گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Saturday, August 6, 2011

[Tehroon-Online] ::Download Jadid Tarin Va New!!! NarmAfzar Haye 2 TIR::



Adminstartor  

دانلود رايگان جديد ترين نرم افزارها, بازي ها , ابزار موبايل و فيلم ها فقط در ميهن دانلود

 www.MihanDownload.com

ميهن دانلود را به خاطر بسپاريد!


دانلود رایگان جدید ترین آپدیت ویندوز سون Windows 7 Ultimate May 2010 x86 x64

Windows_7_Ultimate_Updated_May_2010_[www.MihanDownload.com].jpg

به دلیل درخواست های متعدد کاربران محترم سایت میهن دانلود مبنی بر قرار دادن آپدیت های جدید ویندوز سون بر آن شدیم تا جدید ترین آپدیت های این ویندوز محبوب را برای شما کاربران عزیز قرار دهیم. البته اگر در خاطرتان باشند در حدود چند ماه پیش آخرین آپدیت این ویندوز در سایت قرار گرفت و همانطور که پیش بینی می شد با بازدید بسیار زیادی رو به رو گردید. از همین رو پس از دو هفته تلاش مداوم تیم نرم افزار سایت میهن دانلود در رابطه با تست جدید ترین نسخه ویندوز هفت و رفع نواقص موجود در آن امروز جدید ترین آپدیت این ویندوز را که به صورت کاملآ اورجینال بوده و هیچ دستکاری در آن صورت نگرفته را برایتان آماده کرده ایم. تاریخ آپدیت این ویندوز در آواخر May 2010 می باشد که تاخیر دو هفته ای قرار گرفتن این پست در سایت به دلیل آزمایش هایی بود که می بایست تیم نرم افزار سایت بر روی ویندوز انجام می داد تا کاربران بعد از دانلود و در هنگام کار با ویندوز با مشکلی رو به رو نشوند. این ویندوز از هر جهت مورد تایید تیم نرم افزاری میهن دانلود می باشد که هر دو نسخه 32 بیت و 64 بیت آنرا برایتان قرار داده ایم. البته همانطور که در سایتهای مختلف ایرانی مشاهده میکند میهن دانلود اولین سایتی است که آخرین آپدیت ویندوز هفت را که در آواخر May 2010 منتشر شده به صورت کاملآ رایگان و با لینک مستقیم از سرورهای پر سرعت میهن دانلود برای شما قرار داده است زیرا اکثر سایت های ایرانی نسخه های مختلف این ویندوز را با قیمت های بسیار بالا برای فروش قرار داده اند که ما آن را به صورت کاملآ رایگان برای شما تهیه کرده ایم.

لينكهاي داغ و جذاب حتما از اطلاعات روز دنيا و اموزش ها و ديگر موارد باخبر باشيد مطالب زير را مطالعه كنيد!

عکس های دیدنی امروز

عکس های نایاب و دیدنی ازمقامات و افراد مطرح كشورمان و خانواده آنها

عکسهایی از سقوط یک BMW 335i به دره 130 متری!!!

.: تصاویر جالب و دیدنی :.

عکس های زیبا از فیلم شاهزاده ايراني

عکس : خواننده مشهور لس آنجلسی در تهران!!

عکس های فرزندان افراد مشهور


 

دانلود رایگان برترین نرم افزار آموزش زبان انگلیسی Tell Me More English v8 Level 1 Beginner

 

Tell_Me_More_English_v8_Level_1_Beginner_[www.MihanDownload.com].jpg

امروزه زبان یکی از مهمترین وسیله های ارتباطی در میان مردم سراسر جهان به شمار میرود. در واقع هر فرد با آموختن زبان یک کشور به راحتی می تواند با مردم آن کشور ارتباط برقرار کند به همین خاطر امروزه کلاسهای آموزش زبان در سراسر دنیا از علاقه مندان بسیار زیادی بر خوردار است. اما حضور در این کلاسها برای همه ی افراد امکانپذیر نبوده زیرا برخی از افراد به دلیل مشغله ی کاری زیاد خود نمی توانند در کلاسهای یادگیری زبان خارجه شرکت کنند. به همین منظور این دسته از افراد برای اینکه از سایر افراد جامعه عقب نمانند از نرم افزارهای کمک آموزشی بهره میگیرند. تا به حال نرم افزار های مختلف یادگیری زبان خارجه به خصوص زبان انگلیسی ساخته شده است که هر کدام از آنها دارای نقاط ضعف و قوت بسیار زیادی هستند. اما در این میان یکی از نرم افزارهایی که در این عرصه از محبوبیت بیشتری نسبت به سایر نرم افزارهای آموزش زبان برخوردار است مجموعه نرم افزار های Tell Me More English میباشد. این مجموعه دارای چندین سطح مختلف آموزش زبان انگلیسی بوده که هر سطح آن مختص سنین خاص ساخته شده است. همچنین این نرم افزارها از سوی اکثر منتقدان نرم افزار دنیا لقب برترین نرم افزار آموزش زبان انگلیسی دنیا را از آن خود کرده است که نمونه بارز آن جایگیری در رتبه اول و کسب مدال طلای برترین نرم افزار آموزش زبان دنیا برای چندمین سال پیاپی در وبسایت نقد نرم افزاری دنیا TopTenReviews است. بعلاوه استفاده این نرم افزار در بیش از 10000 آموزشگاه، دانشکده و مراکز علمی آموزش زبان در سراسر دنیا موجب اطمینان خریداران از منحصر به فرد بودن و خرید آن شده است. علاوه بر این در این نرم افزار از یک هوش مصنوعی بسیار قدرتممند استفاده شده که سبب می شود مانند یک معلم به شما زبان انگلیسی را به صورت هوشمندانه و خستگی ناپذیر آموزش دهد. بیش از 5 میلیون کاربر در سراسر جهان از این نرم افزار محبوب استفاده می کنند و ارگان های معروفی همچون The U.S. State Department, the U.S. Government, the FBI, the Canadian Federal Government, EDS, BMW, Carnival Cruise Lines, Mercedes, Telef�nica به طور کامل آنرا تضمین می کنند. از دیگر امکانات این نرم افزار میتوان به سیستم تشخیص صدای بسیار پیشرفته که صدای شما را به خوبی آنالیز و شناسایی می کند و ایراد تلفظی شما را رفع می کند و همچنین بهره گیری از فن آوری نوین S.E.T.S. یا Spoken Error Tracking System که به یافتن ایرادهای تلفظی و نمایش دقیقی ایراد های شما می پردازد که با تمرین بلافاصله مانع تکرار آن در شخص و موجب تصحیح این ایراد برای همیشه می شود اشاره کرد. همانطور که در اکثر سایتهای ایرانی مشاهده میکنید این نرم افزار محبوب را با قیمتهای بسیار بالا برای فروش قرار داده اند اما سایت میهن دانلود بر خلاف سایر سایتهای ایرانی قصد دارد در طی روز های آینده سطح های مختلف این نرم افزار اموزش زبان را به صورت کاملآ رایگان برای شما کاربران گرامی قرار دهد و امروز هم سطح Tell Me More English v8 Level 1 Beginner را که به صورت مقدماتی و مخصوص افراد مبتدی و سنین پایین ساخته شده است را برایتان آماده کرده ایم که شما میتوانید به صورت کاملآ رایگان آنرا سرورهای پر سرعت میهن دانلود دریافت نمایید.

دانلود رایگان جدید ترین آپدیت ویندوز ایکس پی Windows XP SP3 June 2010

Windows_XP_SP3_Updated_June_2010_[www.MihanDownload.com].jpg

به دلیل درخواست های متعدد کاربران محترم سایت میهن دانلود مبنی بر قرار دادن آپدیت های جدید ویندوز ایکس پی بر آن شدیم تا جدید ترین آپدیت های این ویندوز قدیمی و کاربر پسند را برای شما کاربران عزیز قرار دهیم. البته اگر در خاطرتان باشند در حدود چند ماه پیش آخرین آپدیت این ویندوز در سایت قرار گرفت و همانطور که پیش بینی می شد با بازدید خوبی رو به رو گردید. از همین رو پس از یک هفته تلاش مداوم تیم نرم افزار سایت میهن دانلود در رابطه با تست جدید ترین نسخه ویندوز ایکس پی و رفع نواقص موجود در آن امروز جدیدترین آپدیت این ویندوز را که به صورت کاملآ اورجینال بوده و هیچ دستکاری در آن صورت نگرفته را برایتان آماده کرده ایم. تاریخ آپدیت این ویندوز در اواسط June 2010 می باشد که تاخیر یک هفته ای قرار گرفتن این پست در سایت به دلیل آزمایش هایی بود که می بایست تیم نرم افزار سایت بر روی ویندوز انجام می داد تا کاربران بعد از دانلود و در هنگام کار با ویندوز با مشکلی رو به رو نشوند. ظاهر این ویندوز کاملآ شبیه ویندوز ایکس پی است اما از نظر فنی بسیار سر تر از نسخه های قبلی خود میباشد زیرا در آن ضریب امنیتی تا حد بسیار بالایی تقویت شده و نیز سرعت کار در محیط ویندوز تا حد چشمگیری افزایش یافته است. البته چند تغییر کوچک هم در ظاهر نرم افزارهای ویندوز ایجاد شده که این تغییرات در نرم افزار های Windows Media Player و Internet Explorer میباشد در واقع شما در این ویندوز از نسخه 11 نرم افزار ویندوز مدیا پلیر استفاده خواهید کرد که میتواند تمام فرمتهای مالتی مدیا را در آن اجرا نمایید و همچنین از نسخه 8 نرم افزار اینترنت اکسپلورر استفاده خواهید نمود که مرور وب را با امنیت و سرعت بیشتری نسبت به قبل تجربه خواهید کرد. بعلاوه این نسخه از ویندوز ایکس پی به طور کامل از درایورهای SATA‌ ، RAID و SCSI پشتیبانی می کند و نیز این درایورها در آن قرار گرفته است. البته همانطور که در سایتهای مختلف ایرانی مشاهده میکند میهن دانلود اولین سایتی است که آخرین آپدیت ویندوز ایکس پی را که در اواسط June 2010 منتشر شده به صورت کاملآ رایگان و با لینک مستقیم از سرورهای پر سرعت میهن دانلود برای شما قرار داده است زیرا اکثر سایت های ایرانی نسخه های مختلف این ویندوز را با قیمت های بسیار بالا برای فروش قرار داده اند که ما آن را به صورت کاملآ رایگان برای شما تهیه کرده ایم.

لينكهاي داغ و جذاب حتما از اطلاعات روز دنيا و اموزش ها و ديگر موارد باخبر باشيد مطالب زير را مطالعه كنيد!

جدید ترین عکس های نیوشا ضیغمی

مردانِ زن نمای سینمای ایران

عکس هایی از نانسی عجرم

هیفا وهبی __ Haifa Wehbe (عکس + بیوگرافی)

فرمان زندگی در دستان زنان موفق

عکس های شگفت انگیز ناسا از زمین

 


دانلود رایگان بازی شاهزاده ایرانی Prince of Persia 3 : two thrones

Prince_of_persia_two_thrones_PC_CG_resize.jpg

نسخه سوم بازی یکی از زیباترین بازی های رایانه ای به شمار می رود.انصافا شاهزاده ایرانی 3 صحنه هایی را با خود به هماره دارد که من به شخصه در بازی نظیر آن ندیده ام.این بازی محصول سال 2005 است و در آن زمان یکی از بهترین و زیبارتین بازی های همان سال شناخته شود و توانست جوایز متعددی را از آن خود کند.بازی از هر لحاظ پیشرفت قابل توجهی داشته نظیر گرافیک بسیار عالی کار شده و واقعا صحنه های بکری را برای شما به وجود خواهد آورد.محیط بازی را شاید بتوان گفت بهترین رکن بازی محسوب  می شود به این دلیل که شهر بابل مکانی است که بازی در آن اتفاق می افتد و شما به طور کامل با جزییات شهر و عظمت ایران باستان آشنا خواهید شد.همیشه آخرین نسخه یک بازی سه گانه سازندگان از هر تلاشی فرو نمی گذارند تا یک اثر ناب را خلق کنند که باید گفت در این امر بسیار موفق بوده اند.شما در بازی یک همراهم خواهد داشت که در ادامه بازی به شما اضافه می شود و کمک های موثری را ایفا می کند.امکانات بازی بسیار زیاد است نظیر فنون جنگی که هرچه جلوتر میروید بیشتر فنون را فرا خواهید گرفت که تعداد آن ها از انگشتان دست هم فراتر می رود. داستان قسمت سوم از اين قرار است که وقتي شاهزاده به شهر مي رسد متوجه مي شود که شهر غرق در آتش است. در نزديکي شهر کشتي شاهزاده مورد حمله قرار مي گيرد و کشتي غرق مي شود و سربازاني که Babylon را تصرف کرده بودند Kaileena را با خود مي برند. شاهزاده به کمک او مي شتابد اما Vizier (عامل تمامي اين مشکلات) که قول قدرت را داده است Kaileena را مي کشد و به موجودي جاودانه تبديل مي شود و شن هاي زمان مجددا آزاد مي شوند. در اين گير و دار خنجر زمان (The Dagger of Time) به دست شاهزاده مي افتد و به صورت ناگهاني خود شاهزاده هم تبديل به يک نيمه Sand Creature مي شود که فقط شکل و شمايل او عوض شده ولي عقل او سر جايش است. شاهزاده تصميم مي گيرد تا همه چيز را درست کند و شهر را به حالت اوليه ي خود در بياورد ولي ...
بابل شهر خاطره ها در حال سوختن است و تنها کسی که می تواند شهر را نجات دهد شاهزاده است.کاملا مشخص است که سازندگان بازی چقدر به داستان و شهرهای مهم ایران اهمیت می دهند و با ظرافت خاص خود به طراحی آن می پردازند.به جرات بگم بزرگترین شرکت سازنده بازی های تاریخی ubisoft است که به تازگی فرقه اسسین را روانه بازار کرد که از لحاظ طراحی محیط سرامد تمام بازی های هم نسل خود به شمار می رود.البته باید عرض کنم جدیدترین نسخه بازی شاهزاده ایرانی که چند روزی از عرضه آن می گذرد هم جدیدترین محصول این شرکت نام آشنای بازیسازی است که تا چند روز آینده در میهن دانلود آن را ملاقات خواهخید کرد پس منتظر باشید.........

اتومبیل رانی هیجان انگیز با GRid 3D

http://dl3.mihandownload.com/user3/Saeed/game/java/GRID%203D%5Bwww.MihanDownload.com%5D.jpg
 

بازی Grid 3D یکی از بازی های جدید و بسیار زیبای موبایل می باشد.این بازی دارای محیطی جذاب و سرگرم کننده و همچنین داراي سبك ورزشي و اتومبیل رانی نيز می باشد.فایل نصب این بازی رزولوشن 128x128, 128x160, 176x208, 176x220, 240x320 را پشتیبانی می کند.فرمت این بازی جاوا بوده و از آن در اکثر گوشی های موبایل دارای جاوا استفاده نمایید.برای دریافت تمامی فایل های نصب این بازی بصورت یک فایل فشرده می توانید به ادامه ی مطلب مراجعه نمایید.

لينكهاي داغ و جذاب حتما از اطلاعات روز دنيا و اموزش ها و ديگر موارد باخبر باشيد مطالب زير را مطالعه كنيد!

عکس های فشن جدید از مدل مو زنانه

اوج هنر یک مجسمه ساز در جدال با کوه سنگی در 6 سال

دوازده هتل عجیب و غریب دنیا (بسیار جالب)

نرم افزار معروف و قدرتمند بازیابی انواع فایل Recover My Files 4.4.8.575

نرم افزار هک سایت گوگل Google Hacks v1.6

ورژن جدید بهترین نرم افزار مدیریت دانلود Internet Download Manager 5.19 Build 1 Pre-Cracked

PC Tools Internet Security 2010 7.0.0.514

(دانلود آنتی ویروس ویژه مایکروسافت + آپدیت ) اولین بار

21 قابليت در يك آنتي ويروس قدرتمند (دانلود)

دانلود آنتي ويروس Quick Heal Internet Security 2010 با 14 ويژگي برتر

Eset nod32 smart security 32 and 64bit licences Nodlogin 9.7

حذف ویروس فلش مموری ها با USB Virus Scan 2.3

میخوای بدونی آنتی ویروست چند مرده حلاجه؟؟بیا اینجا تستش کن

آنتی ویروس 2010 * کسپر اسکای نسخه ابدیت شده ورزن9.0.0.71

شکستن قفل نرم افزارهای قفل گذاری

نرم افزار نستعلیق میرعماد

اموزش برنامه نویسی در php به زبان فارسی

نرم افزار پازل نارنجی � پازلی برای همه

Microsoft Office 2010 Enterprise Corporate Edition

Microsoft Office Language Interface Pack 2007 فارسی ساز آفیس

DirectX End-User Runtime February 2007

خلق، طراحی و ایجاد فایل های برداری فارسی با Adobe Illustrator CS4 ME

Microsoft Streets & Trips 2010

به راحتی در تمام برنامه ها فارسی تایپ کنید


بازی جنگی و فوق العاده برای موبایل با فرمت جاوا 24 Secial Ops

http://dl3.mihandownload.com/user3/Saeed/game/java/24%20Secial%20Ops%5Bwww.MihanDownload.com%5D.jpg
 

بازی 24 Secial Ops یکی از بازی های جدید و بسیار زیبای موبایل می باشد.این بازی دارای محیطی جذاب و سرگرم کننده و همچنین داراي سبك اکشن نيز می باشد.فایل نصب این بازی رزولوشن 128x128, 176x220, 240x320, 360x640 را پشتیبانی می کند.فرمت این بازی جاوا بوده و از آن در اکثر گوشی های موبایل دارای جاوا استفاده نمایید.برای دریافت تمامی فایل های نصب این بازی بصورت یک فایل فشرده می توانید به ادامه ی مطلب مراجعه نمایید.

عکس هیوندا سوناتا هایبرید 2011

http://dl3.mihandownload.com/user3/Saeed/Wallpaper/Car/Hyundai%20Sonata%20Hybrid%202011%5Bwww.MihanDownload.com%5D.jpg
 

امروز در سایت میهن دانلود مجموعه ای از تصاویر با کیفیت و بسیار زیبا را با موضوع اتومبیل عکس هیوندا سوناتا هایبرید 2011 برایتان جمع آوری نموده ایم که شما میتوانید از آنها به عنوان تصویر پس زمینه ی دسکتاپ ویندوز استفاده نمایید. این تصاویر به صورت والپیپر بوده و با فرمت JPG و میباشد.

مجموعه آیکون های زیبا با موضوع ایمیل E-mail Icons

مجموعه آیکون های زیبا با  موضوع ایمیل E-mail Icons

در این مجموعه آیکون های زیبای ایمیل برای شما عزیزان قرار گرفته است. این آیکون ها در دو فرمت ICO و PNG هستند که می توانید از آن ها به عنوان آیکون فولدرها، و یا آیکون سایت یا وبلاگ خود استفاده نمائید. آیکون های زیبای ایمیل هم اکنون از سایت میهن دانلود قالب دریافت است.

عکس بی ام و X3

BMW X3 Limited Sport Edition[www.MihanDownload.com].jpg

امروز در سایت میهن دانلود مجموعه ای از تصاویر با کیفیت و بسیار زیبا را با موضوع اتومبیل بی ام و X3 برایتان جمع آوری نموده ایم که شما میتوانید از آنها به عنوان تصویر پس زمینه ی دسکتاپ ویندوز استفاده نمایید. این تصاویر به صورت والپیپر بوده و با فرمت JPG و میباشد.

عکس پژو 407

Peugeot-407-Coupe-2010[www.MihanDownload.com].jpg

امروز در سایت میهن دانلود مجموعه ای از تصاویر با کیفیت و بسیار زیبا را با موضوع اتومبیل پژو 407 برایتان جمع آوری نموده ایم که شما میتوانید از آنها به عنوان تصویر پس زمینه ی دسکتاپ ویندوز استفاده نمایید. این تصاویر به صورت والپیپر بوده و با فرمت JPG و میباشد.

عکس مورانو

Nissan-Murano[www.MihanDownload.com].jpg

امروز در سایت میهن دانلود مجموعه ای از تصاویر با کیفیت و بسیار زیبا را با موضوع اتومبیل مورانو برایتان جمع آوری نموده ایم که شما میتوانید از آنها به عنوان تصویر پس زمینه ی دسکتاپ ویندوز استفاده نمایید. این تصاویر به صورت والپیپر بوده و با فرمت JPG و میباشد.

نرم افزار دریافت آنلاین نتایج مسابقات فوتبال جام جهانی 2010 آفريقاي جنوبي South Africa 2010 v1.1

 

South_Africa_2010_v1.1_[www.MihanDownload.com].jpg

چند روزی است که از آغاز جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی می گذرد. از آنجا که ورزش فوتبال در کشور ما ایران از علاقه مندان بسیار زیادی برخوردار است تصمیم گرفتیم تا امروز در سایت میهن دانلود نرم افزاری را برایتان آماده کنیم که با کمک آن به راحتی می توانید به صورت زنده و مستقیم از نتایج مسابقات فوتبال جام جهانی 2010 آفريقاي جنوبي با خبر شوید. نرم افزار South Africa 2010 به شما کمک می کند تا به صورت آنلاین به دیدارها و نتایج  مسابقات فوتبال دسترسی داشته باشید. همچنین می توانید از تاریخ و ساعت دقیق مسابقات فوتبال بین تیم های مختلف حاضر در جام جهانی 2010 آگاهی یابید. برای کار با این نرم افزار می بایست ابتدا به اینترنت متصل شوید و سپس آنرا اجرا نمایید بعد از اجرا با انتخاب گزینه Online Update از منوی File خواهید دید که نرم افزار در جدولی آخرین نتایج و تغییرات بین تیم های حال حاضر در جام جهانی را به شما نشان می دهد و پس از خروج آخرین نتایج بر روی نرم افزار ذخیره خواهند شد تا در نوبت بعدی که به آنها نیازمند بودید دسترسی داشته باشید. علاوه بر این در این نرم نرم افزار قسمتهای دیگری مانند نمایش گروه بندی تیم ها ، جدول زمانبندی دورهای یک هشتم تا نیمه نهایی و فینال ، نمایش گلزنان و اطلاعات مختلف تیم ها ، نتایج بازی های جام جهانی سال های پیش تا سال 1998 ، امکان هماهنگ سازی تاریخ و ساعت کشور خود با آفریقای جنوبی و ... قرار دارد.

لينكهاي داغ و جذاب حتما از اطلاعات روز دنيا و اموزش ها و ديگر موارد باخبر باشيد مطالب زير را مطالعه كنيد!

نرم افزار تغییر صفحه بوت ویندوزLogon Loader 3.0

کتاب و مقالات الکترونیکی

A4DeskPro Flash WebSite Builder 3.03 - نرم افزار ساخت وب سایت اینترنتی فلش

نرم افزاری برای مدیریت دانلود با کارایی و عملکرد بسیار بالا Conceiva DownloadStudio 5.2.0.0+PORTABLE

شرح کامل شبکه های محلی مجازی

امنیت شبکه

میخوای پولدار بشی کلیک کن

دل با تبلت اندروییدیش به ces آمد

دستگاه ضد سرقت تلفن همراه به بازار می آید

سامسونگ هم به بازار کتابخوان الکترونیکی وارد شد

ویاجر، سریع‌ترین حافظه فلش جهان

قدرتمند ترین لپ تاپ ویژه بازی در جهان: eX-L 18

شرکت دل مدل جدید لپ تاپ Adamo را تبلیغ می کند

راهنمای خرید لپ تاپ: یک انتخاب بی نظیر

ترفند لینوکس

.: نکات و ترفندهای مربوط به سخت افزار :.

چگونه بد سكتور را درست كنيم

استفاده از دو يا چند كارت گرافيكي

نکات و ترفندهای مربوط به کیبورد

100 ميانبر در کيبورد براي ويندوز!

با ده انگشت تایپ کنید!

.: ترفندها و نکات مربوط به یاهو مسنجر :.


 

نرم افزار معروف بهینه سازی و افزایش سرعت رایانه SpeedUpMyPC 4.2.5.0

 

SpeedUpMyPC_4.2.5.0_[www.MihanDownload.com].jpg

سرعت یک رایانه وابسته به عوامل مختلفی است. اولین و مهمترین عامل آن قطعات سخت افزاری بکار رفته در سیستم مورد نظر است که تاثیر بسیار زیادی در کاهش و یا افزایش سرعت یک رایانه خواهند داشت. اما علاوه بر قطعات سخت افزاری با کمک برخی از نرم افزارهای بهینه ساز نیز می توان تا حدودی باعث افزایش سرعت رایانه و ویندوز شد. کار اینگونه نرم افزارها بهینه سازی قسمت های مختلف ویندوز است که نتیجه آن افزایس سرعت ویندوز و کارکرد بهتر آن خواهد بود. از همین رو امروز در سایت میهن دانلود نرم افزاری را برایتان آماده کرده ایم که بعد از نصب تا حد بسیار  بالایی باعث افزایش سرعت ویندوز شما خواهد شد.
نرم افزار SpeedUpMyPC نرم افزار بسیار خوبی برای بیهنه سازی قسمت های مختلف ویندوز است که پس از نصب باعث افایش سرعت رایانه شما خواهد شد. این نرم افزار محصول شرکت معروف Uniblue بوده که در زمینه ساخت نرم افزارهای بهینه ساز از شهرت بسیار زیادی برخوردار است. نامی که برای این نرم افزار انتخاب شده (افزایش سرعت رایانه من) توانایی نرم افزار را در افزایش سرعت رایانه شما نشان می دهد. این نرم افزار با بهینه سازی قسمت های مختلف ویندوز مانند رجیستری ، استارت آپ ، بهینه سازی رم ، بهینه سازی سی پی یو ، بهینه سازی پروسه های در حال اجرا ، آنالیز و بهینه سازی اتصالات اینترنت و بسیاری از قسمت های مهم دیگر که در افزایش سرعت ویندوز و رایانه تاثیر به سزایی دارند باعث افزایش چشمگیر سرعت رایانه و ویندوز خواهد شد. همچنین روند بهینه سازی در این نرم افزار به صورت خودکار صورت می گیرد که شما می توانید به صورت دلخواه نیز با انجام تغییرات دلخواه در تظیمات آن باعث افزایش بیشتر سرعت ویندوز شوید. علاوه بر این در این نرم افزار از نمایشگرها و نیز نمودارهایی برای تعیین سرعت رایانه استفاده شده که می توانید با استفاده از آنها از سرعت واقعی رایانه خود آگاهی یابید.
توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...

نرم افزار حذف فایلهای تکراری و نمایش سه بعدی فضای هارد Disk Space Fan Pro 2.2.7.819

 

Disk_Space_Fan_Pro_2.2.7.819_[www.MihanDownload.com].jpg

اگر در میان پوشه ها و فایل های موجود در هارد کامپیوتر خود جستجو کنید مطمئنآ پوشه ها و فایل های تکراری بسیار زیادی را پیدا خواهید کرد که بیهوده فضای هارد را اشغال کرده اند. البته شما هم در بوجود آمدن این فایل های تکراری تقصیر زیادی ندارید زیرا فرضآ یکی از دوستان به شما تعدادی موزیک را می دهد و شما شک دارید که آیا قبلآ این موزیک ها را داشته اید یا نه و به ناچار برای اینکه آن ها را از دست ندهید در هارد کامپیوتر خود ذخیره می کنید بدون آنکه بدانید چند ماه قبل همان موزیک ها را از دوست دیگر خود گرفته اید. از همین رو امروز در سایت میهن دانلود نرم افزاری را برایتان آماده کرده ایم که به شما در یافتن و حذف فایلهای تکراری کمک بسیار زیادی می کند.
نرم افزار Disk Space Fan به شما در پیدا کردن پوشه ها ، عکس ها ، آهنگ ها ، فیلم ها و به طور کلی تمامی فایل های تکراری موجود در هارد کامپیوتر کمک می کند. در واقع شما فقط کافیست محلی را که باید نرم افزار جستجو کند مشخص کنید و پس از آن ملاحظه خواهید کرد که نرم افزار در عرض چند ثانیه لیستی از فایل های تکراری را به همراه مشخصات کامل آن ها برای شما پیدا کرده است که هر کدام از فایل های تکراری در کنار هم قرار گرفته اند و شما می توانید به صورت کاملآ اتوماتیک از هر کدام از فایل ها یکی را به عنوان فایل اصلی در هارد کامپیوتر خود نگه دارید و مابقی را حذف کنید. معیار جستجو این نرم افزار تنها نام فایل ها نیست بلکه حجم آن ها ، فرمت و بسیاری از مشخصات دیگر است که در هنگام جستجو تمامی این موارد برسی شده و در نهایت فایل تکراری تشخیص داده می شود. همچنین شما با استفاده از این نرم افزار می توانید حجم درایوها ، پوشه ها ، فایلها و به طور کلی فضای هارد کامپیوتر خود را به صورت سه بعدی مشاهد کنید که یکی از قابلیتهای های بسیار عالی این نرم افزار می باشد.

دانلود رایگان بازی شاهزاده ایرانی Prince of Persia 2 : warrior within

wallpaper_prince_of_persia_warrior_within_10_1600_resize.jpg

 در نسخه دوم بازی بیشترین فاکتوری که به چشم می آید خشونت جالب آن است .همانطور که از عکس شاهزاده هم مشخص است چهره او بسیار خشن تر شده و باز هم به دنبال ماجراجویی خاص خودش هست و پیش می رود ،هیچ عاملی هم نمی تواند مانع پیشروی این ایرانی اصیل شود.داستان اين قسمت پس از اتفاقات The Sands of Time به وقوع مي پيوندد و شاهزاده ما به سرزمين مادري خود بابل برگشته است. اما هيچ چيز آنطور كه بايد ، پيش نمي رود و با توجه به اتفاقات رخ داده در The Sands of Time مشكلات بسياري براي او پيش مي آيد او تحت تعقيب موجودي به نام Dahaka مي باشد و جز يك راه ، چاره اي ديگر براي خود نمي بيند ! او راهي جز رفتن به جزيره زمان كه در آن Hourglass of Time ساخته شده است ندارد به همين علت به همراه سپاهيان خود به وسيله كشتي ، رهسپار جزيره زمان مي شود تا با رفتن به گذشته از ساخته شدن Sands of Time جلوگيري كند. بدين ترتيب قادر خواهد بود از وقوع اتفاقات نامطلوب در قصر مهاراجه جلوگيري كرده و Dahaka خداي زمان ديگر به دنبال نابودي او نخواهد بود ، اما در نزديكي هاي جزيره مورد تهاجم عده اي قرار مي گيرد و بعد از برخوردهايي كه در دموي آغازين مشاهده خواهيد كرد ، كشتي و همراهانش نابود شده و شاهزاده به تنهايي وارد جزيره مي شود. بازي در همان اواسط جنگ با افراد كشتي مهاجم آغاز شده و شما در نقش شاهزاده بازي را آغاز خواهيد نمود. شاهزاده به دليل گشودن شن هاي زمان محكوم به نيستي و مرگ است ... آيا شاهزاده خواهد توانست از اين مخمصه جان سالم به در برده و همه چيز را به حالت عادي بازگرداند ! آيا خواهد توانست از شر Dahaka نجات يافته و او را نابود سازد ؟ آيا او خواهد توانست سرنوشت خود را تغيير دهد ؟ پاسخ همه اين سوالات را در ادامه بازي دريافت خواهيد گرفت.

مجموعه وکتورهای جام جهانی 2010 آفریقا 2010 Africa World Cup Vector

 

مجموعه وکتورهای جام جهانی 2010  آفریقا 2010 Africa World Cup Vector

در این مجموعه، لوگوهای جام جهانی فوتبال 2010 افریقا قرار گرفته است. این لوگوها با کیفیت بسیار بالایی بوده و با فرمت EPS و AI می باشند. شما می توانید این وکتورها را تا هر اندازه ای که بخواهید، بدون افت کیفیت افزایش سایز دهید. در واقع این از قابلیت های ویژه ی وکتورهاست. همچنین با این امکان قادر خواهید بود از این وکتورها در کاتالوگ های تبلیغاتی و چاپ استفاده کنید.


نظرات خود را براي ما ارسال كنيد!



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive