گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Saturday, February 8, 2014

||_Tehroon-Online_|| چطور آرایش کنید تا خوش عکس شوید



 
 
چطور آرایش کنید تا خوش عکس شوید
آرایش مخصوص عکس ,آرايش كامل ,داشتن پوستي صاف
دلایل متعددی وجود دارد که بيشتر ما از داشتن پوستي صاف و بدون ايراد محرومیم ولي هميشه آرزوي آن را داريم. كرم پودر يكي از راه‌هايي است كه مي‌تواند ما را به اين آرزو نزديك‌تر كند اما استفاده از چنین کرم‌هایی هم راز و رمزهای خود را دارد و هرکسی نمی‌تواند به این راحتی‌ها برای خودش یک پوست صاف و شفاف بسازد. در اینجا قدم‌به‌قدم با شما همراه شده‌ایم تا تمام رازها و تکنیک‌هاي انتخاب و استفاده صحیح از چنین محصولاتی را برای‌تان مطرح کنیم چون یک زیرسازی خوب می‌تواند شما را بسیار زیباتر کند و یک زیرسازی بد نه‌تنها صورت را مصنوعی نشان می‌دهد بلکه رنگ‌های آرایشی را هم بدرنگ نشان می‌دهد. البته يادتان نرود كه برای داشتن يك پوست خوب اول از همه باید با پزشک متخصص مشورت کرد.


اين مراحل را به ترتيب اجرا كنيد

كار را با پوست مرطوب شروع كنيد
قبل از آنكه سراغ مواد آرايشي‌ خود برويد بايد پوست‌تان را به خوبي بشوييد و اگر بتوانيد روي آن لايه‌برداري مختصري انجام دهيد و درنهايت هم با كرم مرطوب‌كننده مناسب با نوع پوست خودتان خشكي را كاملا دور كنيد تا پوست به راحتي پذيراي مواد آرايشي باشد.

نوع پوست‌تان را بشناسيد
اگر مي‌خواهيد دچار مشكلات پوستي نشويد هنگام انتخاب هر محصول پوستي بايد حواس‌تان باشد كه با نوع پوست شما سازگار باشد؛ مثلا كساني كه پوستي چرب  و مستعد آكنه دارند بايد سراغ محصولات فاقد چربي (oil free) بروند يا كساني كه پوست خشك و معمولي دارند بايد محصولاتي را انتخاب كنند كه حاوي مرطوب‌كننده باشد. پوست‌هاي حساس هم بايد به‌دنبال محصولات غيرحساسيت‌زا (hypoallergenic) و غیرکومدون‌زا (noncomedogenic) باشند. توضيحات كامل‌تر را مي‌توانيد در صفحه بعد  پيدا كنيد.

رنگ مناسب را چطور انتخاب كنيد؟
اگر مي‌خواهيد يك كرم‌پودر جديد بخريد نبايد رنگ آن را پشت دست امتحان كنيد چرا كه رنگ‌ آن همساني چنداني با پوست صورت ندارد. براي انتخاب اول رنگي را كه فكر مي‌كنيد با پوست شما سازگارتر است، انتخاب كنيد. بعد از تيره‌ترين تا روشن‌ترين آن را روي خط فك‌تان بگذاريد سپس زير نور طبيعي برويد و بازتاب هر كدام از آنها را چك كنيد؛ رنگي كه روي صورت شما چندان مشخص نباشد انتخاب خوبي است.

كرم‌پودرتان را همراه با فصل عوض كنيد
پوست شما در همه فصل‌ها رنگي يكسان ندارد و در برخي فصل‌ها تير‌ه‌تر است و بعضي فصل‌ها روشن‌تر از طرف ديگر رنگ پوست با سن هم تغيير مي‌كند، بنابراين نبايد انتظار داشته‌ باشيد رنگي را كه سال قبل براي‌تان مناسب بوده‌ در حال حاضر هم مناسب باشد؛ شما بايد به طور مرتب رنگ كرم‌پودرتان را با توجه به رنگ پوست‌تان تغيير دهيد تا مبادا روي پوست بيش از اندازه تيره يا روشن به نظر برسد.

سبز و بنفش انتخاب کنید
اگر روي صورت‌تان جاي زخم يا جوش يا حتي لكي وجود دارد استفاده از كرم‌هاي گريم (PRIME)  مي‌تواند براي صاف كردن و يك‌رنگ كردن پوست شما حسابي به كار آيد، كرمي كه پايه‌سبز دارد، مي‌تواند به خوبي قرمزي‌ها را بپوشاند چرا كه سبز در تضاد كامل با قرمز است. اگر هم پوستي رنگ‌پريده و بي‌طراوت داريد توصيه مي‌كنيم سراغ كرمي با پايه بنفش برويد تا كمي به پوست جان بدهد.

كانسيلر را فراموش نكنيد
شما مي‌توانيد با استفاده از كانسيلر مقدار كمتري كرم‌پودر استفاده كنيد؛ البته بايد يادتان باشد كه روي پوست، رنگ كرم‌پودر را با كانسيلر كاملا مخلوط كنيد تا مرز ميان آنها مشخص نشود.

حالا نوبت كرم‌پودر است
پشت دست شما مي‌تواند مانند پالت نقاشي عمل كند به شرط آنكه كاملا تميز باشد. بايد چند قطره از كرم‌پودر را روي پشت دست بگذاريد و بعد با برس مخصوص كرم‌پودر آرام روي آن بزنيد و رنگ را روي پوست صورت پخش كنيد؛ بايد  رنگ را دورتا دور صورت و اطراف گردن كاملا يكنواخت پخش كنيد؛ كناره‌هاي گوش را فراموش نكنيد و درنهايت با برس رنگ صورت را كاملا يكنواخت كنيد تا مبادا تكه‌اي پر رنگ يا كم‌رنگ باشد.

به صورت حجم دهيد
اگر بخواهيد يك آرايش كامل داشته‌ باشيد بايد كمي تكنيك‌هاي گريم را به كار ببريد؛ مثلا براي مشخص كردن حالت صورت مي‌توانيد با استفاده از پودري نسبتا  تيره‌تر از رنگ پوست خودتان كناره‌هاي صورت را سايه بيندازيد؛ كافي است با يك برس آرايشي مخصوص پودر كه سر آن كوچك و زاويه‌دار است  كناره‌هاي صورت و خط رويش موها را تيره كنيد، شما بايد منحني نزديك استخوان گونه و زير خط فك را به شكل عدد 3 پودر تيره بزنيد و سپس رنگ را پخش كنيد تا مرز ميان رنگ‌ها مشخص نباشد.

چه كارهايي با برنزه كننده‌ مي‌توان كرد
پودرهاي برنزه‌كننده مي‌توانند تاثيري بيشتر از آنچه شما تصورش را بكنيد، داشته ‌باشند. شما مي‌توانيد با اين پودرها درخشندگي متفاوتي به صورت‌تان ببخشيد؛ كافي است با يك برس نسبتا بزرگ آرايشي مقدار كمي از پودر برنزه‌كننده را برداريد و روي قسمت‌هايي بزنيد كه معمولا بر اثر نور خورشيد تيره مي‌شوند، يعني اطراف استخوان‌هاي گونه، قسمت پاييني بيني و كناره‌هاي صورت. با اين كار آرايش شما بسيار طبيعي‌تر جلوه مي‌كند. يادتان نرود كه رنگ‌ها را يكنواخت كنيد.

اگر مي‌خواهيد عكس بگيريد
اگر برنامه عكاسي داريد توصيه مي‌كنيم سراغ مدادها يا سايه‌هاي روشن‌كننده برويد چرا كه مي‌توانند جلوه خاصي به صورت شما بدهند؛ كمي از روشن‌كننده را در وسط بيني و در امتداد استخوان ابرو (بالاي پلك) جاي سايه‌ چشم بزنيد تا اين قسمت‌ها را برجسته‌تر نشان دهيد (در شكل اين نقاط به خوبي نشان داده شده ‌است).در نهايت هم رنگ را يكنواخت كنيد.

كدام كرم‌پودر را بخريد

کسانی که پوست براقی دارند
کسانی که پوست براق و شفافی دارند یعنی پوست‌هایی که مثل آینه می‌درخشد اما گاهی هم جوش‌های ریزی در آن دیده می‌شود بهتر است بعد از زدن ضدآفتاب مخصوص پوست از پنکیک استفاده کنند چراکه در این مواقع پنکیک هم قدرت پوشانندگی خوبی برای جوش‌ها دارد و هم این‌گونه پوست‌ها را جوان‌تر نشان خواهد داد.که البته نباید هیچ‌گاه پنکیک را دور چشم‌ها زد بلکه تنها با گذاشتن و برداشتن پد پوست را  باید کمی مات کرد.

کسانی که پوست خشک دارند
اگر پوستی خشک دارید و همیشه مجبورید آن را با انواع کرم‌های مرطوب‌کننده مرطوب نگه دارید بهتر است در بعضی موارد، نه همیشه، از پنکیک در پایان آرایش‌تان استفاده نکنید چرا که در هر سنی که باشید خشکی پوست‌تان باعث می‌شود که با پنکیک خطوط چهره بیشتر مشخص شود، راه بهتر آن است که پس از استفاده از ضدآفتاب مخصوص پوست‌تان تنها از یک کرم پودر خوب استفاده کنید و در صورتی که دوست داشتید پوست‌تان مات دیده شود کرم‌‌‌پودر مات بخرید و روی ضدآفتاب‌تان بزنید.

اگر پوستی کدر دارید
اگر پوستی کدر و دارای جوش و همین‌طور لک‌های به‌جا مانده از جوش دارید، ابتدا ضدآفتاب فاقد چربی خود را بزنید، سپس از یک کرم‌پودر خوب که قابلیت پوشانندگی خوبی دارد، استفاده کرده و تمام نقاط پوست را با آن بپوشانید و با حرکت آرام ضربه زدن آن را خوب روی پوست بخوابانید و در پایان کار آرایش هم پد یا همان ابر پنکیک را برداشته و با حرکت گذاشتن و برداشتن روی پوست، آن را کمی از براقی به ماتی برسانید. باز هم در نظر داشته باشید که پد را اطراف چشم‌ها نمالید.
 
صابون سفید کننده پوست 7 کاره
محصول بهداشتي بسيار عالي براي پوست
داراي مجوز و تاييديه بهداشت ايران
كاملا آزمايش شده زير نظر متخصصان پوست و زيبايي
با  صابون 7کاره احساس زيبايي و طراوت را از همان ابتداي روز داشته باشيد
بدون رنگ,بدون ماده حساسيت زا و با كمترين مقدار مواد نگهدارنده
قيمت : 15480تومان
قيمت : 12900
تومان
خريد پستي           خريد پستي
برطرف کننده عیوب صورت , جلوگیری از چروک صورت , روشن کننده پوست
تقویت پوست , جلوگیری از پیری زود رس پوست, رفع خراش و روزنه های پوست
جوان كننده پوست  
 نرم كننده و مرطوب كننده 24 ساعته پوست
 حاوي عصاره مواد طبيعي براي تاثير معجزه آسا
 نتيجه اعجاب انگيز آنرا در مدت زماني بسيار كوتاه تا حدي كه خودتان نيز باورتان نميشود مشاهد خواهيد نمود
بهترين لباس شما ، پوست شماست...
زيبايي را دستتان داشته باشيد و پوستتان را دوست بداريد و مجددا آن را ترميم كنيد
برنامه اي ساده و مناسب براي داشتن پوستي روشن و بدون لك
بازسازي و جوان سازي پوست ,رفع چين و چروك
پوستي با طراوت و شاداب داشته باشيد
 ديگر نگران سلامت، زيبايي و درخشان بودن پوست صورتتان نباشيد!!!
جلوگيري از ايجاد چين و چروك صورت
با استفاده مداوم اين صابون شما تفاوت عمده اي را احساس خواهيد كرد.
قيمت : 15480تومان
قيمت : 12900
تومان
خريد پستي           خريد پستي
بخوردادن سبب پاكسازی عمیق منافذ پوست می شود و گرد و غبار ذرات اضافی چربی را می زداید، وضعیت خونرسانی پوست را بهبود می بخشد و پوست را برای پاكسازی عمیق توسط تركیبات ویژه آماده می كند.
پنج راز زیبایی پوست:
1-ابوعلی سینا در كتاب قانون در مورد زیبایی پوست صورت آورده است: بدان كه تا خون بیشتر به سوی پوست آید صفا و روشنی و سرخی مطبوع و زیبایی پوست بیشتر می شود.
2-پوست را مرتب تمیز كنید روش زیر را سه بار در هفته برای زدودن سلول های مرده پوست انجام دهید.
3-بخوردادن سبب پاكسازی عمیق منافذ پوست می شود و گرد و غبار ذرات اضافی چربی را می زداید، وضعیت خونرسانی پوست را بهبود می بخشد و پوست را برای پاكسازی عمیق توسط تركیبات ویژه آماده می كند.
4-كمپرس كردن وسیله مناسبی برای جداكردن اتصالات سست لایه شاخی و مرده پوست می شود. این روش برای پوست های خشك و حساس بهتر از بخوردادن است، ابتدا آب را بجوشانید سپس پودر بخور را اضافه كنید و ۵دقیقه در ظرف را ببندید و سپس محتوی ظرف را از صافی عبور داده و در ظرف دیگر بریزید و سپس با یك حوله نرم و تمیز یا یك پارچه نخی كاملا تمیز كه در آن ۲سوراخ برای چشمها باز كرده اند كه آن را به محلول آغشته كنید و كمی آن را فشار دهید حوله را روی صورت بگذارید و به پشت دراز بكشید. تمركز و تنفس آرام و عمیق به پوست شما آرامش بیشتر می دهد.
5-ماسك جوانه گندم علاوه بر پیلینگ، ماسك شاداب كننده پوست می باشد. جوانه گندم را در ظرفی ریخته و آن را آسیاب كرده یا خرد كرده و شیر یا ماست را آرام آرام به آن اضافه كنید و
پس از بخور دادن پوست ماسك را با حركات دورانی و از پایین به بالا روی پوست می مالیم و با حركات چرخشی ماساژ می دهیم و سپس ده دقیقه قطعات خشك آن را از روی پوست برداشته، پوست را شستشو دهید.
 
محتوای پکیج کالا : ۱ عدد/ قاب / پکیج/
تولید :MADE IN P.R.C
وزن:135 gr
زیر گروه کالا : بهداشتی و آرایشی
طریقه پوست: پوست را با اب خیس نمایید صابون را به پوست بزنید و ماساژ دهید بعد با اب به طور کامل شستشو دهید
 
 
صابون 7 كاره تاچ مي
[i]
محصول بهداشتي بسيار عالي براي پوست
قيمت: 12900  تومان 
آرایشی و بهداشتی
[t] [k]
 
 
وكس گياهي ويژه صورت
[i]
از بين برنده تضميني موهاي زائد صورت
قيمت: 24500  تومان 
آرایشی و بهداشتی
[t] [k]
 
 
پكيج آنتي هموروائيد كاستلينا
[i]
بهبودی کامل بیماری هموروئید کمتر از سه روز
قيمت: 89000  تومان 
آرایشی و بهداشتی
[t] [k]
 
 
ست طراحي ناخن salon expres
[i]
استفاده کاملا آسان در کمترین زمان
قيمت: 21900  تومان 
آرایشی و بهداشتی
[t] [k]
 
 
استيكر ناخن Easy step
[i]
بدون نیاز به چسب و یا هر وسیله دیگر ناخن هایی زیبا داشته باشید
قيمت: 9500  تومان 
آرایشی و بهداشتی
[t] [k]
 
 
اسپري هايلايت
[i]
در كمترين زمان و با راحتترين روش موهايتان را رنگ كنيد
 
قيمت: 12900  تومان 
آرایشی و بهداشتی
[t] [k]
 
 
ژل زناشويي ويژه آقايان
[i]
محصولی فوق العاده برای تحكيم پيوند زناشويي
قيمت: 39000  تومان 
آرایشی و بهداشتی
[t] [k]
 
 
نمك زيبايي
[i]
لايه‌بردار، از بين برنده سلول‌هاي مرده، بازسازي سلول‌هاي جديد
قيمت: 15500  تومان 
آرایشی و بهداشتی
[t] [k]
 
 
ژل زناشويي ويژه آقايان تاخيري
[i]
قيمت: 29500  تومان 
آرایشی و بهداشتی
[t] [k]
 
 
ناخن ژله اي لاك مات
[i]
ناخن مصنوعی بدون نياز به چسب ناخن
قيمت: 7000  تومان 
آرایشی و بهداشتی
[t] [k]
 
 
تاتو طراحي سايه چشم
[i]
با اين محصول چشماني جذاب و گيرا خواهيد داشت
قيمت: 12500  تومان 
آرایشی و بهداشتی
[t] [k]
 
 
پولك فرنچ ناخن 12رنگ
[i]
جديدترين در دنياي مد و فشن
قيمت: 29000  تومان 
آرایشی و بهداشتی
[t] [k]
 
 
ست مانيكور
[i]
برترين محصول آرايشي سال 2013
قيمت: 12900  تومان 
آرایشی و بهداشتی
[t] [k]
 
 
گچ مو Hot huiz
[i]
جذاب ترين و زيبا ترين رنگ مو براي همه افراد
قيمت: 33000  تومان 
آرایشی و بهداشتی
[t] [k]
 
 
مهر طراحي روي ناخن
[i]
همه محو دست هاي زيباي شما خواهند شد
قيمت: 6000  تومان 
آرایشی و بهداشتی
[t] [k]
 
 
اكليل فرنچ ناخن سه بعدي
[i]
برترين محصول آرايشي سال 2013
قيمت: 29500  تومان 
آرایشی و بهداشتی
[t] [k]
 
 
تاتو موقت شيمر
[i]
تاتو فوق العاده آسان در عرض چند دقيقه
قيمت: 19500  تومان 
آرایشی و بهداشتی
[t] [k]
 
 
لاك مخملي
[i]
جديدترين لاك در دنياي مد و فشن
قيمت: 14900  تومان 
آرایشی و بهداشتی
[t] [k]
 
بيگودي جادويي Magic Leverag
[i]
با اين بيگودي هاي جادويي جديد به يك سوپر مدل تبديل خواهيد شد.
قيمت: 21900  تومان 
آرایشی و بهداشتی
[t] [k]
 
ماسك لايه بردار face 2 face
[i]
پوستي لطيف و زيبا داشته باشيد
قيمت: 15900  تومان 
آرایشی و بهداشتی
[t] [k]
 
 
لاك شبرنگ
[i]
در ميهماني هاي شبانه بدرخشيد.
قيمت: 7900  تومان 
آرایشی و بهداشتی
[t] [k]
 
 
پكيج ضد چروك Oriflame
[i]
سال ها را به عقب برگردانيد چروك ها را برطرف كنيد
قيمت: 49000  تومان 
آرایشی و بهداشتی
[t] [k]
 
 
اسپري ضد جوش
[i]
از بين برنده جوشهاي بدن و صاف كننده پوست
قيمت: 29500  تومان 
آرایشی و بهداشتی
[t] [k]
 
 
بدنساز همراه
[i]
با اين وسيله ديگر نيازي به هيچ يك از وسايل گران قيمت بدنسازي را نداريد
قيمت: 21900  تومان 
آرایشی و بهداشتی
[t] [k]
 
موكن Tweeze
[i]
موكن Tweeze يك وسيله براي اصلاح موهاي زائد است
 
قيمت: 23000  تومان 
آرایشی و بهداشتی
[t] [k]
 
 
كرم ضدجوش 4كاره valensey
[i]
درمان جوشهاي ريز و بدخيم محصول بهداشتي بسيار عالي براي پوست
قيمت: 39500  تومان 
آرایشی و بهداشتی
[t] [k]
 
 
لاك لب
[i]
فقط و فقط در عرض چند ثانيه  لب هاي پر حجم و جذاب داشته باشيد
قيمت: 17500  تومان 
آرایشی و بهداشتی
[t] [k]
 
 
كرم گونه گذار مرواريد
[i]
باعث ليفتينگ و فرم دهي به پوست صورت مي شود
قيمت: 49000  تومان 
آرایشی و بهداشتی
[t] [k]
 
كرم آبرسان و شفاف كننده Donse
[i]
به پوست صورت هم لطافت و نرمي مي بخشد و هم باعث شفافيت ان مي شود
قيمت: 15900  تومان 
آرایشی و بهداشتی
[t] [k]
 
ژل جادويي افزايش قد
[i]
به راحتي و با جديدترين روش ها قد شما بلند مي شود
قيمت: 19900  تومان 
آرایشی و بهداشتی
[t] [k]
 


__._,_.___


~~~~~~~~~ Tehroon-Online-Group ~~~~~~~~
~~~~~~> THE BIGGEST GROUP IN IRAN <~~~~~~
________________________________________________________

__000000___00000
_00000000_0000000
_0000000000000000
__00000000000000
____00000000000
_______00000
_________0
Tehroon Online
________*__000000___00000
_______*__00000000_0000000
______*___0000000000000000
______*____00000000000000
Tehroon*____00000000000
________*______00000
_Online___*_____ 0
_000000___00000___*
00000000_0000000___*
0000000000000000____*
_00000000000000_____*
___00000000000_____*
______00000_______*
Tehroon Online  *
________*__000000___00000
_______*__00000000_0000000
______*___0000000000000000
______*____00000000000000
______*______00000000000
_______*________00000
________*_________0
Tehroon__*________*
__________*_______*
_Online____*
___________*____*
____________*___*
_____________*__*
_______________**
Tehroon Online _*


http://groups.yahoo.com/group/Tehroon-Online-group/join
http://groups.yahoo.com/group/Tehroon-Online-group/join
_______________________________________________________

~~~~~~~~~ Tehroon-Online-Group ~~~~~~~~
~~~~~~> THE BIGGEST GROUP IN IRAN <~~~~~~




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive