گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Thursday, March 29, 2012

||_Tehroon-Online_|| همه چیز در مورد لاک ناخن و انواع آن



 
 
 
 
 
 
لاک ترک,لاک ناخن,لاک ترک ناخن,مدل لاک,مدل لاک ترک ناخن
لاک ترک ناخن

 
لاک ترک ناخن
لاک ترک ناخن یکی از جدیدترین انواع لاک ها است که بین خانم ها طرفداران زیادی پیدا کرده است،با استفاده از لاک ترک ناخن میتوانید طرحهای زیبایی در كمترین زمان بر روی ناخن های خود بزنید.
 
نحوه استفاده از لاک ترک ناخن:
باید حتماً قبل از استفاده از لاک ترک ناخن، روی ناخن خود یك لاک دیگر را زده باشید و بگذارید خشك شود. سپس یك لایه از این لاک را روی لاك قبلی بكشید چند ثانیه صبر كنید تا خشك شود خواهید دید كه ترك ترك شده و طرحهای زیبایی را بوجود می آورد.
 
 
 
**************
 
در این مقاله سعی شده اطلاعات کاملی در مورد لاک ناخن در اختیار شما عزیزان قرار گیرد. 

آنچه باید درباره لاک ناخن بدانید     
لاک ناخن از جمله وسایلی است که انواع و اقسامش روی میز آرایش هر خانمی پیدا می شود؛ به خصوص که در این محصول، علاوه بر تنوع رنگ، تنوع غلظت و مدل هم وجود دارد. برخی لاک ها فقط رنگ دارند و برخی اکلیلی هستند. از سوی دیگر، برق ناخن و لاک های طراحی ناخن هم انتخاب را دشوارتر می کنند...

ساخت لاک ناخن در کارخانه مشکلات زیادی دارد. برای این که بخواهیم از یک لاک ناخن راضی باشیم، قاعدتا باید این خصوصیات را داشته باشد: بتوانیم از لاک ناخن به سهولت استفاده کنیم؛ لاک ناخن در زمان مناسبی خشک شود و جلوه زیبایی داشته باشد و در عین حال دوام خوبی هم داشته باشد. سهولت استفاده از لاک ناخن بسیار مهم است. اگر لاک خیلی رقیق باشد، به هنگام مالیدن روی ناخن پخش خواهد شد و پوشش یک دستی را ایجاد نخواهد کرد و اگر لاک ناخن خیلی غلیظ باشد، لایه لخته لخته و برجسته ای تشکیل خواهد شد. به عبارت ساده تر، غلظت لاک باید چنان باشد که به هنگام مالیدن روی ناخن، رد و اثر فرچه برجا بماند. زمان خشک شدن لاک ناخن باید طوری باشد که روی استعمال قبلی بتوان استفاده مجدد انجام داد. بدیهی است، این در لاک هایی مصداق پیدا می کند که نیازمند دو بار استعمال متوالی هستند. لایه خشک باید جلوه ای صاف داشته باشد و عاری از هرگونه نقطه، حباب، خط، اثر و ناصافی باشد. درنهایت، یک لاک خوب ناخن باید به مدت ۵ تا ۷ روز روی ناخن بماند، بی آنکه شفافیت و جلوه اصلی خود را از دست دهد و آثاری از ترک و پوسته پوسته شدن نشان دهد.
 
 
لاک ترک ناخن
 
لاک ترک ناخن

 
● شیمی لاک ناخن
لاک ناخن در اصل نوعی لاک یا ورنی است، لاک ناخن از نیتروسلولز، یک پلاستی سایزر (ماده نرم کننده پلاستیک ها)، یک حلال و احتمالا نوعی رنگینه ساخته می شود. به جای نیتروسلولز، می توان مولکول پلیمر دیگری که خواص مشابه با نیتروسلولز داشته باشد، به کار برد. تبخیر حلال، قشر نازکی از نیترو سلولز، پلاستی سایزر، رزین و رنگینه به جا می گذارد. نیتروسلولز قشر نازک براقی ایجاد می کند و پلاستی سایزر از شکنندگی این قشر نازک می کاهد و رزین، سبب بهتر چسبیدن آن به ناخن می شود و از پوسته پوسته شدن آن جلوگیری می کند. افزودن عطر به لاک ناخن، بوی اجزای آن را می پوشاند.
 
● پاک کننده لاک ناخن
پاک کننده لاک ناخن، حلال هایی هستند که قشر نازک به جا مانده از لاک ناخن را حل می کنند. این حلال ها به طور عمده مرکب اند از استون یا اتیل استات یا هر دو که به آنها مقادیر اندکی بوتیل استئارات و دی اتیلن گلیکول و مونوا تیل اتر افزوده شده است تا اثر خشک کنندگی حلال را کاهش دهد. هم لاک ناخن و هم پاک کننده های لاک ناخن بسیار آتش گیرند و باید مراقبت های لازم به عمل آید تا هرگز این مواد در مجاور شعله باز یا سیگار روشن مصرف نشوند.
 
● رنگ های لاک ناخن
رنگ های استفاده شده در لاک ناخن ممکن است در داخل لاک حل شود یا سوسپانسیون باشد. برای حصول جلای شفاف پایدار، رنگ های محلول در الکل استفاده می شود، مانند کارموسین، نارنجی روغنی و... روش خوب برای تهیه محلول های غلیظ از رنگ های گوناگون این است که در داخل جلاهای مناسب تهیه شود. چون درجه انحلال پذیری متغیر است، ارزش آن را دارد که بدانیم چه حلالی برای هر رنگ بهترین نوع است. اگر تهیه محلول های غلیظ امکان پذیر باشد، ساده ترین راه این است که پایه بی رنگی همراه با آن محلول رنگی غلیظ که مقدار اندکی از آن شدت رنگ مناسب ایجاد می کند، تهیه شود. رنگ های قرمز به دلیل نامحلول بودن شان می توانند مستقیما به پایه بی رنگ افزوده شوند. تقریبا ۳ درصد رنگ کافی است، ولی باید خرد و الک شده باشد و با کمی از پایه بی رنگ مخلوط شود و بقیه پایه بی رنگ به تدریج اضافه شود.
 
● مخاطرات یک لاک
لاک ناخن با همه زیبایی و جذابیتی که دارد ممکن است برای برخی از افراد خطرناک هم باشد. بعضی افراد به مواد شیمیایی لاک ناخن حساسیت دارند و این باعث می شود که پس از استفاده از این مواد دچار علایم حساسیت در دور ناخن های خود شوند. از سوی دیگر، استفاده از لاک ناخن برای کودکان زیر ۴ سال توصیه نمی شود چون ممکن است کودکان با به دهان بردن دست شان و جویدن ناخن و لاک روی آن دچار مسمومیت شوند. اگر کودک شما به عادت جویدن ناخن مبتلا است بهتر است برای او لاک نزنید.در لاک ناخن مواد شیمیایی نیز وجود دارند که می توانند برای سلامت خطرناک باشند.تولوئن یکی از این مواد است.عوارض تولوئن که از دیگر مواد تشکیل دهنده لاک ناخن است،بیشتر در افرادی مشاهده می شود که از نظر بدنی به این ماده حساس هستند یا زیاد و نامناسب از آن استفاده می کنند. بسیاری از آثار تولوئن با تنفس حلال های آن ظاهر می شود. فتالات یکی دیگر از مواد تشکیل دهنده لاک ناخن است در سال ۲۰۰۶ بسیاری از تولیدکنندگان معتبر لاک ناخن و دیگر فرآورده های آرایشی، این ماده را از محصولات خود حذف کرده اند، ضمن اینکه در سال ۲۰۰۷ تحقیقی در دانشگاه روچستر نشان می دهد، محصولات ناشی از سوخت و ساز فتالات در بدن که در ادرار تجمع می یابد، موجب افزایش اندازه دور کمر آقایان و مقاومت سلول ها به انسولین می شود که در نهایت ممکن است فرد را در معرض ابتلا به دیابت قرار دهد.
 
 
لاک ترک,لاک ناخن,لاک ترک ناخن,مدل لاک,مدل لاک ترک ناخن
 
لاک ترک ناخن
 
● طراحی ناخن
اخیرا لاک هایی به بازار آمده اند که برای طراحی ناخن استفاده می شوند. نوک فرچه این لاک ها از فرچه لاک های معمولی کوچک تر و ظریف تر است و باعث می شود که شما بتوانید از آن برای طراحی روی ناخن هایتان استفاده کنید. از این لاک ها برای طراحی روی ناخن پس از پدیکور و مانیکور هم استفاده می شود.
 
● آرایشگاه و تهویه قوی
در بسیاری از افراد که در سالن های زیبایی به طور دایم با لاک ناخن سروکار دارند، مشکلات زیاد حساسیتی یا ریوی دیده شده است. توصیه شده که در این سالن ها حتما از تهویه های قوی استفاده شود و این افراد در هنگام بارداری تا حد ممکن به این محیط ها نروند. البته بعضی لاک های سالم هم وجود دارند که در ساختمان آنها از دی بوتیل فتالات یا فرمالدیید استفاده نشده است. یکی از آنها لاکی با پایه آب و مخلوطی تهیه شده از عسل است. این لاک، مواد شیمیایی بحث انگیز را ندارد اما اشکال آن، این است که چند ساعت وقت می برد تا خشک شود و اگر این زمان را صرف نکنیم، زود از روی ناخن کنده می شود. مصرف چنین لاکی وقت گیر است ولی شاید ارزش امتحان کردن را داشته باشد.
 
● مواد سازنده لاک ناخن
▪ نیترو سلولز ۱۵ درصد
▪ استون (حلال) ۴۵ درصد
▪ آمیل استات (حلال) ۳۰ درصد
▪ بوتیل استئارات (پلاستی سایزر) ۵ درصد
▪ صمغ استری (زرین) ۵ درصد
▪ عطر و رنگ به مقدار لازم
● لاک زدن در بارداری
ناخن ژله اي
بدون نياز به چسب ناخن
در طرح ها ي رنگ هاي متنوع
براي خانم هاي مشكل پسند و خوش سليقه
جديدترين در دنياي مد و فشن
ناخنهاي زيبا = دستان زيبا
اگر به دنبال زيبايي دستان خود هستيد اين فرصت بي نظير را از دست ندهيد.
اين آخرين چيزي است كه براي زيبايي نياز داريد.
70 درصد زيبايي به نكات ظريفي بستگي دارد كه شايد هميشه ديده نمي شوند
همراه كتاب راز و رمز شيك پوشي
با توجه به تنوع بسيار زياد طرح هاي اين محصول امكان انتخاب طرح مقدور نمي باشد
لطفا رنگ مورد نظر خود را در قسمت پيغام ذكر نماييد!
قيمت : 6000تومان
قيمت : 5000
تومان
خريد پستي           خريد پستي
منحصر بفرد باشيد
 ناخن ژله اي = فشن به توان 2
زيبايي به دنبال شما مي گردد
لطفاً بعد از استفاده از اين آويزهاي
 جذاب، با كسي دست ندهيد!!!!
با توجه به تنوع بسيار زياد طرح هاي اين محصول امكان انتخاب طرح مقدور نمي باشد
لطفا رنگ مورد نظر خود را در قسمت پيغام ذكر نماييد!
قيمت : 6000تومان
قيمت : 5000
تومان
خريد پستي           خريد پستي
ناخنهاي زيبا و بلند موجب زيبايي و
 خوش حالت شدن دستها مي شوند.
ناخن زيبا نشانگر وضعيت زندگي و
طبقه ي اجتماعي شخص است
قيمت : 6000تومان
قيمت : 5000
تومان
خريد پستي           خريد پستي
دستاني سحر انگيز و افسونگر
كلكسيون زيبايي هاي خود را تكميل كنيد
ديگران را مسحور زيبايي خود كنيد
طرز استفاده :
فقط كافيست ناخن هاي ژله اي را روي ناخن خود قرار دهيد و چند دقيقه با سشوار روي آن بگيريد، بدون نياز به چسب ناخن ها محكم ميشود!
 
 
 
  


__._,_.___


~~~~~~~~~ Tehroon-Online-Group ~~~~~~~~
~~~~~~> THE BIGGEST GROUP IN IRAN <~~~~~~
________________________________________________________

__000000___00000
_00000000_0000000
_0000000000000000
__00000000000000
____00000000000
_______00000
_________0
Tehroon Online
________*__000000___00000
_______*__00000000_0000000
______*___0000000000000000
______*____00000000000000
Tehroon*____00000000000
________*______00000
_Online___*_____ 0
_000000___00000___*
00000000_0000000___*
0000000000000000____*
_00000000000000_____*
___00000000000_____*
______00000_______*
Tehroon Online  *
________*__000000___00000
_______*__00000000_0000000
______*___0000000000000000
______*____00000000000000
______*______00000000000
_______*________00000
________*_________0
Tehroon__*________*
__________*_______*
_Online____*
___________*____*
____________*___*
_____________*__*
_______________**
Tehroon Online _*


http://groups.yahoo.com/group/Tehroon-Online-group/join
http://groups.yahoo.com/group/Tehroon-Online-group/join
_______________________________________________________

~~~~~~~~~ Tehroon-Online-Group ~~~~~~~~
~~~~~~> THE BIGGEST GROUP IN IRAN <~~~~~~




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

||_Tehroon-Online_|| رژیم گرفتن و مشکلات رژیم گرفتن



 
 
 
 
 
 
 
رژیم گرفتن,عوارض رژیم گرفتن,مشکلات رژیم گرفتن,عوارض ناشی از رژیم گرفتن,
 
رژيم‌ها‌ي سختی كه موجب كاهش سريع وزن مي‌شوند براي سلامت مضر هستند؛ براي كاهش وزن و رژیم گرفتن عجله نكنيد،در اكثر موارد افراد چاق و با وزن خيلي بالا تصور مي‌كنند با پيروي از رژيم لاغری بايد به سرعت و به مقدار خيلي زياد وزن اضافي را از دست بدهند؛ اين باور به هيچ وجه صحيح نيست.كاهش شديد وزن در اثر رژیم گرفتن مضرات بسيار زيادي دارد.
 
رژیم گرفتن و عوارض آن
رژیم های لاغری امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته و رواج یافته است اما آیا این رژیم ها می تواند عوارضی را نیز به دنبال داشته باشد؟
به علت این که شخص تحت رژیم کم تر از نیاز بدن غذا می خورد؛ بنابراین،بدن از دریافت بعضی از نیازهای ضروری خود در طول رژیم گرفتن محروم می گردد.همین عامل سبب بروز عوارضی خواهد شد، البته  این عوارض موقتی بوده و بعد از اتمام رژیم از بین خواهد رفت.در زیر بعضی از این عوارض ناشی از رژیم گرفتن ذکر شده است.

ریزش مو :(عوارض رژیم کرفتن)
یکی از عوارض و مشکلات رژیم گرفتن ریزش مو است.ریزش مو در رژیم کاهش وزن موقتی بوده و با مصرف ویتامین های توصیه شده از میزان آن کاسته می شود و بعد از اتمام رژیم کاملا مرتفع می شود. توصیه می شود کسانی که قبل از رژیم گرفتن دچار ریزش مو بودند با مشورت پزشک از همان ابتدای رژیم شروع به خوردن ویتامین بکنند و اگر ریزش مو خیلی زیاد است می توانید با مشورت پزشک از شامپوی مینوکسدیل۲ درصد استفاده بکنید.

یبوست :(عوارض رژیم کرفتن)
یکی دیگر از عواض و مشکلات رژیم گرفتن ابتلا به بیماری یبوست است که برای بر طرف کردن آن کارهای زیر مفید خواهد بود:
۱٫ انجام ورزش های مناسب (تحرک)
۲٫ مصرف سبزیجات و میوه های ملین مثل : انجیر – آلوچه – آلوبخارایی – زردآلو
۳٫ مصرف غذاهای فیبردار مثل : نان سبوسدار – کاهو – کلم و …
۴٫ مصرف صبحگاهی آب
۵٫ دوری از استرس
۶٫ در صورت لزوم با مشورت پزشک می توانید از پودر گیاهی پسیلیوم و قرص سیلاکس استفاده بکنید، از مصرف سایر مسهل ها خودداری کنید. یک قاشق از پودر را داخل یک لیوان آب مخلوط کرده و میل کنید. مصرف مایعات بیشتر، زمانی که از پسیلیم استفاده می کنید کمک کننده است.
۷٫ برای این که هنگام رژیم گرفتن مشکل یبوست پیدا نکنید اعمال بالا را مد نظر داشته باشید و در صورت داشتن یبوست علیرغم انجام اعمال فوق از دستور مقابل برای تهیه یک صبحانه ضد یبوست کمک بگیرید: ابتدا ۴ الی ۷ عدد انجیر خشک را در آب خیس کنید و بعد از چند ساعت که انجیر ها کاملا نرم شدند آنها را داخل مخلوط کن ریخته و دو لیوان آب و یک قاشق روغن زیتون به آن اضافه کرده و بعد از مخلوط کردن به جای صبحانه میل فرمایید. (می توانید مقدار آب را کم تر بریزید تا محلول تهیه شده خوشمزه شود ولی بعد از خوردن آن یک لیوان آب هم میل کنید)

افت قند خون(عوارض رژیم کرفتن)
یکی دیگر از مشکلات رژیم گرفتن احساس ضعف و افت قند خون است.این مشکل را شما می توانید با خوردن هویج (نه آب هویج) که از غذاهای آزاد می باشد برطرف کنید (از صبح تا شب هر موقع که احساس گرسنگی کردید).
 
 
رژیم گرفتن,عوارض رژیم گرفتن,مشکلات رژیم گرفتن,عوارض ناشی از رژیم گرفتن,
افت فشار و سرگیجه(عوارض رژیم کرفتن)
ازعوراض و مشکلات رژیم گرفتن سرگیجه و افت فشار است.برای این که دچار افت فشار نشوید خوردن آب صبحگاهی را فراموش نکنید و در ضمن اگر مبتلا به فشار خون نیستید از مقادیر متعارف نمک در رژیم های خود استفاده کنید.

ناراحتی معده:(عوارض رژیم کرفتن)
 ناراحتی معده یکی دیگر از عوارض و مشکلات ناشی از رژیم گرفتن است.برای کاهش ناراحتی معده در رژیم کاهش وزن میتوانید موارد زیر را رعایت فرمایید:
۱-غذاهای توصیه شده را در پنج نوبت میل کنید.
۲- آهسته غذا خورده و آن را بجوید.
۳– آرامش در زمان غذا خوردن بسیار مفید می باشد.
۴- از خوردن غذاهای سنگین و پر چرب خودداری کنید.
۵– بعد از غذا کمی استراحت کنید.
۶- از استعمال دخانیات و مشروبات الکلی خودداری کنید.
۷- در صورت احساس درد می توانید با مشورت پزشک از داروهای آنتی اسید استفاده فرمایید .

سردرد (عوارض رژیم کرفتن)
از مشکلات دیگر رژیم گرفتن سردرد است،با رژیم غذایی کاملی که به شما ارائه شده همه نیازهای بدن تامین می شود، بنابراین سردرد نخواهید داشت ولی از آنجا که عده ای از افراد قبل از از شروع رژیم گرفتن مبتلا به سردرد می باشند چه بسا با شروع رژیم کاهش وزن ممکن است سردرد این افراد افزایش پیدا کند. این افراد لازم است از خاصیت بسیار خوب هویج استفاده کرده و این مشکل را از بین ببرند. افرادی که این نوع سردرد ها را دارند می بایست رژیم های طولانی تری داشته باشند.

افتادگی شکم و چین وچروک پوست صورت :(عوارض رژیم کرفتن)
افتادگی شکم و افزایش چین و چروک پوست از مشکلات دیگر رژیم گرفتن است.در برنامه رژیم کاهش وزن همه بدن لاغر می شود. مقادیر لاغری برای هر عضوی متفاوت می باشد. مثلا این مقدار برای شکم ۷۵ درصد و برای باسن ۱۰ درصد می باشد و برای صورت این مقدار تنها یک درصد می باشد ولی همین مقدار کم لاغری در صورت، ممکن است ملموس بوده و برای شکم هم سبب ایجاد چین وچروک گردد پس چه کار باید کرد ؟
همان طور که ذکر شد ۷۵ درصد کاهش وزن نصیب شکم می شود یعنی به طور مثال اگر شخصی سی کیلو وزن کم کند ۲۰ کیلوی آن از شکم کم می شود پس واضح است اگر تدابیری به کار نگیریم مشکلاتی از بابت افتادگی شکم خواهیم داشت. به خصوص کسانی که تصمیم دارند مقدار بیش تری از وزن خود را کم کنند. پس:
در مدت رژیم در هر روز سه یا چهار بار شکم خود را به طرف داخل کشیده و آن را به مدت ۵ تا ۸ دقیقه به همان حال نگه داشته و به کار خود ادامه دهید و به آرامی تنفس کنید البته به یاد داشته باشید که این کار نباید در حال درازکش انجام دهید بلکه انجام آن در موقع پیاده روی یا ایستادن و یا انجام کارهای روزمره موثر هست.

مطلب دوم در مورد پوست صورت می باشد. پوست صورت خوشبختانه دارای حالت الاستیکی می باشد و با لاغری آن پوست هم کشیده شده و چروک نمی افتد البته این شرایط الاستیکی برای سن زیر ۳۰ سال خاصیت تطابق زیادی داشته و رژیم در این سنین چین و چروکی در صورت ایجاد نمی کند.در سنین بالای ۳۰ سال رژیم گرفتن و کاهش سریع وزن سبب ایجاد چین و چروک می شود،اما اگر رژیم گرفتن با برنامه دقیق و همراه با مصرف روغن زیتون باشد این مشکل را نخواهیم داشت. در سنین بالای ۴۰ و ۴۵ سالگی خاصیت الاستیکی پوست باز هم ضعیف تر می شود در نتیجه پوست برای تطابق وقت بیش تری نیاز دارد. از روغن زیتون و پمادهای ضد چروک اصلی و ماسک های استاندارد و شناخته شده می شود برای ماساژ صورت و ایجاد شادابی در آن استفاده کرد.

رژیم لاغری و ورزش
انجام حرکات ورزشی ساده در رژیم لاغری ضروری می باشد چرا که از شل شدن ماهیچه جلوگیری کرده و نیز برای سلامتی اندام های مهم بدن از جمله قلب مناسب می باشد. پس سعی کنید در رژیم کاهش وزن هر روز یا یک روز در میان اقدام به ورزش از جمله نرمش ، پیاده روی ، دویدن و شنا بکنید. شنا مخصوصا برای افراد خیلی چاق بسیار مفید می باشد.

بعد از اتمام رژیم ،حتما جهت گرفتن رژیم جدید به پزشکتان مراجعه فرمایید و اگر به هر دلیلی در روز مقرر نتوانستید مراجعه کنید رژیم خود را طبق همان رژیم ادامه داده و در اولین فرصت مراجعه کنید. در هر صورت ادامه یک رژیم بیش از یک هفته توصیه نمی شود. چرا که رژیم مناسب باید تنوع داشته و تمام مواد مغذی را برای بدن تامین را کند.
آموزش آب كردن شكم در 90 روز
آموزش تنظيم عضلات بدن و آب كردن چربيهاي اضافي بدن
اندامي زيبا و خوش فرم داشته باشيد
بدون عمل جراحي و هزينه اضافي و...
بهترين روش براي آب كردن چربيهاي اضافي
آب كردن چربي هاي شكم در عرض ۹۰ روز
شكمي كاملا عضلاني و شش تكه داشته باشيد
مناسب براي تناسب اندام تمامي قسمتهاي بدن
قابل استفاده در دستگاه هاي پلير خانگي و كامپيوتر
زبان انگليسي ساده و قابل فهم
تصويري و گام به گام
1 DVD
قيمت: 5500 تومان
                
اگر شما از شكم چاق خود خسته شده ايد و چربي هاي اضافي شما را عذاب ميدهد فروشگاه ديدن فيلم آموزشي RevAbs 90 Day را به شما پيشنهاد ميكند در اين فيلم به شما به صورت كامل مي آموزد كه چه گونه در 90 روز يك شكم صفت و عضلاني داشته و از شر چربي هاي خود رهايي يافته و به بدن ايده آل خود برسيد...
شما با ديدن اين نسخه از فيلم شكمي كاملا عضلاني و شش تكه داشته ، ماهيچه هاي شكم خود را تقويت كرده و به فرم مناسبي خواهد رسيد...
اين فيلم بسيار مناسب براي تناسب اندام تمامي قسمتهاي بدن درست شده است.
در اين مجموعه بيشتر سعي شده روي ماهيچه ها و رگ هاي قلبي كار شود..
قيمت: 5500 تومان
                
پروتئين لپتين كه شانزده كيلودالتون وزن دارد به وسيله بافت چربي در بدن انسان ساخته و در خون رها مي‌شود و از راههاي مختلف موجب كاهش اشتها و افزايش مصرف مي‌شود ، در واقع مانع زياد چاق شدن ما مي‌شود.
افرادي كه وزن كم مي‌كنند، ميزان لپتين كاهش پيدا مي‌كند، چرا كه بدن سعي مي‌كند با اين كاهش وزن مخالفت كند و از ذخاير انرژي خود(بافت‌هاي چربي) محافظت كند.
مكانيسم لپتين موجب كاهش توليد نوروپپتيد y هيپوتالاموس كه محرك قوي اشتها است مي‌شود (لذا اشتها را كم مي‌كند). همچنين موجب افزايش a-msh كه يك عامل كاهنده اشتها در هيپوتالاموس است نيز مي‌شود (باز هم اشتها را كم مي‌كند). لپتين موجب افزايش ترشح TRh و GnRh مي‌شود لذا موجب افزايش مصرف انرژي مي‌گردد.
قيمت: 5500 تومان
                
توليد لپتين و عملكرد آن
لپتين تنها در سلولهاي چربي و به ميزان كمتر در اپي‌تليوم روده و جفت ، توليد مي‌شود. گيرنده لپتين اساسا در نواحي از مغز شامل نورونهاي هسته‌هاي آركوآت ، ونترمديال هيپوتالاموس بيان مي‌گردد كه در تنظيم رفتار خوردن، نقش دارند. اين گيرنده همچنين در سلولهاي قسمت قشري غدد فوق كليوي و سلولهاي بتاي پانكراس هر چند به ميزان كم ، بيان مي‌گردد. لپتين حامل پيامي مبني بر كافي بودن ذخاير چربي و كاهش مصرف مواد سوختي و افزايش مصرف انرژي است.
اثر متقابل لپتين با گيرنده خود در هيپوتالاموس ، رهاسازي پيام اثر كننده بر روي اشتها را تغيير مي‌دهد. لپتين همچنين سيستم عصبي سمپاتيك را تحريك نموده و به اين ترتيب سبب افزايش فشار خون ، ضربان قلب و توليد حرارت (توليد حرارت به قيمت انرژي متابوليك) از طريق جدا نمودن انتقال الكترون از سنتز ATP در ميتوكندري بافت چربي مي‌گردد.
 
قيمت: 5500 تومان
                
در اين فيلم به شما به صورت كامل مي آموزد كه چگونه در 90 روز يك شكم صفت و عضلاني داشته و از شر چربي هاي خود رهايي يافته و به بدن ايده آل خود برسيد.
شما با ديدن اين نسخه از فيلم شكمي كاملا عضلاني و شش تكه داشته، ماهيچه هاي شكم خود را تقويت كرده و به فرم مناسبي خواهد رسيد.
اين فيلم بسيار مناسب براي تناسب اندام تمامي قسمتهاي بدن است. در اين مجموعه بيشتر سعي شده روي ماهيچه ها و رگ هاي قلبي كار شود
 
 
شابلون طراحي سايه چشم
[i]
بهترين براي قرينه سازي و متعادل سازي سايه چشم و ابرو
قيمت: 15000  تومان 
آرایشی و بهداشتی
[t] [k]
 
 
لاك مگنت
[i]
روش جديد و آسان فرنچ ناخن 1 عدد لاك مخصوص + 1 عدد مگنت طراحي
قيمت: 18000  تومان 
آرایشی و بهداشتی
[t] [k]
 
گوش پاك كن LED
[i]
اين وسيله بينظير ، بهترين براي حفظ بهداشت و سلامت گوش
قيمت: 4000  تومان 
آرایشی و بهداشتی
[t] [k]
 
 
ناخن ژله اي
[i]
بدون نياز به چسب ناخن در طرح ها ي رنگ هاي متنوع
قيمت: 5000  تومان 
آرایشی و بهداشتی
[t] [k]
 
 
پد دفع سموم kinoki
[i]
از بين برنده سموم مضر موجود در خون
قيمت: 13500  تومان 
آرایشی و بهداشتی
[t] [k]
 
 
اكستنشن مژه
[i]
فقط در 5 دقيقه مژه هاي شما چند برابر خواهد شد...!
قيمت: 5000  تومان 
آرایشی و بهداشتی
[t] [k]
 
 
ست كامل آرايش مو توتال هير
[i]
موهايتان را در ۳ ثانيه براي ميهماني و جشن آماده كنيد.
قيمت: 18500  تومان 
آرایشی و بهداشتی
[t] [k]
 
 
ماساژور صندلي ويبره حرارتي
[i]
قابل استفاده بر روي صندلي اتومبيل ، منازل و محل كار
قيمت: 85000  تومان 
آرایشی و بهداشتی
[t] [k]
 
 
شانه جادويي ليزري
[i]
درمان قطعي ريزش مو با تكنولوژي ليزر جلوگيري از ريزش مو و رشد مجدد آن
قيمت: 43000  تومان 
آرایشی و بهداشتی
[t] [k]
 
پودر حجم دهنده موي سر سوپر تاپ
[i]
برنده اختراع قرن محصولات آرايشي در آمريكا
قيمت: 29000  تومان 
آرایشی و بهداشتی
[t] [k]
 
 
ماشين اصلاح چند كاره كيوتاچ
[i]
يك ماشين با چندين كاربرد بينظير بهترين ماشين اصلاح دنيا
قيمت: 69000  تومان 
آرایشی و بهداشتی
[t] [k]
 
 
چاي آرام بخش ريلكس
[i]
بعد از يك روز پر تنش 1 فنجان آرامش مي چسبه!؟
قيمت: 12000  تومان 
آرایشی و بهداشتی
[t] [k]
 
 
صابون شترمرغ
[i]
ضد چروك و آكنه
قيمت: 6500  تومان 
آرایشی و بهداشتی
[t] [k]
 
 
ليف جادويي پيلينگ
[i]
ليف جادويي پيلينگ و لايه برداري جديدترين وسيله  در دنياي آرايشي و بهداشتي
قيمت: 15500  تومان 
آرایشی و بهداشتی
[t] [k]
 
اسپري مش مو
[i]
در كمترين زمان و با راحتترين روش موهايتان را رنگ كنيد
قيمت: 9000  تومان 
آرایشی و بهداشتی
[t] [k]
 
 
ست كامل مانيكور و پديكور
[i]
ديگر از روش هاي قديمي براي صاف كردن و حالت دادن به ناخن هاي خود استفاده نكنيد
قيمت: 18000  تومان 
آرایشی و بهداشتی
[t] [k]
 
ماسك جوان كننده صورت
[i]
ماسك جذبي جهت شادابي و جواني پوست صورت
قيمت: 7500  تومان 
آرایشی و بهداشتی
[t] [k]
 
 
ليف جادويي ماساژ
[i]
كاملا خستگي را برطرف كرده وباعث آرامش بدن مي شود
قيمت: 11500  تومان 
آرایشی و بهداشتی
[t] [k]
 
 
ژل لاغري موضعي 2011
[i]
رفع چربي هاي زير پوست، رفع چاقي هاي موضعي، كمك به تناسب اندام
قيمت: 9500  تومان 
آرایشی و بهداشتی
[t] [k]
 
 
لاك ترك ناخن
[i]
جديدترين نوع لاك و مدل سال 2011
 
قيمت: 10500  تومان 
آرایشی و بهداشتی
[t] [k]
 
 
بيگودي جادويي Magic Leverag
[i]
با اين بيگودي هاي جادويي جديد به يك سوپر مدل تبديل خواهيد شد.
قيمت: 13000  تومان 
آرایشی و بهداشتی
[t] [k]
 
شامپو دائمي رفع سفيدي مو
[i]
محصولي بي نظير و استثنايي براي بازگرداندن موهاي مشكي
 
قيمت: 18000  تومان 
آرایشی و بهداشتی
[t] [k]
 
 
ماسك جادويي بيني
[i]
اين محصول بدون ايجاد كوچكترين درد بيني شما را به زيباترين بيني تبديل ميكند
قيمت: 12500  تومان 
آرایشی و بهداشتی
[t] [k]
 
 
ماسك جوان كننده باله آ
[i]
به خوبي پوست را پاكسازي و آن را شاداب و درخشان مي نمايد
قيمت: 10500  تومان 
آرایشی و بهداشتی
[t] [k]
 
 
نمك زيبايي
[i]
لايه‌بردار، از بين برنده سلول‌هاي مرده، بازسازي سلول‌هاي جديد
 
قيمت: 4500  تومان 
آرایشی و بهداشتی
[t] [k]
 
 
كرم معجزه گر و مغذي آلوئه ورا
[i]
حاوي گياه و عصاره تغليظ شده گياه معجزه گر آلوئه ورا+كولاژن+ويتامين E
قيمت: 11500  تومان 
آرایشی و بهداشتی
[t] [k]
 
 
جامسواكي اتوماتيك
[i]
جلوگيري از نفوذ ميكروبها ، باكتريها و ذرات معلق هوا بر روي مسواك شما
قيمت: 11000  تومان 
آرایشی و بهداشتی
[t] [k]
 
 
كپسول ضد چين و چروك
[i]
تركيب معجزه آساي آلوئه ورا و ويتامين E  ضد چروك، آبرسان و سفت كننده صورت
قيمت: 12000  تومان 
آرایشی و بهداشتی
[t] [k]
 
چاي لاغري معجزه قرن
[i]
لاغري فقط با نوشيدن يك فنجان چاي باورتون ميشه؟!!
قيمت: 12000  تومان 
آرایشی و بهداشتی
[t] [k]
 
 
موكن twizze
[i]
موكن twizze يك وسيله براي اصلاح موهاي زائد است
قيمت: 19000  تومان 
آرایشی و بهداشتی
[t] [k]
 
 
 
 


__._,_.___


~~~~~~~~~ Tehroon-Online-Group ~~~~~~~~
~~~~~~> THE BIGGEST GROUP IN IRAN <~~~~~~
________________________________________________________

__000000___00000
_00000000_0000000
_0000000000000000
__00000000000000
____00000000000
_______00000
_________0
Tehroon Online
________*__000000___00000
_______*__00000000_0000000
______*___0000000000000000
______*____00000000000000
Tehroon*____00000000000
________*______00000
_Online___*_____ 0
_000000___00000___*
00000000_0000000___*
0000000000000000____*
_00000000000000_____*
___00000000000_____*
______00000_______*
Tehroon Online  *
________*__000000___00000
_______*__00000000_0000000
______*___0000000000000000
______*____00000000000000
______*______00000000000
_______*________00000
________*_________0
Tehroon__*________*
__________*_______*
_Online____*
___________*____*
____________*___*
_____________*__*
_______________**
Tehroon Online _*


http://groups.yahoo.com/group/Tehroon-Online-group/join
http://groups.yahoo.com/group/Tehroon-Online-group/join
_______________________________________________________

~~~~~~~~~ Tehroon-Online-Group ~~~~~~~~
~~~~~~> THE BIGGEST GROUP IN IRAN <~~~~~~




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive