گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Sunday, January 31, 2016

||_Tehroon-Online_|| 10 گوشی برتر سال؛ تبلیغ یا واقعیت؟



آرشیو         فروشگاه         ارتباط با ما          
 
  
   
 
10 گوشی برتر سال؛ تبلیغ یا واقعیت؟
 
همه ساله با نزدیک شدن به پایان سال میلادی و در آستانه ورود به سال جدید، بازار بررسی اتفاقات و رویدادهای مهم در طول یک سال گذشته به شدت رونق می یابد. بر اساس این روال معمولا مهمترین حوادث سیاسی و جدیدترین یافته های علمی از منظر میزان اهمیت و تاثیرگذاری آنها بر زندگی انسان ها مورد نقد و بررسی قرار می گیرند، دستاوردهای جدید شناسایی شده و پیش بینی هایی در رابطه با آینده آنها صورت می گیرد.
 

پیشرفت تکنولوژی نیز از جمله مواردی است که در طول یک سال به دقت رصد می شود و بر این اساس حدس و گمان هایی در رابطه با آینده آن مطرح می شود اما آنچه ارزش این بررسی ها را تعیین می کند، جایگاه کسانی است که در این زمینه به اظهارنظر می پردازند. بدین معنا که هر اظهارنظری که در رسانه ها و سایت های مختلف مطرح می شود لزوما قابل اعتماد نیست و عوامل زیادی بر صحت و سقم آن تاثیرگذار است.

 
10 گوشی برتر سال...؛ تبلیغ یا واقعیت؟
 

به همین ترتیب، مدتی است که طبقه بندی برترین گوشی های هوشمند نیز به سنتی هر ساله تبدیل شده است و با نزدیک شدن به پایان سال میلادی، لیستی از گوشی های برتر از سوی سایت ها و رسانه 9های مختلف اعلام می شود به طوری که عنوان «برترین گوشی های سال...» به تیتری آشنا و تکراری تبدیل شده است.

ما نکته ای که در این میان نامانوس و غیرتکراری به نظر می رسد، ترتیب و نوع گوشی های هوشمند قرار گرفته در این لیست ها است که گاهی تفاوت های فاحشی در آنها به چشم می خورد و ناخودآگاه این سوال را در ذهن کاربر ایجاد می کند؛ افرادی که اقدام به گردآوری این برتری ها کرده اند، مشخصا چه ملاک هایی برای معرفی برترین گوشی ها در نظر داشته اند که در اغلب موارد به نتیجه گیری های متفاوتی رسیده اند.

بررسی این موضوع از آن جهت اهمیت دارد که گاهی ممکن است این رتبه بندی ها ملاک انتخاب کاربران قرار گرفته و سبب سردرگمی آنها شود چرا که گاهی تفاوت تا جایی است که یک گوشی هوشمند در لیست یک سایت خارجی صدرنشین می شود، در حالی که همین گوشی حتی به لیست طبقه بندی در سایتی دیگر اصلا راه نمی یابد!

از آن عجیب تر این که گاهی گوشی هایی که با استقبال قابل توجهی روبرو نشده اند، رتبه های خوبی در برخی طبقه بندی ها به خود اختصاص داده اند. این تفاوت ها این سوال را در ذهن به وجود می آورد که به راستی چه ملاک هایی در این رتبه بندی ها مد نظر قرار می گیرند و اصولا تا چه حد می توان به آنچه که به عنوان لیست برترین ها معرفی می شود، اعتماد کرد و آن را ملاکی برای بررسی عملکرد یک شرکت گوشی ساز و خرید یک محصول قرار داد؟

آیا ملاک خاصی برای رتبه بندی گوشی ها وجود دارد؟

گوشی های موبایل نیز مانند سایر ابزارهای فناورانه از معیارهایی برای مقایسه برخوردار هستند. کما اینکه همزمان با ورود گوشی های جدید به بازار، مشخصات فنی آنها نیز توسط کمپانی سازنده منتشر می شود و در اختیار کاربران قرار می گیرد.

 با توجه به این مشخصات کاربران می توانند تا حدودی عملکرد سخت افزاری و نرم افزاری گوشی مورد نظر را بررسی کرده و آنها را با یکدیگر مقایسه کنند. البته مدتی است که برخی کمپانی ها با دستکاری در اعداد و افزایش تعداد هسته ها یا بالا بردن عدد مگاپیکسل در دوربین ها و یا افزایش رزولوشن صفحه نمایش وارد جنگ اعداد و ارقام شده و از این راه تلاش می کنند تا گوی سبقت را از رقبا بربایند.

به این ترتیب که حداقل روی کاغذ مشخصات فنی بهتری نسبت به سایرین ارائه دهند اما با افزایش آگاهی کاربران، این رویه دیگر چندان کارساز نیست چرا که به تجربه ثابت شده است که خریداران هوشیار، بیش از آنکه به اعداد و ارقام توجه کنند، عملکرد واقعی یک گوشی را ملاک انتخاب خود قرار می دهند.

 
10 گوشی برتر سال...؛ تبلیغ یا واقعیت؟
 

اما به شکل طبیعی آنچه عملکرد خوب گوشی هوشمند، برای کمپانی سازنده اش را به ارمغان می آورد، افزایش میزان فروش است که خود می تواند ملاک خوبی در ارزیابی موفقیت گوشی مورد نظر به شمار آید. در حقیقت مجموعه 9عواملی که فروش خوب گوشی را رقم می زند می تواند به عنوان ملاک و معیاری برای انتخاب گوشی های برتر در نظر گرفته شود.

طراحی و کیفیت ساخت، قدرت باتری، سرعت و قدرت سخت افزار، روان بودن و کارآمدی نرم افزار، کیفیت صفحه نمایش و اندازه گوشی از جمله عواملی هستند که در جلب نظر کاربران سهیم هستند اما در اغلب موارد به تنهایی منجر به انجام خرید از طرف کاربر نمی شوند. آنچه عامل تعیین کننده در این مواقع به حساب می آید سیاست قیمت گذاری کمپانی ها است که تاثیر مستقیم بر افزایش میزان فروش دارد. بنابراین میزان فروش می تواند یک یاز عوامل موثر در موفقیت گوشی و کسب رتبه بالا در طبقه بندی های مربوطه شود.

علاوه بر میزان فروش، فاکتور دیگری که می تواند یک گوشی را در لیست برترین ها قرار دهد، نوآوری در تکنولوژی و طراحی است. در این قبیل گوشی ها علاوه بر هزینه ساخت، مبالغ هنگفتی نیز برای تحقیقات در زمینه ارائه فناوری جدید صرف شده است و همین موضوع بر قیمت نهایی گوشی تاثیر گذاشته و باعث افزایش مبلغ تمام شده می شود، به همین دلیل ممکن است بخش بزرگی از کاربران، از پس تامین هزینه این گوشی ها برنیامده و از خرید آنها صرفنظر کنند.

به همین دلیل میزان فروش آنها تا حد زیادی کاهش می یابد اما این امر هرگز مانع قرار گرفتن ایده های خلاق و نوآورانه در لیست برترین های موبایل نمی شود. نوآوری و تاثیر مثبت بر پیشرفت تکنولوژی از دیگر عوامل برتری گوشی های هوشمند است که همیشه با افزایش میزان فروش همراه نیست.

علاوه بر عوامل فوق یعنی میزان فروش و به کارگیری ایده های خلاقانه در جهت پیشرفت تکنولوژی، نمی توان از نقش سلیقه افراد در رتبه بندی گوشی های هوشمند غافل شد اما این اعمال سلیقه نباید باعث جابجایی معناداری در رتبه بندی ها شود، آن هم به شکلی که بقیه فاکتورهای سنجش کنار گذاشته شده و تنها بر اساس سلیقه عمل شود.

اما نکته غم انگیز از اینجا ناشی می شود که تفاوت فاحش در معرفی سالانه برترین های موبایل اغلب اوقات ارتباطی به ارزیابی نادرست ندارد بلکه گاهی تعمدا و با استفاده از معیارهای غیراصولی صورت می گیرد. لازم به ذکر است که در اغلب موارد به کارگیری اصول نادرست در طبقه بندی گوشی ها تصادفی نیست و برای رسیدن به اهداف خاصی طراحی شده است.

سرچشمه تفاوت در رتبه بندی گوشی ها از کجاست؟

در حقیقت می توان رد پای این اختلاف را در تفاوت در منافع منابع تعیین رتبه گوشی ها جستجو کرد. بدین معنا که برخی کمپانی ها از رسانه های مختلف به عنوان ابزار تبلیغاتی خود استفاده می کنند. در این میان پیچیده تر شدن دنیای رقابت، تاثیر خود را بر روش تبلیغات نیز گذاشته است، به طوری که اغلب کمپانی ها از روش های معمول تبلیغ مستقیم فاصله گرفته و در قالب های دیگر و به طور نامحسوس تری به تبلیغ کالاهای خود می پردازند.

یکی از این روش ها استفاده از سایت ها و رسانه های مختلف برای تهیه خبرهای تبلیغاتی است که عموما نیز مبنای درستی ندارند، بلکه طبق نظر کمپانی ها و در راستای منافع آنها تنظیم شده اند. برخی از سایت های به ظاهر خبری و اطلاع رسانی حتی متعلق به برخی برندهای گوشی ساز هستند.

 
10 گوشی برتر سال...؛ تبلیغ یا واقعیت؟
 

بر این اساس لیست برترین های سال، نیز گاهی جولانگاه کمپانی هایی می شود که به امید جای دادن گوشی های خود در میان برترین های سال، قصد دارند تا عملکرد موفق تری را از خود به نمایش بگذارند و افراد بیشتری را به خرید تشویق کنند.

این کار از روش های مختلفی صورت می گیرد. گاه این لیست ها توسط کمپانی ها در سایت های مربوط به خودشان انتشار می یابد و در مواردی دیگر افرادی که توسط شرکت های گوشی ساز به کار گرفته شده اند به تنظیم این اخبار می پردازند. البته این روش تنها در کشور ما کاربرد ندارد بلکه گاهی سایت های معتبر جهان نیز در جهت منافع خود به ارائه آمار سفارشی می پردازند و با دریافت هزینه تبلیغات، مطالب خورد نظر خود را در قالب گزارش به خورد خواننده می دهند. هر چه اعتبار این منابع بیشتر باشد احتمال ترجمه و نشر آن توسط رسانه های دیگر افزایش می یابد و به همین نسبت امکان استناد به این اطلاعات نیز افزایش می یابد.

رسانه های قدرتمند معمولا شیوه مناسب تری برای ارائه عقاید خود به خواننده و به کارگیری ذهن او در جهت منافع خود در پیش می گیرند و در مقابل مبالغ بیشتری نیز در قبال این جهت گیری دریافت می کنند اما برخی رسانه های کوچکتر که در کشور ما نیز عمدتا به این شیوه فعالیت می کنند، روش های ناشیانه تری برای ارائه تبلیغ در قالب گزارش در پیش می گیرند، به طوری که گاهی در لیست گوشی های برتر تهیه شده توسط آنها، نام دو یا سه گوشی از یک برند به چشم می خورد، در حالی که مطرح ترین پرچمدارها از برندهای دیگر راهی به این لیست نیافته اند! آن هم تنها به این جهت که هدف تبلیغات سایت مورد نظر نبوده اند.

اما دریافت وجه در مقابل تهیه گزارش های سفارشی، تنها دلیل تفاوت در رتبه بندی گوشی ها نیست، در برخی از کشورها که خود تولیدکننده گوشی های هوشمند هستند و گاهی میزبانی بیش از یک کمپانی گوشی ساز را به بر عهده دارند، معادلات تعیین برترین ها به گونه ای دیگر رقم می خورد. در این کشورها گاهی رفتار کاربران به گونه ای است که ترجیح می دهند از برندهای داخلی خرید کنند و بدین ترتیب در افزایش میزان فروش و مطرح شدن گوشی، موثر واقع می شوند. البته این نوع مطرح شدن نیز برای کاربران کشورهای مصرف کننده مثل ایران سودی ندارد.

برای مثال در تصویر موجود در این گزارش شما می توانید فهرست برترین گوشی های سال 2015 در کشور نیجریه را ببینید که شاید هیچ شباهتی به مدل های گوشی موجود در کشور ما و سلیقه کاربران ایرانی نداشته باشد. این موضوع البته در یک کشور اروپایی یا آمریکایی هم مصداق دارد و لزوما یک گوشی پرفروش معرفی شده از سوی یک سایت کانادایی به معنی بهترین پر فروش در دنیا نیست.

 
10 گوشی برتر سال...؛ تبلیغ یا واقعیت؟
 

چگونه به لیست برترین ها اعتماد کنیم؟

اگرچه با تمام این تفاسیر هستند رسانه هایی که قابل اعتماد هستند و بی طرفانه به اطلاع رسانی به خوانندگان خود می پردازند اما اگر می خواهید گوشی بعدی خود را از بین برترین ها انتخاب کنید، بهتر است دست به کار شده و لیست مخصوص به خود را تهیه کنید، برخی کمپانی ها در سال های قبل عملکرد بهتری از خود نشان داده اند و گوشی های موفق تری تولید کرده اند که مسلما در طبقه بندی های جدید، مورد توجه قرار نمی گیرند.

اما با توجه به گذشت زمان و افت قیمت احتمالی، این قبیل گوشی ها می توانند به لیست شما برای خرید اضافه شوند. فارغ از هیاهوی تبلیغاتی برخی رسانه ها، برای داشتن بهترین انتخاب، فقط کافی است به اطراف خود توجه کنید، گوشی هایی که بیشتر از همه در جامعه و در دست افراد مختلف می بینید، بی شک نمونه واقعی از برترین ها است که به دلایل  مختلف و با توجه به تطابق باغ شرایط جامعه، استفاده از آنها رواج یافته است.

از طرفی دیگر گاهی در لیست های تهیه شده در کشورهای دیگر، گوشی هایی به چشم می خورند که برخی امکانات ارائه شده توسط آنها در کشور ما قابل استفاده نیست، بنابراین گوشی مورد نظر نمی تواند برای مصر ف کننده ایرانی گوشی برتر باشد و کاربر ایرانی فقط هزینه این قابلیت های غیرقابل استفاده را می پردازد. بنابراین بهتر است برای تعیین بهترین و مناسب ترین گوشی، از منابع قابل اعتماد استفاده کنیم و با مقایسه اطلاعات آنها با یکدیگر به نتایج مطمئن تری دست یابیم.

تبديل OTG

تبديل OTG
تبديل OTG
این روزها اکثر دستگاه های موبایل و تبلت اندرویدی قابلیت اتصال انواع فلش، موس، کیبورد، پرینتر و دستگاه های جانبی از این قبیل را دارند و برای اینکه بتوانیم از این قابلیت استفاده کنیم نیاز به تبدل OTG داریم که به پورت شارژ گوشی یا تبلت وصل میشود و میتوانیم تجهیزات نامبرده شده را به OTG وصل کنیم. هم اکنون یک نمونه از بهترین و سبک ترین مبدل های OTG را به شما پیشنهاد می دهیم که نسبت به نمونه های مشابه خیلی جمع و جورتر هست و از مزایای آن می توان به بی سیم بودن (بدون کابل) و کیفیت بسیار بالای آن اشاره کرد.
11,000 تومان
 خريد پستي
 
تبديل OTG
  • بدون کابل اضافی
  • قابلیت اتصال مستقیم به گوشی موبایل
  • بسیار سبک و کوچک
  • دارای رنگ های متنوع
  • با قابلیت حمل آسان
  • جهت اتصال انواع فلش USB،موس، کیبورد، پرینتر و ... به گوشی و تبلت های اندروید
  • امکان جابجایی و انتقال فایل های صوتی و تصویری و...
  • ارسال رنگ به صورت رندوم می باشد
 
تبديل OTG
 
11,000 تومان
 خريد پستي
 
 


__._,_.___

Posted by: =?UTF-8?Q?=E2=80=AASoheila_Rajabi=E2=80=AC_=E2=80=AA?= <soheilarajabi@yahoo.com>


~~~~~~~~~ Tehroon-Online-Group ~~~~~~~~
~~~~~~> THE BIGGEST GROUP IN IRAN <~~~~~~
________________________________________________________

__000000___00000
_00000000_0000000
_0000000000000000
__00000000000000
____00000000000
_______00000
_________0
Tehroon Online
________*__000000___00000
_______*__00000000_0000000
______*___0000000000000000
______*____00000000000000
Tehroon*____00000000000
________*______00000
_Online___*_____ 0
_000000___00000___*
00000000_0000000___*
0000000000000000____*
_00000000000000_____*
___00000000000_____*
______00000_______*
Tehroon Online  *
________*__000000___00000
_______*__00000000_0000000
______*___0000000000000000
______*____00000000000000
______*______00000000000
_______*________00000
________*_________0
Tehroon__*________*
__________*_______*
_Online____*
___________*____*
____________*___*
_____________*__*
_______________**
Tehroon Online _*


http://groups.yahoo.com/group/Tehroon-Online-group/join
http://groups.yahoo.com/group/Tehroon-Online-group/join
_______________________________________________________

~~~~~~~~~ Tehroon-Online-Group ~~~~~~~~
~~~~~~> THE BIGGEST GROUP IN IRAN <~~~~~~





__,_._,___

||_Tehroon-Online_|| از بین بردن چربی های شکم در خانم ها با چند راه ساده و موثر!!



آرشیو         فروشگاه         ارتباط با ما          
 
  
   
 
از بین بردن چربی های شکم در خانم ها با چند راه ساده و موثر!!
از بین بردن چربی های شکم در خانم ها با چند راه ساده و موثر!!

 
 از بین بردن چربی های شکم برای هر خانمی که مبتلا به چاقی شکم است، به یک معضل بزرگ تبدیل شده است. با ترفندهای زیر چربی های شکم تان را با راحتی از بین ببرید.

روش های از بین بردن چربی های شکم در خانم ها

خانم‌ها معمولاً مستعد چاق شدن در نواحی ران و باسن هستند. با افزایش سن، متابولیسم بدن آن‌ها کاهش یافته و بدن چربی را بیش‌تر از هر جای دیگر در ناحیه شکم ذخیره می‌کند. از جمله سایر عوامل که باعث چاقی دور شکم می‌شود می‌توان به رژیم غذایی ناسالم، عدم تحرک، تغییرات هورمونی، ژنی و استرس اشاره کرد.
خوردن غذاهای سالم به کاهش چربی دور شکم کمک می‌کند. با آب شدن چربی در این قسمت، احتمال ابتلا به دیابت، سرطان سینه، افزایش فشار خون و بیماری قلبی نیز کاهش می‌یابد.

برای از بین بردن چربی دور شکم تان در طول روز حتماً حداقل 1200 کالری مواد غذایی را دریافت کنید

توجه داشته باشید برای لاغر شدن مجبور به محروم کردن خود از مواد غذایی نیستید. بلکه می‌توانید روزانه تنها با کاهش 500 تا 1000 کالری، سالم لاغر شده، حداقل 1200 کالری مورد نیاز بدن را دریافت نمایید.
 
 

برای از بین بردن چربی دور شکم تان یاد بگیرید چه غذاهایی برای شما مفید بوده و از چه غذاهایی باید پرهیز کنید

از کربوهیدرات‌هایی مانند میوه، سبزیجات و غلات سبوس‌دار استفاده کنید. میزان پروتئین لازم را از مرغ و ماهی دریافت کنید و به دنبال مواد دارای چربی‌های اشباع نشده مانند آجیل خام و آووکادو باشید. از خوردن غذاهای سرخ شده، شکر، مشروبات الکلی، گوشت‌های چرب، کربوهیدرات‌های ساده و چربی‌های اشباع شده و ترانس‌دار بپرهیزید.
 

برای از بین بردن چربی دور شکم تان با استفاده از ورزش استرس را از خود دور کنید

طبق تحقیقات انجام شده، چربی دور شکم در افراد میانسال می‌تواند به علت افزایش کورتیزول در بدن باشد که به علت استرس ترشح می‌شود.
 

برای از بین بردن چربی دور شکم تان چربی سوزی کنید

انجام کارهایی که باعث عرق کردن شما شود به شرطی که هر بار 45 دقیقه طول بکشد و سه بار در هفته انجام شود، متابولیسم بدن را افزایش داده و در نتیجه منجر به سوزاندن کالری و چربی در بدن می‌شود. برای این منظور می‌توانید فعالیت‌هایی مانند دویدن، شنا کردن، پیاده‌روی سریع یا دوچرخه سواری را انتخاب کنید. برای تنوع و رفع خستگی در کلاس‌های آیروبیک شرکت یا ورزش‌های گروهی را انتخاب کنید. حتی با گذاشتن یک DVD می‌توانید در خانه ورزش کنید.
 

برای از بین بردن چربی دور شکم تان با وزنه کار کنید

ترس از کار با وزنه را با این ذهنیت که عضلات برجسته‌ای پیدا خواهید کرد، کنار بگذارید. بدن شما به دلیل فقدان هورمون تستوسترون هرگز مانند آقایان حجیم نخواهد شد. سه بار در هفته با شرکت در باشگاه با وزنه کار کنید و به بدن خود فرم دهید. کار با وزنه را در مورد همه اعضاء بدن خود نه فقط عضلات معده انجام دهید. فشار وارده بر روی عضلات و باز و بسته شدن آن‌ها میزان متابولیسم بدن را در طول روز افزایش می‌دهد.
 

برای از بین بردن چربی دور شکم تان، حرکات کششی را فراموش نکنید

عضلات شکم را که در زیر چربی‌ها مانده‌اند، طوری فرم دهید که بعد از آب شدن چربی، سفت و خوش فرم باشند. از حرکات و تمرینات کششی مانند دراز و نشست و زدن آرنج به زانو استفاده کنید. این تمرینات را می‌توانید در سه روز غیرپیاپی انجام دهید چون این نرمش‌ها کمکی به لاغری نمی‌کنند و فقط عضلات را شکل می‌دهند.
 

در میزان سدیم دریافتی دقت کنید

افزایش سدیم بدن باعث نفخ و جذب و احتباس آب در بدن می‌شود. موسسه قلب آمریکا مصرف کم‌تر از 1500 میلی‌گرم سدیم در طول روز را پیشنهاد می‌کند. از مصرف غذاهای پرنمک و غنی از سدیم مانند کچاپ و هات‌داگ خودداری کنید. در عوض غذاهای خود را با ادویه‌ها، سبزی‌ها و آب مرکبات خوش طعم کنید.
 

شكم بند هات شيپر

 
شكم بند هات شيپر
شكم بند هات شيپر، گن‌هاي مخصوص تناسب اندام براي پوشش روزمره هستند كه با فناوري پارچه‌هاي هوشمند نئوتكس NEOTEX ساخته شده اند كه دماي مركزي بدن را افزايش مي دهند و به شما كمك ميكنند كه موقع پوشيدن آن در طي‌ فعاليت‌هاي روزمره عرق كنيد، عرق كنيد و باز هم بيشتر عرق كنيد.تكنولوژي پارچه‌هاي پيشرفته نئوتكس در ‌هات بلت، دماي مركزي بدن شما را در طي‌ فعاليت‌هاي روزانه، در منزل، موقع ورزش، دويدن، پياده روي با كودك و يا هر فعاليت فيزيكي‌ ديگر افزايش مي دهد. گن ‌هات شيپر را ميتوانيد در طي‌ هر فعاليتي استفاده كنيد و مهم نيست كه مشغول چه كاري هستيد.
شكم بند هات شيپر
 
دستورالعمل‌هاي شستشو:پيشنهاد ميشود كه بعد از هر بار استفاده شسته شود، مخصوصاً بعد از ورزش. در آب سرد و با استفاده از مواد شوينده نرم آن را بشوييد سپس آن را آب كشيده و خشك كنيد. شستشوي دستي‌ در آب ۳۰ درجه سانتيگراد.از خشك كن ماشين استفاده نشود.از سفيد كننده استفاده نكنيد.اتو نكشيد.آن را نپيچنيد.خارج از لباسشويي بشوييد.لباس آبگرفته و چلانده را روي بند پهن كنيد.از خشكشويي استفاده نكنيد.
قیمت: 20,000 تومان
 خريد پستي
 
شكم بند هات شيپر
شكم بند هات شيپر
شكم بند هات شيپر
  • آسانترين و سريع ترين راه براي رسيدن به تناسب اندام ايده آل
  • آب كردن چربي هاي شكم در كوتاه ترين زمان
  • بدون هيچ گونه عوارض
  • دارای سایز بندی (M,L,XL,2XL)
  • دور كمر را تنگ و باريك مي‌كند
  • دماي مركزي بدن شما را افزايش ميدهد.
  • سلامتي‌ عمومي بدن شما را بهبود مي‌بخشد
  • همه چيز براي خوش اندام بودن در اين شکم بند خلاصه شده است
 
شكم بند هات شيپر
قیمت: 20,000 تومان
 خريد پستي
 
 
 


__._,_.___

Posted by: =?UTF-8?Q?=E2=80=AASoheila_Rajabi=E2=80=AC_=E2=80=AA?= <soheilarajabi@yahoo.com>


~~~~~~~~~ Tehroon-Online-Group ~~~~~~~~
~~~~~~> THE BIGGEST GROUP IN IRAN <~~~~~~
________________________________________________________

__000000___00000
_00000000_0000000
_0000000000000000
__00000000000000
____00000000000
_______00000
_________0
Tehroon Online
________*__000000___00000
_______*__00000000_0000000
______*___0000000000000000
______*____00000000000000
Tehroon*____00000000000
________*______00000
_Online___*_____ 0
_000000___00000___*
00000000_0000000___*
0000000000000000____*
_00000000000000_____*
___00000000000_____*
______00000_______*
Tehroon Online  *
________*__000000___00000
_______*__00000000_0000000
______*___0000000000000000
______*____00000000000000
______*______00000000000
_______*________00000
________*_________0
Tehroon__*________*
__________*_______*
_Online____*
___________*____*
____________*___*
_____________*__*
_______________**
Tehroon Online _*


http://groups.yahoo.com/group/Tehroon-Online-group/join
http://groups.yahoo.com/group/Tehroon-Online-group/join
_______________________________________________________

~~~~~~~~~ Tehroon-Online-Group ~~~~~~~~
~~~~~~> THE BIGGEST GROUP IN IRAN <~~~~~~





__,_._,___

||_Tehroon-Online_|| زمين شوي سطل دار Spin-Go طرحی مبتکرانه



آرشیو         فروشگاه         ارتباط با ما          
 
  
   
 
زمين شوي سطل دار Spin-Go
زمين شوي سطل دار Spin-Go
جنس سبک ودسته باریک آلومینیومی و قابلیت تنظیم زاویه دسته تی، از آن وسیله ی پاک کننده ویژه ای می سازد. این تی بسیار سریع و مؤثر تمیز می کند. می توانید از قسمت های سر مختلف برای اهداف گوناگون استفاده كنید. یكی برای اتاق خواب ها، یكی برای دستشوئی، یكی برای محوطه بیرونی خانه، یكی برای ماشین و خیلی جاهای دیگر. هر قسمت سر تی می تواند در هنگام نیاز شسته شود. این تی سطلی با گردش 360 درجه به شما اجازه می دهد تا به راحتی از آن برای تمیز کردن کنار لوازم خانه و حتی زیر گاز، میز و مکانهای دیگر استفاده کنید. الیاف میکروفیبر قسمت سر اسپین اند گو  قابلیت جذب بالایی داشته و در مقابل چرک، کثیفی، لکه و مو بسیار مقاوم هستند. برای تمیز کردن هر نوع کف و سطح سفتی مناسب است. هنگامی که این الیاف خشک هستند، جنس میکرو فیبر آنها بسیار لطیف و نرم است و برای گردگیری مبلمان و سطوح بسیار ایده آل و بی نقص است.
 
 
زمين شوي سطل دار Spin-Go
زمين شوي سطل دار Spin-Go
زمين شوي سطل دار Spin-Go
زمين شوي سطل دار Spin-Go
89,000 تومان
 خريد پستي
 
زمين شوي سطل دار Spin-Go
زمين شوي سطل دار Spin-Go
زمين شوي سطل دار Spin-Go
  • طراحی نو و مبتكرانه
  •  با یك سیستم چرخشی خشك كن
  • بدون نیاز به آبگیری و خشك كردن به روش سنتی...
  • جنس میكرو فیبر بسیار لطیف و نرم
  • گردگیری آسان مبلمان و سطوح
  • دارای 4 رنگ صورتی بنفش آبی سبز
زمين شوي سطل دار Spin-Go
89,000 تومان
 خريد پستي
 
 
 


__._,_.___

Posted by: =?UTF-8?Q?=E2=80=AASoheila_Rajabi=E2=80=AC_=E2=80=AA?= <soheilarajabi@yahoo.com>


~~~~~~~~~ Tehroon-Online-Group ~~~~~~~~
~~~~~~> THE BIGGEST GROUP IN IRAN <~~~~~~
________________________________________________________

__000000___00000
_00000000_0000000
_0000000000000000
__00000000000000
____00000000000
_______00000
_________0
Tehroon Online
________*__000000___00000
_______*__00000000_0000000
______*___0000000000000000
______*____00000000000000
Tehroon*____00000000000
________*______00000
_Online___*_____ 0
_000000___00000___*
00000000_0000000___*
0000000000000000____*
_00000000000000_____*
___00000000000_____*
______00000_______*
Tehroon Online  *
________*__000000___00000
_______*__00000000_0000000
______*___0000000000000000
______*____00000000000000
______*______00000000000
_______*________00000
________*_________0
Tehroon__*________*
__________*_______*
_Online____*
___________*____*
____________*___*
_____________*__*
_______________**
Tehroon Online _*


http://groups.yahoo.com/group/Tehroon-Online-group/join
http://groups.yahoo.com/group/Tehroon-Online-group/join
_______________________________________________________

~~~~~~~~~ Tehroon-Online-Group ~~~~~~~~
~~~~~~> THE BIGGEST GROUP IN IRAN <~~~~~~





__,_._,___

||_Tehroon-Online_|| آزاده پیدا شد +عکس



آرشیو         فروشگاه         ارتباط با ما          
 
  
   
 
آزاده پیدا شد +عکس
 
گلوریا هاردی بازیگر ایرانی-فرانسوی سریال کیمیا و ساعد سهیلی-از بازیگران جوان سینمای ایران- جمعه صبح مهمان برنامه خوشا شیراز بودند.

 
آزاده پیدا شد +عکس

 
در برنامه این هفته خوشا شیراز گلوریا هاردی به این نکته جالب اشاره کرد که مادرش اصالتا اهل شیراز است.

 
آزاده پیدا شد +عکس

 
هادی قندی تهیه کننده برنامه خوشا شیراز چند عکس از پشت صحنه این برنامه در اینستاگرامش قرار داده که می بینید.
 
گردنبند مرغ آمين
گردنبند مرغ آمين
مُرغ آمین در فولکلور و فرهنگ مردم ایران، نام فرشته‌ای‌ ست که مدام در پرواز است و دائماً «آمین» می‌گوید. معروف است که اگر کسی نیازی داشته باشد و آن را بیان بکند و همان دم مرغ آمین نیز از فراز سر او بگذرد، نیاز و دعاهای او برآورده می‌شود.در اعتقاد عامه فرشته ای است که در هوا پروازکند و همیشه آمین گوید و هر دعایی که به آمینش رسد مستجاب شود. در عقاید عامه ، این است که گاهی در حین دعا و یا نفرین مرغی به نام مرغ آمین در پرواز باشد و سبب برآمدن و مستجاب شدن آن نفرین یا آفرین گردد.
گردنبند مرغ آمين
  
گردنبند مرغ آمين
 
گردنبند مرغ آمين
گردنبند مرغ آمين
35,000 تومان
 خريد پستي
 
گردنبند مرغ آمين
گردنبند مرغ آمين
گردنبند مرغ آمين
  • گردنبند با پلاک مرغ آمین
  • از سریال محبوب و دیدنی شهرزاد
  • زنجیر با جنس تیتانیوم 
  • پلاک با جنس برنج
  • طراحی بی نظیر
  • گردنبندی زیبا با ظاهری متفاوت
  • جذاب ترین هدیه برای کسی که دوستش دارید
  • نمادی از عشق و محبت
  • مناسب با هر سلیقه ای
  • ابعاد پلاک :2.4*3.5
  • اارتفاع گردنبند :30 سانتیمتر
 
گردنبند مرغ آمين
35,000 تومان
 خريد پستي
 
 
 


__._,_.___

Posted by: =?UTF-8?Q?=E2=80=AASoheila_Rajabi=E2=80=AC_=E2=80=AA?= <soheilarajabi@yahoo.com>


~~~~~~~~~ Tehroon-Online-Group ~~~~~~~~
~~~~~~> THE BIGGEST GROUP IN IRAN <~~~~~~
________________________________________________________

__000000___00000
_00000000_0000000
_0000000000000000
__00000000000000
____00000000000
_______00000
_________0
Tehroon Online
________*__000000___00000
_______*__00000000_0000000
______*___0000000000000000
______*____00000000000000
Tehroon*____00000000000
________*______00000
_Online___*_____ 0
_000000___00000___*
00000000_0000000___*
0000000000000000____*
_00000000000000_____*
___00000000000_____*
______00000_______*
Tehroon Online  *
________*__000000___00000
_______*__00000000_0000000
______*___0000000000000000
______*____00000000000000
______*______00000000000
_______*________00000
________*_________0
Tehroon__*________*
__________*_______*
_Online____*
___________*____*
____________*___*
_____________*__*
_______________**
Tehroon Online _*


http://groups.yahoo.com/group/Tehroon-Online-group/join
http://groups.yahoo.com/group/Tehroon-Online-group/join
_______________________________________________________

~~~~~~~~~ Tehroon-Online-Group ~~~~~~~~
~~~~~~> THE BIGGEST GROUP IN IRAN <~~~~~~





__,_._,___
Newer Posts Older Posts Home

Blog Archive