گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Saturday, January 31, 2015

||_Tehroon-Online_|| چگونه برای خرج کردن بهترین برنامه ریزی را داشته باشیم؟



 
اگر تصاویر برای شما قابل نمایش نیست از بالای ایمیل روی گزینه Show Image یا Display images below کلیک کنید.
چگونه برای خرج کردن بهترین برنامه ریزی را داشته باشیم؟


 

پول خرج کردن,کنترل هزینه های ماهیانه
یکی از بزرگترین دغدغه ها در زندگی نحوه پول خرج کردن است، این که درآمد خود را چطور درست مصرف کنیم که بیشترین رضایت، پس انداز و لذت را داشته باشیم؟

بنابراین باید برای خرج کردن برنامه داشته باشید. برای اغلب ما هفته پایانی ماه روزهای سخت بی پولی است خصوصا اگر متاهل بوده و فرزند یا فرزندانی هم داشته باشیم. بدون شک در دوران حاضر زندگی در شهرهای بزرگ از هزینه بالایی برخوردار است، ولی با کمی دقت درخواهیم یافت که در اغلب اوقات پول خود را برای مخارج غیر ضروری صرف می کنیم

باید توجه داشت که میان خواستن و احتیاج داشتن (Wants & Needs) تفاوت بسیار می باشد. احتیاجات زندگی آن دسته از مواردی است که بدون آن ادامه حیاط تقریبا" غیر ممکن و دشوار می شود مانند محلی برای زندگی، غذا، لباس و ... اما موارد دیگری مانند داشتن یک ماشین، پوشیدن لباسهای مد روز، داشتن بهترین وسیله صوتی یا کامپیوتر و ... از مواردی است که لزوما" زندگی شما بدون آن مختل نمی شود، به اینگونه موارد خواسته یا همان wants میگوییم. آرزوها و خواسته های انسان تمامی ندارد اما باید توجه داشت که این آرزو ها باید مطابق با اندازه های ما باشد. بنابراین همواره میان خواسته و نیاز خود تفاوت بگذارید و بیشتر بفکر نیاز باشید تا خواسته.

بر طبق یک الگوی انگلیسی به نام Life's Journey و ایجاد تغییرات کمی در آن می توانید یک مدل شخصی برای کنترل هزینه های ماهیانه خود طراحی کنید.

این الگو چیست؟
هرماه حقوق خود را به ۴ بخش تقسیم کنید و در ۴ حساب مجازی مختلف نگه داری کنید:
حساب ضروریات
حساب پس انداز
تفریح
بخشش

مثلا می توانید از الگوی بالا به شیوه زیر استفاده کنید:

حساب ضروریات :
این حساب ۶۰% از مبلغ دریافتی را تشکیل می دهد. تمام هزینه های خوراک، پوشاک، حمل و نقل، لوازم الکترونیکی و مواردی دیگر که کاربرد روزانه و مصرفی دارند در این بخش قرار می گیرد.

حساب پس انداز :
این حساب ۲۰% از مبلغ دریافتی را تشکیل می دهد. این حساب ساده است! ۲۰% تان را پس انداز کنید.

تفریح :
این حساب ۱۵% از مبلغ مورد نظر را تشکیل می دهد.

بخشش :
ساده! ۵% از مبلغی که در اختیار دارید را ببخشیید.

این الگو می تواند برای شما یک برنامه ریزی ماهیانه ساده تلقی شود.
همچنین با استفاده از راهکارهای زیر می توانید کنترل هزینه های ماهیانه خود را هرچه بهتر در دست داشته باشید:

به سر چشمه بروید
شاید شنیده یا دیده باشید که بعضی​ افراد برای خریدهای خود​ به اصطلاح به سرچشمه می‌روند و از تولیدکنندگان محصول مورد نظر، خریدهای خود را انجام می‌دهند؛ آنها در اصطلاح بازاری خرید عمده می‌کنند. شما نیز به صورت عمده خرید کنید. زیرا بسیاری از تولیدکنندگان و فروشندگان برای خریدهای عمده، ارزش‌گذاری‌های ویژه‌ای همچون تخفیف قائل می‌شوند، بهتر است از این امتیاز استفاده بهینه کنید و از مراکز عمده‌فروشی‌ها یا فروشگاه‌های زنجیره‌ای خریدهای عمده داشته باشید، این کار نه‌تنها باعث می‌شود پول کمتری بابت خرید خود بپردازید، بلکه در هزینه‌های شما صرفه‌جویی نیز می‌شود.

خرید از فروشگاه‌های زنجیره‌ای
به دو دلیل خرید از فروشگاه‌های زنجیره‌ای را به شما توصیه می‌کنیم؛ اول آن که این فروشگاه‌ها​ برای کالاهای خریداری شما تخفیف‌هایی را در نظر می‌گیرند که در سر جمع حسابتان بسیار موثر خواهد بود و از سوی دیگر با خرید از این مراکز، دیگر لازم نیست به فروشگاه‌های متعدد و به صورت مکرر مراجعه کنید و به این ترتیب شما می‌توانید در وقت و هزینه حمل و نقل خود صرفه‌جویی کنید. پس حتی اگر قصد خریدهای جزئی دارید به فروشگاه‌های زنجیره‌ای بروید.

از تعاونی‌ها خرید کنید
یکی دیگر از بهترین مراکز خرید، تعاونی‌های دولتی است. تعاونی‌ها جنس‌شان جور است و اجناس‌شان را با یارانه به دست کارکنان دولتی می‌رسانند، به همین دلیل تخفیف‌های خوبی می‌دهند، اما بسیاری از مردم، با این طرز تفکر که اجناس این مراکز، قدیمی و بی‌کیفیت است، چندان تمایلی به خرید از آنها ندارند، اما ما توصیه می‌کنیم در درجه اول این اندیشه غلط خود را اصلاح کنید و دوم آن که تعاونی‌هایی را که به سازمان‌های پولدار وابسته است برای خرید انتخاب کنید که اجناس بهتری برای کارکنان خود فراهم می‌آورند.

خرید اینترنتی داشته باشید
درست است خرید از فروشگاه‌های اینترنتی در ایران جانیفتاده است و این فروشگاه‌ها تامین‌کننده تمام نیازهای خانواده‌ها نیست، اما خرید از این فروشگاه‌ها همیشه هم خالی از لطف نیست. شما با خرید اینترنتی برخی از اجناس که قیمت روی آنها حک شده است، نه‌تنها پول اضافی نمی‌پردازید بلکه می‌توانید از هزینه‌های حمل و نقل خود نیز بکاهید و از تخفیف‌های قابل توجهی که برخی از این فروشگاه‌های اینترنتی به مشتریان خود می‌دهند نیز بهره‌مند شوید.

به حراجی‌ها هم سری بزنید
شما گاهی مجبورید برای خرید برخی​ اجناس بخصوص پوشاک در فصل مد، قیمت‌های هنگفت و حتی ناعادلانه‌ای ​پرداخت کنید؛ اما پرسش اساسی اینجاست که آیا چنین خریدهایی الزامی است؟ یا این که چرا می‌خواهید برای خرید اجناس مورد علاقه‌تان، پول اضافی​ یا مازاد بر ارزش آن بپردازید؟ عقل سلیم حکم می‌کند چنین عمل نکنید و مدبرانه وارد عمل شوید.
بهتر است اندکی صبر کنید و اجازه دهید بازار از تب و تاب خرید و فروش‌های فصلی بیفتد و به روال عادی یا در جهت تهیه تدارک مایحتاج فصل بعدی حرکت کند، آن وقت است که بازار حراجی‌ها داغ می‌شود و قیمت‌ها نزول پیدا می‌کند و واقعی‌تر می‌شود و این زمان، فرصت مغتنمی برای خرید شماست. مثلا، شما می‌توانید بوت خود را ​ انتهای زمستان یا لباس‌های تابستانی خود را اوایل پاییز خریداری کنید.
اگر ​چه ممکن است برخی ​ افراد، این پیشنهاد ما را​ به دلیل عقب‌افتادن از مد نپذیرند و قبول نکنند. ما به آنان توصیه می‌کنیم ​ اندکی حس جستجوگرانه خود را فعال​ کنند و دور و برشان را خوب نگاه کنند و به دنبال حراجی‌ها باشند و از فروشگاه‌هایی که در فصل مد هم حراج‌ها​ی خوبی دارند باخبر شده و دیدن کنند.

هزینه‌های غیر ضروری را کاهش دهید
در شرایط سخت اقتصادی، بهتر است سهم هزینه‌های غیرضروری را که بیشتر از گروه خدمات هستند از هزینه‌های اصلی بکاهید. مثلا، کمتر سفارش غذا دهید یا به رستوران بروید، به جای این کار، با اندکی زحمت، مواد لازم برای تهیه یک غذای خانگی مثل ساندویچ خانگی را فراهم کنید و در خانه، غذای خود را آماده کنید یا ماشین‌تان را به جای بردن به کارواش، خودتان تمیز کنید. با حذف هزینه‌های غیرضروری این چنینی نه‌تنها صرفه‌جویی کرده‌اید بلکه پول زیادی را نیز بابت آنها نپرداخته‌اید.

از کالاهای جایگزین استفاده کنید
در گرانی مقطعی برخی از کالا​ها، می‌توان از کالاهای جایگزین آنها، برای رفع برخی از نیازها استفاده کرد، مثلا در گرانی گوجه‌فرنگی، می‌توانید از رب گوجه‌فرنگی استفاده کنید. این روش را می‌توانید در مورد کالاهایی که گرانی مقطعی هم ندارند به کار گیرید مثلا صابون‌ها را به جای مایع‌های گران‌قیمت، مصرف کنید.

پس‌انداز کنید
بی‌گمان در پاسخ به این پیشنهاد، از خرج زیاد می‌نالید و خواهید گفت​ با این خرج و مخارج، چه پولی برای پس انداز باقی می‌ماند؟​حق با شماست، اما پس‌انداز پول، هر چند به میزان اندک هم، می‌تواند در فرصتی طولانی سرمایه خوبی برای روز مبادایی باشد که از آن مفری نیست و این همان نکته مهمی است که در بطن ​ توصیه ما نهفته است. کنار گذاشتن روزی هزار تومان، باعث می‌شود ​ ماهانه 30 هزار تومان و سالانه 365 هزار تومان پس‌انداز ​ داشته باشید که این رقم ناچیز و جزئی، در مواقع ضرورت به کمکتان می‌آید.
به طور کلی این راهکارها و برنامه ریزی برای مخارج ماهیانه کمک شایانی در کنترل هزینه ها خواهد کرد.
 

پکیج آموزشی کار و درآمد 2014

مجموعه ای از آموزش پردامد ترین شغلها
بدون نیاز به سرمایه و قابل انجام در منزل
بهترین فرصت کسب درامد برای خانمها و آقایان
با آموزش ویدئویی ساده و قابل فهم
بدون خطر کردن و از دست دادن وقت و سرمایه
این محصول شامل 6 DVD می باشد
این محصول هم اکنون در شبکه های ماهواره ای به قیمت 39000 تومان فروخته میشود
اما شما با خرید از فروشگاه ما این محصول را با قیمت 18 هزار تومان دریافت خواهیدکرد.
 
برخی از آموزشهای داخل پکیج:
  • آموزش بورس
  • تعمیرات لپ تاپ و کامپیوتر
  • فیلمبرداری و عکاسی
  • آموزش پاکسازی پوست
  • خاتم کاری
  • آموزش چرم دوزی
  • طراحی روی کفش
  • شمع سازی
  • میوه آرایی
  • خیاطی
  • آرایشگری و کوتاهی مو
  • بافت مو
  • طراحی و کاشت ناخن
  • آموزش مجسمه سازی و عروسک سازی
قیمت: 21600تومان
قيمت : 18000 تومان
پکیج درآمد 2014
 
آيا شما هم مثل باقي افرادي كه روياي كسب درآمد از بازار را داشته اند با انرژي زياد به اين مقوله روي آورديد و پس از چند ماه تازه متوجه شديد كه تمام اين حرفها كلك بوده؟
چند نفر از شما تا به حال گول تبليغات پر زرق و برق بازاري را خورده ايد كه به شما وعده كسب درآمد 900 هزار تومان در ماه داده اند؟ و پس از چند ماه تلاش شبانه روزي حتي يه پول سياه هم به دست نياورده اند؟ تا به حال چقدر از وقت خود را در بازار براي كسب درآمد  هدر داده ايد؟
آيا هنوزم به كسب درآمد اميدواريد ؟
اميدوارم جوابتان مثبت باشد چون شما امروز طرحهاي واقعي كسب درامد از بازار را فرا خواهيد گرفت .  این پکیج شامل کلیه آموزش های مشاغل مختلف و پر درامدی می باشد که با کمی تلاش می توانید آنها را فرا بگیرید.
 
برخی از آموزشهای داخل پکیج:
  • گلسازی و بافتنی
  • شنیون و اکستنشن
  • مهر سازی
  • پرورش قارچ
  • پرورش ماهی
  • پرورش بوقلمون
  • پرورش شتر مرغ
  • پرورش زنبور
  • آموزش نجاری
  • سنگ تراشی
  • نصب ایزوگام
  • تعمیرات انواع خودرو
  • آرایشگری آقایان
  • تزئین سفره عقد
  • امنیت خانه
  • ساخت تابلو های ال ای دی
قیمت: 21600تومان
قيمت : 18000 تومان
پکیج درآمد 2014
  • بدون نیاز به سرمایه
  • بدون نیاز به تخصص
  • بدون نیاز به تجربه
    بهمراه آموزش ویژه پکیچ آموزش دریافت وام 4 درصد نیز ارائه می شود
    این محصول شامل 6 DVD می باشد
    این محصول هم اکنون در شبکه های ماهواره ای به قیمت 39000 تومان فروخته میشود
    اما شما با خرید از فروشگاه ما این محصول را 18 هزار تومان دریافت خواهیدکرد.
     
  •  
     
     
     
     



    __._,_.___

    Posted by: Soheila Rajabi <soheilarajabi@yahoo.com>


    ~~~~~~~~~ Tehroon-Online-Group ~~~~~~~~
    ~~~~~~> THE BIGGEST GROUP IN IRAN <~~~~~~
    ________________________________________________________

    __000000___00000
    _00000000_0000000
    _0000000000000000
    __00000000000000
    ____00000000000
    _______00000
    _________0
    Tehroon Online
    ________*__000000___00000
    _______*__00000000_0000000
    ______*___0000000000000000
    ______*____00000000000000
    Tehroon*____00000000000
    ________*______00000
    _Online___*_____ 0
    _000000___00000___*
    00000000_0000000___*
    0000000000000000____*
    _00000000000000_____*
    ___00000000000_____*
    ______00000_______*
    Tehroon Online  *
    ________*__000000___00000
    _______*__00000000_0000000
    ______*___0000000000000000
    ______*____00000000000000
    ______*______00000000000
    _______*________00000
    ________*_________0
    Tehroon__*________*
    __________*_______*
    _Online____*
    ___________*____*
    ____________*___*
    _____________*__*
    _______________**
    Tehroon Online _*


    http://groups.yahoo.com/group/Tehroon-Online-group/join
    http://groups.yahoo.com/group/Tehroon-Online-group/join
    _______________________________________________________

    ~~~~~~~~~ Tehroon-Online-Group ~~~~~~~~
    ~~~~~~> THE BIGGEST GROUP IN IRAN <~~~~~~





    __,_._,___

    ||_Tehroon-Online_|| چرا ازدواج عاشقانه به طلاق می رسد؟



     
    اگر تصاویر برای شما قابل نمایش نیست از بالای ایمیل روی گزینه Show Image یا Display images below کلیک کنید.
    چرا ازدواج عاشقانه به طلاق می رسد؟
     
    ازدواج عاشقانه, عشق به همسر,زندگی مشترک
    زندگی مشترک پیچیدگی های خاصی دارد که اگر آنها را نشناسید ممکن است در تله ای بیفتید که خیلی ها در آن افتاده اند. یعنی خراب شدن رابطه دو نفره تان و در نهایت طلاق.

    رسولُ اللّه (ص) می فرمایند: ما أحَلَّ اللّه شیئا أبغَضَ إلَیهِ مِن الطَّلاق.  خداوند چیزی را که نزد او منفورتر از طلاق باشد، حلال نکرده است. (میزان الحکمه)

    اگر می خواهید ازدواج شما به طلاق منجر نشود، این اصول ساده اما ضروری را از همین امروز یاد بگیرید و در زندگی مشترک فردایتان به کار ببندید. نکته مهم این است که هر دو نفر شما باید برای به کار بستن این اصول تلاش کنید وگرنه تلاش یک نفره شما حتما با شکست همراه خواهد شد:
     
    - اول باید هنگام انتخاب فردی را انتخاب کنید که هم کفو شما باشد تا پس از سپری شدن ایام پرهیجان ابتدای زندگی، ناچار به تحمل همسرتان نشده و در ضمن گرفتار طلاق عاطفی نشوید. لازم است همسرتان را از فردی که در طبقه اجتماعی، مالی و فرهنگی خودتان است، انتخاب کنید. نه بالاتر و نه پایین تر. نکته بعدی این است که سعی کنید عشق به همسرتان را حفظ کنید.

    - عهد کنید که از همان دوران آشنایی تا روز آخری که با هم زندگی می کنید، از اختلافات و ناراحتی های کوچک چشم پوشی کنید، هرگز به یکدیگر توهین نکنید، هرگز با صدای بلند با هم صحبت نکنید، به هم وفادار بمانید تا عشق و حرمتی که باید میانتان حاکم باشد، حفظ شود. به این ترتیب کارتان به جایی نمی رسد که ناچار شوید یکدیگر را تحمل کنید و گرفتار طلاق عاطفی شوید.

    - این یک اصل مهم است. اگر می خواهید ستون های زندگی تان حفظ شود، هر کدام در جایگاه خودتان قرار بگیرید. زن باید به وظایف زنانه و مرد نیز به وظایف مردانه خود عمل کند. زن باید زنانگی داشته باشد و مرد هم مردانگی تا جذابیت خود را برای یکدیگر از دست ندهند.

    - اگرچه که باید نقش زنانه یا مردانه خود را همیشه حفظ کنید اما ازدواج یک رابطه کارمندی نیست که همیشه در نقش خود بمانید. باید انواع رابطه را با همسرتان تجربه کنید. در موقعیت هایی برای همسرتان دوست باشید، در موقعیت هایی کاملاً جدی باشید، در موقعیت هایی دلگرمی بدهید و در موقعیت هایی بر مشکلات و ضعف ها تمرکز کنید، گاهی حتی اگر لازم است به طور موقتی نقش های او را به عهده بگیرید و در انجام آنها کمکش کنید.

    طلاق دلایل متعددی دارد که مهم ترین آن ها از این قرار است:
    - عده ای ازدواج می کنند چون می خواهند از طریق ازدواج مشکلاتشان را برطرف کرده یا به نوعی از مشکلات خانه پدری خود فرار کنند. این افراد بی توجه و بی فکر ازدواج می کنند و تلاشی برای شناخت طرف مقابلشان نمی کنند؛ بنابراین اندکی پس از ازدواج متوجه انتخاب ناآگاهانه خود می شوند و نمی توانند با او ادامه دهند.

    - برخی هم به دلیل ادانکردن مسئولیت های ازدواج و وظایف همسری به طلاق می رسند.

    - در برخی دیگر از زندگی ها دخالت خانواده ها، به خصوص پدر و مادر زوجین، کار را به جدایی می کشاند.

    - برخی دیگر از طلاق ها به دلیل بی وفایی یکی از طرفین صورت می گیرد.

    - اعتیاد، به خصوص اعتیاد مرد، یکی دیگر از دلایل رایج طلاق است که زن ناچار می شود کار کند و خرج مواد همسرش را بدهد و چیزی که او را بیشتر نگران می کند این است که مبادا اعتیاد پدر به فرزندان نیز منتقل شود و فرزندان از پدرشان بیاموزند.

    - فساد اخلاقی یک یا هر دو طرف؛ چون ازدواج یک گره را از هم باز می کند.

    - دلیل دیگر، از بین رفتن شور و حال همسر است. وقتی فردی عاشق شور و نشاط و انرژی همسرش باشد و ببیند در سن بالا همسرش دیگر انرژی سابق را ندارد، از زندگی دلسرد می شود و حتی کار به طلاق می کشد.
     
    طولانی شدن دوران عقد عامل طلاق
    ازدواج و شروع زندگی نیاز به جاذبه دارد؛ مثلا دوران نامزدی اگر شش ماه باشد فرصت خوبی برای شناخت است، اما اگر 6 سال به طول بینجامد، دو نفر جاذبه های خود را برای یکدیگر از دست می دهند و آن انگیزه جدی برای شروع را نخواهندداشت. حتما دیده اید که بر روی قرص ها یک ماده شیرین وجود دارد و تا زمانی که شیرینی بر روی قرص هست، باید قرص را قورت داد؛ وگرنه اگر زمان بیش از حد بگذرد، دیگر قرص تلخ می شود که حتی ناچار می شوید آن را بیرون بیندازید.

    بعضی ها می پرسند اگر این شیرنی بخواهد بعد از ازدواج از بین برود، همان بهتر که زندگی اصلا شروع نشود اما پاسخی که به این افرادمی دهیم این است که شیرینی های ابتدای ازدواج بیشتر جنبه ظاهری و فیزیکی دارد؛ مثلا شما جذب صورت و وضعیت ظاهری طرف مقابلتان می شوید و در مراحل بعدی جاذبه های دیگری برایتان مهم می شوند و مسئله تغییر می کند. اما آنچه مهم است، عمق رابطه طرفین است؛ چرا که دو طرف عشق و علاقه ای عمیق و واقعی به هم پیدا می کنند، به یکدیگر وابسته شده و با هم یکی می شوند.
     

    توصیه های تربیتی مشاوره ای

    مسائل پیرامون اشتغال

    مسائل مربوط به ازدواج

    بهداشت، همسران،بانوان
    موفقیت و روانشناسی
    این یپکج شامل 1DVDاورجینال و هراه با قاب رائه می شود

     
    قیمت: 18000تومان
    قيمت : 15000 تومان
    توصیه های تربیتی مشاوره ای
    ازدواج  : مجموعه 97عنوان مطلب پیرامون ازدواج و موارد پیرامون آن بانوان :  مجموعه 13 عنوان مطلب پیرامون بانوان تحصیل : مجموعه 36 عنوان مطلب پیرامون تحصیل و مسائل پیرامون آن بهداشت و تغذیه : مجموعه  50 عنوان مطلب پیرامون بهداشت ، تغذیه و سلامت اشتغال :  مجموعه  55 عنوان مطلب پیرامون اشتغال همسران و خانواده : مجموعه  88 عنوان مطلب پیرامون همسران و خانواده و موارد پیرامون آن جاده موفقیت : مجموعه  66 عنوان مطلب پیرامون موفقیت و راه های رسیدن به آن جوانان و نوجوانان : مجموعه 29 عنوان مطلب پیرامون جوانان و نوجوانان مسائل فرهنگی دینی : مجموعه  10 عنوان مطلب پیرامون مسائل فرهنگی و دینی روانشناسی  : مجموعه 73 عنوان مطلب پیرامون روانشناسی تفریح و اوقات فراغت : مجموعه 10 عنوان مطلب پیرامون تفریح و اوقات فراغت سخنرانی : مجموعه 206عنوان سخنرانی پیرامو ن  زن و مرد ، تربیت فرزند ، روابط زناشویی ، همسران جوان ، ازدواج ، خانواده و ..  از سخنرانان مشهور ( دانشمند ، انصاریان ، دکتر فرهنگ ، خسروی ، تقوی ، دارستانی ، دهنوی ، نیکنام ، شجاعی ، محمدیان ، علوی ، رفیعی و انصاری )
     
     



     

     
     
    قیمت: 18000تومان
    قيمت : 15000 تومان
    توصیه های تربیتی مشاوره ای
     
     
     



    __._,_.___

    Posted by: Soheila Rajabi <soheilarajabi@yahoo.com>


    ~~~~~~~~~ Tehroon-Online-Group ~~~~~~~~
    ~~~~~~> THE BIGGEST GROUP IN IRAN <~~~~~~
    ________________________________________________________

    __000000___00000
    _00000000_0000000
    _0000000000000000
    __00000000000000
    ____00000000000
    _______00000
    _________0
    Tehroon Online
    ________*__000000___00000
    _______*__00000000_0000000
    ______*___0000000000000000
    ______*____00000000000000
    Tehroon*____00000000000
    ________*______00000
    _Online___*_____ 0
    _000000___00000___*
    00000000_0000000___*
    0000000000000000____*
    _00000000000000_____*
    ___00000000000_____*
    ______00000_______*
    Tehroon Online  *
    ________*__000000___00000
    _______*__00000000_0000000
    ______*___0000000000000000
    ______*____00000000000000
    ______*______00000000000
    _______*________00000
    ________*_________0
    Tehroon__*________*
    __________*_______*
    _Online____*
    ___________*____*
    ____________*___*
    _____________*__*
    _______________**
    Tehroon Online _*


    http://groups.yahoo.com/group/Tehroon-Online-group/join
    http://groups.yahoo.com/group/Tehroon-Online-group/join
    _______________________________________________________

    ~~~~~~~~~ Tehroon-Online-Group ~~~~~~~~
    ~~~~~~> THE BIGGEST GROUP IN IRAN <~~~~~~





    __,_._,___

    ||_Tehroon-Online_|| شیک پوشی به وقت زمستان



     
    شیک پوشی به وقت زمستان
     
    الگوی زمستانی داشته باشيد
     
    شیک پوشی در زمستان, نحوه شیک پوشی در زمستان

    استفاده از قرمز تيره يكي از انتخاب‏هاي خوب زمستانه شماست. اين رنگ را از دل طبيعت بگيريد و در پوشش‌تان به كار ببريد. نيم‌بوت‌هاي جير و تيره تداعي‌كننده گرما هستند و شما با آنها شيک تر از هميشه خواهيد بود.

    دورهمی زمستانی شاد
     
    شیک پوشی در زمستان, نحوه شیک پوشی در زمستان

    پيشنهاد ما براي نيمه رسمي كردن اين ست استفاده از كفش جير تخت و شلوار سبز تيره است. وقتي يك كيف دستي نه چندان كوچك با جنسي مشابه كفش در دست بگيريد همه چيز براي يك دورهمي زمستانی شاد فراهم مي‏شود. پيشنهاد ما اين است كه از شالي با تناژ كمرنگ‏تر استفاده كنيد ولي اگر دوست داشته باشيد شال قرمز تيره هم انتخاب بدي نخواهد بود و از خوش‏پوشی شما كم نمی كند.

    ابريشمين باشيد
    درصد زیادی از الياف به كار رفته در اين مانتو نخ و ابريشم مرغوب هستند. به همين خاطر مي‏توانيد در مراسم رسمي و ‌مهماني‏ها اين مانتو را بدون ترس از گرما به تن كنيد و خيال‌تان راحت باشد كه هرقدر هم نگران برگزاری مراسم باشید، باز هم مي‌توانيد نفس بكشيد! ضمن اينكه ابريشم به خودي خود مجلسي‌ترين پارچه‌اي است كه مي‌توانيد برگزينيد.

     
    شیک پوشی در زمستان, نحوه شیک پوشی در زمستان

    شبيه گل ها
    براي انتخاب رنگ شال از طرح گل روي مانتو استفاده كنيد. سرخابي تيره يا قرمز روشن هر دو مي‏توانند به خوبي با مجموعه شما هماهنگ شوند.

    تاب بازی ميان اسپرت و رسمی
    مزيت اين مانتو قابليت ست شدن همراه ساير اجزاي رسمي يا نيمه‌رسمي است؛ يعني مانتويي داريد كه در هر موقعيتي مي‏توانيد آن را بپوشيد! قرار نيست گوشه كمدتان خاك بخورد. رنگ‏هاي اين مدل مثل نقشه راهنما براي بقيه اجزاي ست در دست شما هستند! پس مواظب باشيد مسير را گم نكنيد!

     
    شیک پوشی در زمستان, نحوه شیک پوشی در زمستان

    به ظاهرتان گرما ببخشید
    براي اينكه كمي تضاد ايجاد كنيد شلواری بپوشيد كه نسبت به سبز ملايم به كار رفته در مانتو پررنگ‏تر و ترجيحا تيره‌تر باشد. با اين شلوار سبز تيره كيف قهوه‌اي روشن هم به‌راحتي ست مي‏شود و هم به مجموعه لباس‌هاي‌تان موجي از گرما مي‌بخشد. 
     
     

    مانتو بهاره ADONISE

    با طراحی زیبا، ساده و شیک

    اولین کسی باشید که مانتو بهاره آدونیس را می ‎پوشید

    هدیه ای مناسب برای خانم های شیک پوش و مشکل پسند
     

    دوخت زیبا و مقاوم نسبت به باران
     

    همگام با مدل هاي روز
     

    يكي از مهمترين عوامل زيبا به نظر رسيدن خانم هاي ايراني پوشش مانتوي آنها ميباشد كه از اهميت فراواني برخوردار است
     در 3 سایز:larg ,xlarg,xxlarg عرضه شده است
    مطمئن باشيد با پوشیدن مانتوبهاره آدونیس
    هرگز از مانتو های قبلی خود  استفاده نمی کنید…
    پس اين فرصت استثنايي و بي نظير را از دست ندهيد...

     
     
    جذابترين طرح پوشاك بهار سال 94
    ظرافت، جذابيت، لطافت… همه آن چيزي كه انتظار داريد!!!
    مانتو فوق ‎العاده زيباي آدونیس با طراحي مدرن و شيك
    با طراحي منحصر به فرد و شگفت‎ انگيز
     جذاب ترو زيباتر خواهيد شد
     
    قیمت: 67200تومان
    قيمت : 56000 تومان
    طرح عسل L
    قیمت: 67200تومان
    قيمت : 56000 تومان
    طرح عسل XL
    قیمت: 67200تومان
    قيمت : 56000 تومان
    طرح عسل XXL
     
     مخصوص خانم هاي مشكل پسند و خوش سليقه
    با هديه دادن اين مانتو فوق العاده عزيزانتان را غافلگير كنيد.
    ظرافت، جذابیت، لطافت… همه آن چیزی که انتظار دارید!!!
    با طراحی منحصر به فرد و شگفت‎ انگیز
    جذاب تر و زیباتر خواهید شد…

     

     
     
    بسيار شيك و امروزي
    يكي از مهمترين عوامل زيبا به نظر رسيدن خانم هاي ايراني
    پوشش مانتوي آنها ميباشد كه از اهميت فراواني برخوردار است

     
     
    قیمت: 67200تومان
    قيمت : 56000 تومان
    طرح عسل L
    قیمت: 67200تومان
    قيمت : 56000 تومان
    طرح عسل XL
    قیمت: 67200تومان
    قيمت : 56000 تومان
    طرح عسل XXL
     
     
     
     
     



    __._,_.___

    Posted by: Soheila Rajabi <soheilarajabi@yahoo.com>


    ~~~~~~~~~ Tehroon-Online-Group ~~~~~~~~
    ~~~~~~> THE BIGGEST GROUP IN IRAN <~~~~~~
    ________________________________________________________

    __000000___00000
    _00000000_0000000
    _0000000000000000
    __00000000000000
    ____00000000000
    _______00000
    _________0
    Tehroon Online
    ________*__000000___00000
    _______*__00000000_0000000
    ______*___0000000000000000
    ______*____00000000000000
    Tehroon*____00000000000
    ________*______00000
    _Online___*_____ 0
    _000000___00000___*
    00000000_0000000___*
    0000000000000000____*
    _00000000000000_____*
    ___00000000000_____*
    ______00000_______*
    Tehroon Online  *
    ________*__000000___00000
    _______*__00000000_0000000
    ______*___0000000000000000
    ______*____00000000000000
    ______*______00000000000
    _______*________00000
    ________*_________0
    Tehroon__*________*
    __________*_______*
    _Online____*
    ___________*____*
    ____________*___*
    _____________*__*
    _______________**
    Tehroon Online _*


    http://groups.yahoo.com/group/Tehroon-Online-group/join
    http://groups.yahoo.com/group/Tehroon-Online-group/join
    _______________________________________________________

    ~~~~~~~~~ Tehroon-Online-Group ~~~~~~~~
    ~~~~~~> THE BIGGEST GROUP IN IRAN <~~~~~~





    __,_._,___
    Newer Posts Older Posts Home

    Blog Archive