابل تعویضی می باشد که با به وجود آوردن ارتعاشات ضعیف و ویبره های خفیف موجب افزایش زمان انـ ـزال در آقایان می شود و باعث می شود زنان زودتر به اوج لذت برسند . این ابزار وسیله بسیار مناسب و مفیدی است برای کسانی که واقعا از عدم رضایت جنـ ـسی رنج می برند . حلقه ویبراتور به دوام نعوظ کامل برای مدت طولانی معاشرت جنـ ـسی کمک کرده و حتی با استفاده طولانی مدت می تواند به افرادی که ناتوانی جنـ ـسی دارند کمک نماید . این ابزار زمان ارگــ.اسم در زنان را بسیار پایین آورده و باعث لذت بیشتر و سریعتر در زنان می گردد. این وسیله بدلیل نداشتن عوارض جانبی ، برای افراد مبتلا به بیماریهای قلبی، فشارخون، دیابت ، کلیوی و….
این ویبراتورها از باطری ساعت استفاده میکنند ، طول عمر باطری بین ۴۰ تا ۸۰ دقیقه است و قابل تعویض میباشد.
طریقه مصرف :
۱٫ بسته داخل جعبه را پاره کرده و حلقه ویبراتور را در آورید.
۲٫ در صورت استفاده از کاندوم ابتدا کاندوم را در محل خود نصب کرده سپس حلقه ویبراتور را روی کاندوم قرار دهید و اگر از کاندوم استفاده نمی کنید کافیست آن را بر روی آلـ ـت خود به شرح زیر نصب نمایید.
۳٫ حلقه ویبراتور باید در انتهای آلـ ـت و بصورتی نصب گردد که قسمت برجسته آن به سمت بیرون بدن قرار گیرد.
۴٫ کلید کوچک روی حلقه ویبراتور را در حالت روشن قرار دهید. حلقه ویبراتور شروع به ایجاد لرزش های تحریک کننده می کند.
لازم به ذکر است که استفاده مکرر از حلقه ویبراتور باعث افزایش لذت در طرفین می شود. این وسیله کاملا تست شده و منجر به از بین رفتن ناتوانی جنـ ـسی در طول زمان می گردد .
هشدار :
این محصول هم با کاندوم و هم بدون کاندوم می تواند مورد استفاده قرار بگیرد . به دلیل رعایت مسائل بهداشتی اکیدا توصیه می شود پس از مصرف کاندوم را در یک دستمال کاغذی پیچیده و سپس درون یک عدد کیسه فریزر قرار داده و دور بیندازید . حلقه ویبراتور در صورت استفاده با دقت و شستشوی کامل و استریل کاملا صحیح بعد از عمل جنـ ـسی و نگهداری در محیط کاملا خنک چندین بار قابل استفاده است و قابلیت تعویض باطری را هم دارد .( کاندوم فقط برای یک بار استفاده است اما خود ویبراتور قابلیت چندین بار مورد استفاده قرارگرفتن را دارد ). مزایای عمده حلقه ویبراتور : افزایش لذت جنـ ـسی در طول معاشقه - تحریک کردن آلـ ـت تناسـ ـلی مرد و زن - کمک به نعوذ (شـ ـق شدگی) سفت تر - تحریک چوچـ ـوله و افزایش میزان و مدت زمان اوج لذت جنـ ـسی (climax)
 

قیمت 6000 تومان

برخی از امکانات و قابلیتها:
این محصول هم با کاندوم و هم بدون کاندوم می تواند مورد استفاده قرار بگیرد افزایش لذت جنـ ـسی در طول معاشــقه تحریک کردن آلـ ـت تناسـ ـلی مرد و زن کمک به نعـ ـوظ (شـق شدگی) سفت تر شدن آلــ ت تحریک چوچـ ـوله و افزایش میزان و مدت زمان اوج لذت جنـ ـسی (climax)
 
 
جامسواكي اتوماتيك
[i]
جلوگيري از نفوذ ميكروبها ، باكتريها و ذرات معلق هوا بر روي مسواك شما
قيمت: 11000  تومان 
پزشکی و سلامت
[t] [k]
 
 
صابون شفاف كننده پوست may
[i]
احساس لذت و شادابي از درخشندگي پوست تان خواهيد داشت.
قيمت: 8000  تومان 
پزشکی و سلامت
[t] [k]
 
 
صابون آرامش بخش ابريشم may
[i]
تركيبي فوق العاده از سنبل  فرانسوي و روغن بادام
قيمت: 3700  تومان 
پزشکی و سلامت
[t] [k]
 
 
موكن twizze
[i]
موكن twizze يك وسيله براي اصلاح موهاي زائد است
قيمت: 19000  تومان 
پزشکی و سلامت
[t] [k]
 
 
قلم دافع حشرات (جديد)
[i]
بهترين و تاييد شده ترين راه حل براي دفع حشرات
قيمت: 5000  تومان 
پزشکی و سلامت
[t] [k]
 
 
شامپو رفع سفيدي مو
[i]
فقط در 10-15 دقيقه با موهاي سفيد خداحافظي كنيد
قيمت: 5000  تومان 
پزشکی و سلامت
[t] [k]
 
 
كرم موبر دائمي Balea آلمان
[i]
با اين موبر بدون احساس حتي كوچكترين درد  براي هميشه از شر موهاي زائد خلاص شويد .
قيمت: 25000  تومان 
پزشکی و سلامت
[t] [k]
 
 
دستگاه سفيد كننده دندان
[i]
سفيدي دندانهايتان را از ما بخواهيد با دستگاه سفيد كننده دندان
قيمت: 22000  تومان 
پزشکی و سلامت
[t] [k]
 
 
ماساژور گردن
[i]
خستگي را فراموش كنيد
قيمت: 10000  تومان 
پزشکی و سلامت
[t] [k]
 
 
ماساژورچشم
[i]
خستگي را فراموش كنيد
قيمت: 16500  تومان 
پزشکی و سلامت
[t] [k]
 
 
ماساژور 5 كاره صورت
[i]
با ماساژور 5 كاره صورت، زيباتر از هميشه خواهيد بود
قيمت: 12000  تومان 
پزشکی و سلامت
[t] [k]
 
 
ماساژورusb
[i]
ريلكس كردن عضلات , بدن و صورت .
قيمت: 12000  تومان 
پزشکی و سلامت
[t] [k]
 
 
ماساژور جادويي سر
[i]
ماساژور جادويي سر براي اولين بار در ايران
قيمت: 7500  تومان 
پزشکی و سلامت
[t] [k]
 
 
قلم ترك پا
[i]
آيا از ترك پاشنه و زبري كف پا رنج مي بريد .
قيمت: 4500  تومان 
پزشکی و سلامت
[t] [k]
 
 
سفيد كننده زير بغل
[i]
با خاصيت خنك سازي بدن
قيمت: 7500  تومان 
پزشکی و سلامت
[t] [k]
 
 
پودر سفيد كننده دندان
[i]
انگيزه اي براي لبخند
قيمت: 4900  تومان 
پزشکی و سلامت
[t] [k]
 
 
ماساژر دلفيني كوچك
[i]
بهترين وسيله براي بيرون راندن خستگي از بدن بعد از يك روز سخت كاري
قيمت: 6500  تومان 
پزشکی و سلامت
[t] [k]
 
 
ماساژور طرح شاندرمن
[i]
ميني ماساژور هوشمند شاندرمن . -سبك-زيبا -كم مصرف-قابل انعطاف....
قيمت: 12000  تومان 
پزشکی و سلامت
[t] [k]
 
 
ليف جادويي صورت
[i]
محصولي بي نظير و متفاوت در صنعت لوازم آرايش و بهداشتي
قيمت: 7000  تومان 
پزشکی و سلامت
[t] [k]
 
 
كمربند لاغري سونا بلت اصل
[i]
كمربند لاغري با سنسور ديجيتالي و عملكرد 100 درصد تضميني، داراي مكانيسم عمل سريع
قيمت: 25000  تومان 
پزشکی و سلامت
[t] [k]
 
 
بدنساز همراه
[i]
با اين وسيله ديگر نيازي به هيچ يك از وسايل گران قيمت بدنسازي را نداريد
قيمت: 11500  تومان 
پزشکی و سلامت
[t] [k]
 
 
صابون نرم كننده و آرام بخش may
[i]
پوست شما را با اسانس شير به نرمي و لطافت مخمل مي كند.
قيمت: 3700  تومان 
پزشکی و سلامت
[t] [k]
 
 
اسپري جادويي نانو
[i]
فقط يك بار امتحان كنيد .... تا شما هم به جادوي اين محصول پي ببريد!!!
قيمت: 5500  تومان 
پزشکی و سلامت
[t] [k]
 
 
نوار موبر veet
[i]
بدون درد و زحمت پوستي شفاف و نرم داشته باشيد روش جديد براي نسل جديد
قيمت: 16000  تومان 
پزشکی و سلامت
[t] [k]
 
 
كرم ترك پا Valensey
[i]
كرم ترك پا جهت درمان و پيشگيري از ايجاد خشكي , ترك , شقاق و زبري پوست پا و آرنج‌
قيمت: 9500  تومان 
پزشکی و سلامت
[t] [k]
 
 
ميني موچين چندكاره brawn
[i]
قطعات منحصر بفرد بمنظور انطباق با خطوط صورت و بدن شما با دقت و ايمني بالا
قيمت: 16000  تومان 
پزشکی و سلامت
[t] [k]
 
 
دمپايي افزايش قد 6 كاره
[i]
افزايش قد حداكثر 5 الي 8 سانتي متر در طول دوره
قيمت: 46000  تومان 
پزشکی و سلامت
[t] [k]
 
 
 


__._,_.___


~~~~~~~~~ Tehroon-Online-Group ~~~~~~~~
~~~~~~> THE BIGGEST GROUP IN IRAN <~~~~~~
________________________________________________________

__000000___00000
_00000000_0000000
_0000000000000000
__00000000000000
____00000000000
_______00000
_________0
Tehroon Online
________*__000000___00000
_______*__00000000_0000000
______*___0000000000000000
______*____00000000000000
Tehroon*____00000000000
________*______00000
_Online___*_____ 0
_000000___00000___*
00000000_0000000___*
0000000000000000____*
_00000000000000_____*
___00000000000_____*
______00000_______*
Tehroon Online  *
________*__000000___00000
_______*__00000000_0000000
______*___0000000000000000
______*____00000000000000
______*______00000000000
_______*________00000
________*_________0
Tehroon__*________*
__________*_______*
_Online____*
___________*____*
____________*___*
_____________*__*
_______________**
Tehroon Online _*


http://groups.yahoo.com/group/Tehroon-Online-group/join
http://groups.yahoo.com/group/Tehroon-Online-group/join
_______________________________________________________

~~~~~~~~~ Tehroon-Online-Group ~~~~~~~~
~~~~~~> THE BIGGEST GROUP IN IRAN <~~~~~~




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive