گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Friday, March 5, 2010

[Tehroon-Online] ::Download Jadid Tarin Narmafzar Haye Ro0oz::



 
Send Pm Mehrad
Send Pm  Hamed

Your Advertisement

::دانلود جدیدترین نرم افزارهای روز 10 بهمن ماه 88::

 

Corel VideoStudio Pro X3 - نرم افزار میکس و مونتاژ ویدئویی ویدئو استودیو ورژن 13

Corel VideoStudio Pro X3 - نرم افزار میکس و مونتاژ ویدئویی ویدئو استودیو ورژن 13

نرم افزار مالتی مدیا VideoStudio Pro X3 عملیات ساخت فیلم را قدرت داده و محیط مناسب برای خلاقیت را ایجاد کرده است. این نرم افزار ویرایش فیلم HD با قالب های حرفه ای، جلوه هایی با کیفیت استودیو، عنوان های زیبا شده و انتقال های (transition) آرام و دلنواز به کار شما سرعت میدهد. گردش کار خود با شتابگرهای GPU و پشتیبانی از CPU های چند هسته ای Intel برای سرعت ویرایش و پرداخت (render) زیاد طراحی شده است تشدید کنید. در محیط Express Edit کلیپ های ویدویی خود را به سرعت منتاژ کرده و با استفاده از ابزارهای حرفه ای ویرایش کنید. سپس میتوانید ویدئو ساخته شده را در YouTube, Facebook, Vimeo, DVD, AVCHD و Blue-ray، iPod, PSP و غیره ذخیره و به اشتراک بگذارید. هم اکنون از دانلود این نرم افزار دانلود رایگان فری دانلود لذت ببرید.

Tehroon-Online.Com


Duplicate File Cleaner 2.5.2.141 - نرم افزار کاربردی پاک کردن فایل های تکراری

Duplicate File Cleaner 2.5.2.141 - نرم افزار پاک کردن فایل های تکراری

Duplicate File Cleaner ابزاری قدرتمند و حرفه ای است که کابر با استفاده از آن می تواند فایل های تکراری عکس، آهنگ و ایمیل های Outlook را پیدا و پاک سازی کند. مزایای این نرم افزار کاربردی شامل سرعت بالا در اسکن و پاکسازی فایل های عکس، آهنگ و ایمیل های Outlook، مدیریت آسان فایل های تکراری، کاهش زحمت پشتیبان گیری، افزایش فضای هارد دیسک، صرفه جویی در زمان و افزایش راندمان شبکه می شود. فایل های تکراری باعت اشغال فضای زیاد هارد، کاهش سرعت و سخت کردن پشتیبانگیری می شود. این نرم افزار با پیدا و پاک کردن فایل های تکراری، سرعت و فضای هارد شما را افزایش می دهد.

Tehroon-Online.Com


Error Repair Professional 4.1.3 - نرم افزار تعمیر خطا های سیستم

Error Repair Professional 4.1.3 - نرم افزار تعمیر خطا های سیستم

سیستم عامل کامپیوتر شخصی خود را با استفاده از نرم افزار بهینه سازی Error Repair Professional بدون اشکال و همیشه روان نگه دارید و برای ثابت نگه داشتن عملکرد آن را اسکن، تشخیص، پاک سازی و تعمیر خطا های احتمالی تنها با یک کلیک کنید. با چند مرحله ساده این نرم افزار رجیستری را از هر درایه نامعتبر لیستی از خطاهای رجیستری به شما نشان خواهد داد. بعد از آن شما می توانید آیتم های انتخابی را پاک کرده یا به صورت اتوماتیک آن ها را تعمیر کنید. رجیستری ویندوز مرکز عصبی کامپیوتر شما بوده و مشکلات رجیستری می تواند باعث مشکلات بسیار و خطا های زیادی در سیستم شما شود. این مشکلات می تواند به دلایل زیادی شامل پاک کردن برنامه های با با یک uninstall ضعیف، درایور های خراب یا قدیمی، حذف نادرست فایل ها و برنامه های خودکار اجرا که فایل های اصلی آن از بین رفته باشد. با استفاده منظم از نرم افزار تعمیرکار سیستم به تعمیر ویندوز و رفع اشکالات رجیستری ویندوز پرداخته تا نه تنها سیستم دارای پایداری بیشتری شود بلکه به بوت سریع سیستم نیز کمک می کند.
رجیستری ویندوز یک بانک اطلاعاتی قوی برای ذخیره تنظیمات و گزینه های سیستم عامل است. همچنین تنظیمات و اطلاعات مهم سخت افزار، نرم افزار، کاربران و الویت های PC شما می باشد. هر زمان که کاربری تغییراتی را در کنترل پنل ایجاد می کند یا فایل ها انجمن، کنترل دسترسی سیستم و یا نصب نرم افزار ها را که انجام می دهد تغییرات مستقیما در رجیستری ذخیره می شود. سایت دانلود نرم افزار رایگان این برنامه تعمیرکار سیستم عامل را برای حفظ ویندوز شما در مدت طولانی با حجم کم تهیه دیده و در اختیار قرار داده است.

Tehroon-Online.Com


Easy Plan Pro 1.1.29.2 Portable - نرم افزار نقشه کشی ساده

Easy Plan Pro 1.1.29.2 Portable - نرم افزار نقشه کشی ساده

بسیاری از برنامه های نقشه کشی طراحی کامپیوتری برای معماران و مهندسان ایجاد و توسعه پیدا کرده اند. اما این برنامه های بسیار محبوب، در یادگیری و کار بسیار سخت و پیچیده هستند. از این رو سایت نرم افزار دانلود رایگان برنامه Easy Plan Pro را تهیه دیده که برای طراحی حرفه ای ساده و سریع تهیه دیده شده که با آن می توان طراحی های واضح و دقیقی از نقشه کشی ساختمان و نقشه کشی معماری بدست آورد.
همچنین Help برنامه و پشتیبانی آنلاین آن نمی گذارد تا سوال بی پاسخ و یا مشکلی برای شما غیر قابل حل باشد. همچنین با ابزار فکس این امکان را می دهد تا نقشه کشیده شده را هر جای دنیا که می خواهید فکس یا آن را با پیوست به ایمیل ارسال کنید. خروجی نقشه برای ذخیره شدن می تواند DXF و یا bitmap باشد.

Tehroon-Online.Com


Universal Maps Downloader 5.8 - نرم افزار دانلود نقشه جهانی

Universal Maps Downloader 5.8 - نرم افزار دانلود نقشه جهانی

حتما با یکی از نرم افزار کاربردی ها مانند گوگل ارت یا سایت هایی که نقشه های جهان را به نمایش می گذارند مانند گوگل مپ، یاهو مپ و ... بر خوردید. اما این امکان وجود ندارد که بتوانید بخشی از نقشه را که نیاز دارید بر روی کامپیوتر خود ذخیره کنید. سایت دانلود نرم افزار رایگان با معرفی نرم افزاری کم حجم و مفید این امکان را به شما می دهد تا با دادن مختصات جغرافیایی به آن شروع به دانلود آن بخش از کره زمین مانند نقشه تهران یا نقشه ایران و جهان بر روی کامپیوتر خود از یکی از سایت های معروف کنید.
نرم افزار دانلود نقشه جهان ابزاری ساده و کارامد است که برای دانلود تکه های عکس کوچک کاشی مانند از نقشه گوگل، نقشه یاهو، زمین مجازی نقشه مایکروسافت و نقشه OpenStreet به شما کمک می کند. تمام تصاویر دریافتی کوچک بر روی هارد دیسک شما ذخیره می شود. شما می توانید نقشه های دریافتی را توسط بخش Maps Viewer بخش بخش و یا توسط ابزار Maps Combiner به صورت یکپارچه در یک فایل BMP بزرگ مشاهده کنید.

Tehroon-Online.Com


MP3 Scary Mobile Ringtones - آهنگ زنگ موبایل ترسناک

MP3 Scary Mobile Ringtones - آهنگ زنگ موبایل ترسناک

یکی از تاثیرگذار ترین دلایل ترسناک بودن فیلم ها را می توان تنظیم صدا و افکت های صوتی دانست که تن بدن بیننده را با وارد کردن شوک صدا میلرزاند. سایت موبایل دانلود رایگان نرم افزار یک مجموعه فوق العاده از تیکه های فیلم، آهنگ و افکت های صوتی فراهم دیده که با هر زنگ موبایل شما اطرافیان را خواهد ترساند. این تیکه صدا ها همراه با آهنگ شامل آهنگ مرموز، خنده های تمسخر آمیز، صدای در، جیغ، صدای داد و فریاد دسته جمعی، سوراخ کردن دندان و استخوان، حیوانات وحشی، خرناس های خشمگین و دیگر صداهای عجیب و خف ناک در یک بسته 24 تایی با فرمت MP3 و کیفیت 128 Kbps موجود می باشد. این مجموعه زنگ موبایل را که در اندازه های مختلف زمانی تهیه دیده شده را می توانید به عنوان زنگ اس ام اس و یا آهنگ موبایل گوشی همراه خود استفاده کنید.

Tehroon-Online.Com


ImTOO HD Video Converter 5.1.26.1225 - نرم افزار تبدیل فایل های ویدئویی HD به سایر فرمت ها

ImTOO HD Video Converter 5.1.26.1225 - تبدیل فایل های ویدئویی HD به سایر فرمت ها

ImTOO HD Video Converter ابزاری قدرتمند برای تبدیل فرمت فایل و encode فایل HD برای تبدیل فایل های ویدئویی HD شامل HD AVI, MKV, HD H.264/AVC, AVCHD (.mts, .m2ts), HD Quick Time, HD MPEG-4 (TS), HD ASF طراحی و ساخته شده است. علاوه بر این این نرم افزار قابلیت تبدیل فایل های ویدئویی به فایل های صوتی به فرمت های MP3, WMA, WAV, M4A, AAC, AC3 audio و حتی عکس را دارد. و حتی می تواند فایل های ویدوئویی از عکس های با فرمت JPG, GIF, PNG و BMP بسازد ImTOO HD Video Converter از فرمت های ویدئو HD (720p, 1080p) شامل HD AVI, HD H.264/AVC, AVCHD (.mts, .m2ts), HD Quick Time, HD MPEG-2 TS, HD MPEG-4 TS, HD WMV و غیره پشتیبانی می کند علاوه بر تبدیل ویدئو ها به صورت HD از قابلیت تبدیل HD به AVI, MPEG, MP4, ASF, MOV, RMVB, WMV, DivX, XviD, 3GP, RM و همچنین به فایل های صوتی و عکس شامل MP3, WMA, WAV, M4A, AAC, JPG, PNG, GIF و غیره پشتیبانی می کند. این نرم افزار میتواند به عنوان تبدیل کننده HD به iPod, iPhone, Apple TV, PSP, PS3, Xbox و برعکس عمل کند.

Tehroon-Online.Com


Internet Download Manager 5.18 Build 7 - نرم افزار مدیریت دانلود فایل

Internet Download Manager 5.18 Build 7 - نرم افزار مدیریت دانلود فایل

نرم افزار مدیریت دانلود از اینترنت یک شتاب دهنده دانلود توانمند می باشد که با تقسیم هوشمندانه فایل پویا به چند قسمت و تکنولوژی دانلود چند تکه مطمئن فایل ها برای تسریع در عمل دانلود استفاده می شود. بر خلاف دیگر نرم افزار های شتاب دهنده و مدیریت دانلود که فایل ها را قبل از انجام دانلود به بخش های مختلف تقسیم می کنند، نرم افزار قدرتمند Internet Download Manager بخش های دانلود شده فایل ها را به صورت پویا در طول عمل دانلود پردازش می کند. IDM از اتصالات اینترنت در دسترس دوباره استفاده می کند تا نیازی به اتصالات اضافی نباشد و با قابلیت لاگین کردن در سایت ها امکان سرعت بیشتر و بهتر دانلود را فراهم می کند.

Internet Download Manager 5.18 Build 7 قابلیت پشتیبانی از سرور های نماینده(پروکسی)، پروتکل های ftp و http، فایروال ها، ریدایرکت، کوکی ها، اختیار ها، پردازش محتوای فایل های صوتی MP3 و تصویری MPEG را داراست. IDM به طور کامل قابلیت پشتیبانی نرم افزار های مرورگر اینترنت اکسپلورر، نت اسکیپ، ام اس ان اکسپلورر، AOL، اپرا، موزیلا فایر فاکس، مرورگر آوانت، MyIE2 و دیگر مرورگر های معروف جهان برای به کار گیری اتوماتیک دانلود را دارد. راحتی کار با کشیدن و رها کردن فایل یا استفاده از خط فرمان آی دی ام نیز برای دانلود امکان پذیر است. IDM امکان اتصال به اینترنت در زمان تعیین شده و دانلود فایل مورد نظر شما و دست کشیدن از کار و حتی خاموش کردن کامپیوتر در زمان اتمام دانلود را می دهد.

دیگر خصیصه های نرم افزار چند زبانه بودن، پیش نمایش فایل های فشرده، بخش بندی فایل های دانلود شده، زمانبندی، تولید صدا در زمان روی دادن رخداد ها، پشتیبانی از HTTPS، پردازش و تولید صف دانلود، فایل help به صورت html و آموزشی، جلوگیری از افزایش ویروس دانلود شده بعد از اتمام، دانلود تصاعدی با سهمیه بندی ( مناسب برای ارتباط های اینترنت که از انواع سیاست های دسترسی منصفانه یا FAP مانند Direcway, Direct PC, Hughes و ...) استفاده می کنند، شتاب دهنده دانلود داخلی و بسیاری از کارایی های مفید دیگر می باشد.

سایت نرم افزاری دانلود رایگان به شما کاربران گرامی برای دانلود فایل های این سایت این نرم افزار پر کاربرد، مفید و کم حجم را پیشنهاد می کند. به راحتی فایل های مورد نیاز خود از سایت ما در نرم افزار IDM اضافه کنید و در هر زمان که می خواهید دانلود کرده، قطع ارتباط کنید و در زمان های دیگر به دانلود از ادامه فایل بپردازید تا بتوانید فایل ها را کامل و بدون هیچ مشکلی استفاده کنید.

Tehroon-Online.Com


FDL New Mobile Ringtones Pack 4 - سری چهارم زنگ موبایل جدید

FDL New Mobile Ringtones Pack 4 - سری چهارم زنگ موبایل جدید

با توجه به استقبال بی نظیر از سری زنگ های موبایل سایت دانلود رایگان که تمام و کمال توسط تیم دانلود رایگان جمع آوری و گلچین شده است توسط کاربران, بر آن شدیم تا سری چهارم از این زنگ خور موبایل های بسیار شنیدنی و جذاب را انتشار دهیم. این سری شامل 20 زنگ موبایل با فرمت mp3 است که همگی از جدیدترین زنگ موبایل های هفته اخیر است. امیدواریم از دانلود رایگان این زنگ موبایل تلفن همراه لذت ببرید.

Tehroon-Online.Com

شاد باشید و همیشه لبخند بزنید!

نظرات خود را برای ما ارسال کنید!

 
Click Here To Join Tehroon-Online

Your Advertisement

Your Advertisement
Ham3d Your Advertisement

All Right Reserved By Tehroon-Online



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive